بازدید 3938

سرکیسه کردن مردم به بهانه بخت‌گشایی!

شاكي ادامه داد: او يك قفل و كليد به من داد و خواست موقع خواب آن را زير بالشم بگذارم و صبح‌ها نيز آن را داخل ليوان آب بريزيم و آبش را بنوشم.
کد خبر: ۱۵۶۶۳۶
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۰:۳۵ 06 April 2011
جام‌جم: مرد رمالي كه تحت عنوان بخت‌گشايي، حل مشكلات و دور كردن ارواح و اجنه از خانه‌ها در شهرستان اراك از مردم كلاهبرداري مي‌كرد، دستگير شد.

راز فعاليت مرد رمال هنگامي فاش شد كه هفته گذشته زني به اداره اطلاعات ـ امنيت شهرستان اراك مراجعه و از وي به اتهام كلاهبرداري شكايت كرد. شاكي به پليس گفت: من با شوهرم اختلاف داشتم و مي‌خواستم از او طلاق بگيرم. يك روز دوستم وقتي از وضعيت زندگي‌ام باخبر شد، از من خواست براي حل اين مشكل به يك رمال مراجعه كنم.

شاكي افزود: وقتي دوستم گفت نسخه‌هاي خوشبختي مرد رمال باعث رفع مشكلات زندگي خواهرش شده، به خانه مرد رمال رفتم.

شاكي با اشاره به كلاهبرداري ميليوني مرد رمال گفت: در اولين ملاقاتم با مرد رمال بابت 2 نسخه خوشبختي 500 هزار تومان پرداختم و طبق دستور وي عمل كردم.

نسخه دروغين براي دور كردن ارواح از شوهر

وي يادآور شد: در ادامه مرد رمال ادعا كرد ارواح در وجود شوهرم رخنه كرده و اين طلسم بايد شكسته شود، در غير اين صورت يك هفته بعد شوهرم فلج مي‌شود و ارواح با رخنه در وجود من، جان مرا نيز مي‌گيرند.

شاكي افزود: با شنيدن اين حرف‌ها، وحشت سراپاي وجودم را گرفت و عاجزانه از او تقاضاي كمك كردم. مرد رمال نيز بابت دور كردن ارواح و نحسي از زندگي‌ام 600 هزار تومان ديگر پول گرفت.

شاكي ادامه داد: او يك قفل و كليد به من داد و خواست موقع خواب آن را زير بالشم بگذارم و صبح‌ها نيز آن را داخل ليوان آب بريزيم و آبش را بنوشم.

شاكي تصريح كرد: 2 هفته‌اي طبق اين دستور عمل كردم ولي وضعيت زندگي‌ام بهتر كه نشد، بدتر هم شد.

به خانه رمال رفتم، اما خبري از او نبود و از آنجا نقل مكان كرده بود. اين گونه بود كه متوجه شيادي مرد رمال شدم.

با اين شكايت، تحقيقات پليس براي دستگيري رمال حيله‌گر آغاز شد تا اين كه زنان و مردان ديگري هم با حضور در اداره اطلاعات ـ امنيت شهرستان اراك از رمال شياد شكايت كردند.

ماموران پس از چهره‌نگاري رايانه‌اي از متهم فراري در جستجوي وي بودند تا اين كه اوايل همين هفته مطلع شدند رمال فراري با اجاره‌ خانه‌اي در شهرك هجرت شهرستان اراك به فعاليت‌هايش ادامه مي‌دهد.

دستگيري متهم فراري و كشف وسايل رمالي از وي

به اين ترتيب ماموران با هماهنگي قضايي وارد خانه رمال شدند و متهم را كه در زيرزمين خانه پنهان شده بود، دستگير كردند. در بازرسي از خانه نيز 7 جلد كتاب رمالي و احضار ارواح به زبان‌هاي هندي و پاكستاني و تعدادي نسخه نوشته شده، ده‌ها مهره‌مار، كليد، قفل و نعل اسب كشف و ضبط شد.

با انتقال مرد رمال به اداره اطلاعات ـ امنيت شهرستان اراك وي در بازجويي به كلاهبرداري در مدت 3 سال از مردم اعتراف كرد.

زنگ خطري براي مردم

سرهنگ رفيعي، معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان مركزي در اين باره گفت: مرد رمال با قرار قانوني در زندان به سر مي‌برد و تحقيقات از وي ادامه دارد. سرهنگ رفيعي ضمن هشدار به شهروندان، از آنها خواست از مراجعه به زنان و مردان رمال جدا خودداري كنند؛ چرا كه اين افراد باعث فروپاشي خانواده‌ها مي‌شوند و فقط قصد كلاهبرداري دارند. افراد رمال نيز آگاه باشند با آنها قاطعانه برخورد مي‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار