بازدید 9834
در روز جمعه؛

دعوت جوانان انقلابی بحرین به تظاهرات «شکست محاصره»

«از مردم تقاضا داریم تا با قبول مسئولیت دینی و اخلاقی به مبارزات خود ادامه دهند و مطمئن باشند که پیروزی نزدیک است و نباید از ریختن خون خود ترسی داشته باشند زیرا خون‌هایی که توسط نیروهای اشغالگر عربستان سعودی و مزدوران «آل خلیفه» ریخته می‌شود به پایداری و استقامت انقلاب کمک خواهد کرد و در صورت شکست دیگر زندگی در بند و زیر سلطه ظالمان چه فایده‌ای دارد. از مدارس و اصناف گوناگون خواستاریم، اعتصاب کنند و به انقلابیون بپیوندند.»
کد خبر: ۱۵۵۰۲۷
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۴:۳۵ 23 March 2011
سرویس بین الملل ـ با پیچیده تر و وخیم تر شدن اوضاع بحرین، جمعیت موسوم به «جوانان انقلابی بحرین» بیانیه ای با مضمون تداوم قیام علیه دیکتاتوری و جنایات اشغالگران سعودی و مزدوران «آل خلیفه» منتشر کردند.

به گزارش «تابناک»، این جمعیت انقلابی با انتشار این بیانیه، ضمن نام‌گذاری تظاهرات روز جمعه به نام «شکست محاصره» خواستار شرکت گسترده مردم بحرین در این راهپیمایی شدند.

بنابر این گزارش متن این بیانیه به شرح زیر است:

«ملت مقاوم بحرین! شما در طول تاریخ با مقاومت در برابر مستکبران و اشغالگران خارجی نشان دادید که همیشه پیروز هستید و حق زندگی و آزادی دارید. اکنون انقلاب بحرین در مراحل پیشرفته‌ای قرار دارد و پیروزی نزدیک است.

 انقلاب بحرین قصد دارد تا معنویات را در کشور گسترش داده و دست ظلم و جور را از این کشور کوتاه کند و ما امروز شاهدیم که دولت بحرین دیگر قادر به کنترل اوضاع نیست و نمی‌تواند در مقابل عزم مردم ایستادگی کند.



ما از مردم تقاضا داریم تا با قبول مسئولیت دینی و اخلاقی به مبارزات خود ادامه دهند و مطمئن باشند که پیروزی نزدیک است و نباید از ریختن خون خود ترسی داشته باشند زیرا خون‌هایی که توسط نیروهای اشغالگر عربستان سعودی و مزدوران «آل خلیفه» ریخته می‌شود به پایداری و استقامت انقلاب کمک خواهد کرد و در صورت شکست دیگر زندگی در بند و زیر سلطه ظالمان چه فایده‌ای دارد. از مدارس و اصناف گوناگون خواستاریم، اعتصاب کنند و به انقلابیون بپیوندند.»

گفتنی است در حالی که جنایات اشغالگران و نیروهای حکومتی در بحرین تشدید شده است، رسانه های استکباری با پیروی از سیاست یک بام و دو هوای سردمداران خود، جنایات «آل خلیفه» را بایکوت کرده و از سوی دیگر حکام کشورهای عربی منطقه بر ضرورت حضور نیروهای نظامی خود در بحرین برای سرکوب انقلابیون تأکید می کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲۳
مرگ بر حکام مزدور عرب
الموت آل خليفه،الموت آل سعود،خون برادران و خواهرانمان در بحرين بعهده مزدوران جيره خور صهيونيستهاي سعودي و آل خليفه هست.بشارت باد پيروزي بر شما.ما جوانان ايران براي پيروزي برادران و خواهرانمان در بحرين بر عليه كفار مزدوران آمريكايي و صهيونيستي دعا مي كنيم
با سلام
لطفا در باره نا آرامي هاي ديشب در شيخ نشين قطر خبر رساني كنيد. شبكه الجزيره سكوت كرده است
خدا به آنها رحم کنه برای آل سعود نسل کشی هفتصد هزار شیعه مثل آب خوردنه در پرونده ی عراق و پاراچنار و افغانستان و یمن دستشون به خون آلوده است
مرگ بر وهابی های رادیکال و جنایت کار.مرگ بر ال سعود.حامیان حقوق بشر در غرب کجایند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟چرا سکوت کردید؟؟؟؟؟؟؟؟؟شرمگین باشید.
اگر می خواهند تا خونی ریخته نشود و این ننگ بر پیشانی عربستان نخورد بهتراست که عربستان و امارات هرچه زودتر نیروهای خود را از بحرین خارج کنند. در غیر اینصورت عربستان به عنوان فتنه گر منطقه و هم پیمان با اسراییل شناخته خواهد شد. هیچ ملتی تحمل اشغالگری را ندارد.
بابا حمله کنید به کاخ خلیفه وهابی و کارشو یکسره کنید
روز گذشته وزیر امور خارجه بحرین به ترکیه رفت . بنده بطور مستقیم مصاحبه مطبوعاتی وی به همراه احمد داوود اغلو را از تلویزیون تماشا میکردم . چنان با آرامش سخن میگفت که گویی هیچ اتفاقی در کشور رخ نداده است . ضمنا بطور صریح اعلام کرد که ما از عربستان درخواست نیرو کردیم و همه چیز در کشور روبراه هست ، فقط تعداد معدوی اغتشاشگر که از یک کشور بیگانه خط میگیرند تظاهراتی کردند ... و ما از کشور دوست و برادر ترکیه درخواست همکاری داریم تا از تجربیات آنها استفاده کنیم .
بنابراین بقول شما رسانه های استکباری هم با تکیه به گفته های مقامات کشور بحرین ، اوضاع را منعکس می کنند ، چرا که اکثرا فعلا همه زوم کرده اند روی مسائل لیبی و گزارشگر ویژه ای در بحرین ندارند .
هر کس در راه حق و عدالت و خشنودی خدا قدم برداره خداوند کمک و پناه اوست
جوانان و هموطنان بحرینی .حتما"میدانید اگر کشته شدن در راه حق پیروزی محسوب نمی شد هیچگاه امام حسین با اهل بیت خود قدم در کربلا نمی گذاشت مرگ با عزت از نعمت های خداوند است که فقط شامل حال برگزیدگان خاص می شود .
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها