بازدید 4835

ایتالیا خواستار توسعه روابط با ایران شد

استفانو استفانی در دیدار علاء الدین بروجردی، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ، با اشاره به جایگاه مهم و تاثیرگذار جمهوری اسلامی ایران در خاورمیانه تصریح کرد: ایران در برقراری صلح و ثبات در خاورمیانه نقش بارز و تعیین کننده ای دارد.
کد خبر: ۱۴۸۸۶۸
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۵:۴۰ 17 February 2011
رئیس کمیسیون سیاست خارجی مجلس نمایندگان ایتالیا  بر تعمیق و تقویت همکاریهای پارلمانی با جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد.
 

به گزارش واحد مرکزی خبر، استفانو استفانی در دیدار علاء الدین بروجردی، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ، با اشاره به جایگاه مهم و تاثیرگذار جمهوری اسلامی ایران در خاورمیانه تصریح کرد: ایران در برقراری صلح و ثبات در خاورمیانه نقش بارز و تعیین کننده ای دارد.

وی از گسترش همکاری های دوجانبه و منطقه ای به ویژه در افغانستان میان ایران و ایتالیا حمایت کرد.

علاء الدین بروجردی نیز در این دیدار با تشریح همکاریهای ایران و آژانس بین المللی انرژی هسته ای، آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای تداوم گفتگوها با نمایندگان 1+5 را اعلام کرد.

بروجردی با تبیین مواضع جمهوری اسلامی ایران در خصوص موضوعات مهم منطقه ای و بین المللی، از استاندارد دوگانه و برخورد تبعیض آمیز کشورهای غربی در باره حقوق بشر و هسته ای به شدت انتقاد و بر ضرورت پایبندی به تعهدات بین المللی تاکید کرد.  

رئیس کمیسیون سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی همچنین حمایت مجلس شورای اسلامی ایران از گسترش روابط دو کشور را اعلام و از همتای ایتالیایی خود برای دیدار از تهران دعوت کرد.

همچنین در این دیدار دوطرف بر تهیه نقشه راه برای توسعه و تعمیق همکاریهای پارلمانی توافق کردند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم