بازدید 11670
۴

سبد کالایی کارکنان دولت آماده تحویل

کد خبر: ۱۴۹۵۹۸
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۸۹ - ۰۹:۴۸ 22 February 2011
مدیرکل دفتر تامین و توزیع کالا وزارت بازرگانی از تصویب قیمت میوه‌های شب عید خبر داد و گفت:سبد کالایی کارکنان دولت آماده تحویل است.
 
به گزارش واحد مرکزی خبر، یداله صادقی گفت: این سبد شامل 20 کیلو گرم برنج، دو حلب 4.5 کیلوگرمی روغن، پنج کیلوگرم شکر، پنج کیلوگرم مرغ یا دو کیلوگرم گوشت قرمز به همراه سه بسته ماکارونی 900 گرمی است.

مدیرکل دفتر تامین و توزیع کالا و تصریح کرد: قیمت نهایی فروش بعد از محاسبه و با هماهنگی وزارت بازرگانی در ستاد تنظیم بازار و در هنگام توزیع در میادین اعلام خواهد شد.

صادقی با اشاره به اینکه ممکن است به میوه‌های ذخیره شده یارانه تعلق بگیرد، خاطرنشان کرد: به همه استان‌ها اعلام شده است که با فرض بدون یارانه اقدام به ذخیره‌سازی و توزیع میوه کنند.

صادقی افزود: اگر به این بخش یارانه تعلق بگیرد، شامل حمل و نقل، خدمات سردخانه‌ای و بخشی از هزینه مصرف‌کننده خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه ذخایر میوه از 15 اسفند در بازار توزیع می شود ، ادامه داد: در صورت نیاز ، آمادگی توزیع زودتر از این زمان هم وجود دارد.

صادقی همچنین گفت: کالا برگ برنج از هفته اول اسفند در استانها اعلام خواهد شد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
سبد كالايي كاركنان اسم دهان پركني است كه بقيه هموطنان فكر مي‌كنند خبري است، براي سازمان ما پيگيري كرده‌اند كه طبق محاسبه انجام شده توسط ستاد رفاهي سازمانمان هر نفر تقريباً بايد 70 هزار تومان بدهد كه قيمت اجناس فوق به صورت آزاد تقريبا 80 هزار تومان مي‌شود و هيچيك از همكارانمان ثبت نام نكردند.

با تشكر
ماكاروني 5 تا بود!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر