بازدید 33263
رذالتی دیگر از صهیونیست ها؛

تلاش برای استخدام کوچکترین جاسوس جهان + عکس

آن مرد صهیونیست، چندین روز پی در پی، کار خود را تکرار می کرد، ولی من باز هم نپذیرفتم. آخرین بار که قبول نکردم، از جیب خود چاقویی درآورد و آن را زیر گردنم گذاشت و من را تهدید کرد، ولی از دست او فرار کردم. وقتی به خانه رسیدم، ماجرا را برای پدرم تعریف کردم و خدا را شکر از فردای آن روز، دیگر او را ندیدم...
کد خبر: ۱۵۳۷۶۴
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۹:۱۸ 14 March 2011
«محمد نمر عشوه» یازده ساله، کوچکترین فردی در جهان است که چندی پیش، رژیم صهیونیستی تلاش کرد، وی را به استخدام خود درآورد تا با جمع آوری اخبار و اطلاعات برای این رژیم، به عنوان جاسوس رسمی سازمان اطلاعات و امنیت رژیم صهیونیستی ـ موساد ـ فعالیت خود را آغاز کند.

به گزارش صفحه عربی «تابناک»، مؤسسه پژوهشی «وادی حلوه» در شهر بیت المقدس اشغالی با اعلام این خبر، در گزارشی که روز گذشته منتشر کرد، نوشت: رژیم صهیونیستی می خواست، «محمد نمر عشوه» را با حقوق ماهیانه 200 شکل ـ واحد پول رژیم صهیونیستی ـ که معادل 40 یورو است، استخدام کند تا به این وسیله، کودکان و نوجوانان فلسطینی را که به سمت صهیونیست ها سنگ پرتاب می کنند، شناسایی و به سازمان موساد معرفی کند!


محمد نمر عشوه

«محمد نمر عشوه»، در مصاحبه ای درباره تلاش صهیونیست ها برای استخدام وی، گفت: روز جمعه، 25 فوریه گذشته، در حالی که در راه مدرسه به خانه بودم، یک فرد ناشناس، جلوی من را گرفت و با چند دقیقه حرف، نخست تلاش کرد من را بترساند و سپس با تطمیع من اطلاعاتی به دست بیاورد. او از من خواست تا هر روز با وی همکاری کنم و در ازای آن، هر ماه حقوق دریافت کنم.

وی در ادامه افزود: آن فرد ناشناس از من خواست جوانان و کودکان فلسطینی را که به سمت صهیونیست ها سنگ پرتاب می کنند، معرفی کنم. او در واقع می خواست من برایش جاسوسی کنم، ولی من نپذیرفتم.

او رفت و فردای آن روز، باز هم آمد و سخنانش را تکرار کرد و من باز هم نپذیرفتم. آن مرد صهیونیست، چندین روز پی در پی، کار خود را تکرار می کرد، ولی من باز هم قبول نکردم.
و آخرین بار که قبول نکردم، از جیب خود چاقویی درآورد و آن را زیر گردنم گذاشت و من را تهدید کرد؛ اما از دست او فرار کردم. وقتی به خانه رسیدم، ماجرا را برای پدرم تعریف کردم و خدا را شکر از فردای آن روز دیگر او را ندیدم.

مؤسسه پژوهشی «وادی حلوه» در ادامه گزارش خود نوشت: بررسی های اولیه، نشان می دهد فردی با همان مشخصات در چند ماه اخیر، تلاش کرده چندین کودک دیگر فلسطینی را اغفال کند و به استخدام خود درآورد. او حتی بین آنان مقادیری پول پخش کرده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل