بازدید 7121
۴

خبرهای تازه صالحی درباره نیروگاه بوشهر

کد خبر: ۱۴۸۷۸۰
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۰:۱۱ 17 February 2011
وزیر امورخارجه اعلام کرد: تمام سوخت موردنیاز نیروگاه هسته ای بوشهر تامین شده و درحال آزمایش است.

علی اکبر صالحی که به عنوان نماینده رئیس جمهوری در دور سوم سفر به استان بوشهر وارد شهرستان دیلم شد در گفتگوی با ایرنا افزود: در رآکتور این نیروگاه نیز بسته شده و همه چیز آماده و مهیا است ست تا در آینده نزدیک برق تولید شود.

وی اظهارداشت: در شش ماه گذشته بسیاری از بخش های مهم این نیروگاه مورد بهره برداری قرارگرفته و بسیاری از فعالیت ها شروع شده و دیگر واحدها نیز درحالت آزمایش برای بهره برداری نهایی اند.

وزیر امورخارجه پیشرفت امور این نیروگاه را بسیار مطلوب و رضایت بخش دانست و گفت: با طرف روسی ارتباط مستمر وجود دارد و با تعامل و همکاری متقابل کار را به پیش می بریم.

وی همچنین استان بوشهر را از قطب های علمی و اقتصادی ایران دانست و افزود: با سرمایه گذاری ها و تلاش هایی که برای رشد و توسعه این استان صورت گرفته در ده سال آینده شاهد تحول این استان و رونق گسترده آن خواهیم بود.

صالحی با اشاره به اینکه استان بوشهر حافظ مرزهای آبی و همچنین مدافع ارزشهای ملی، اقتصادی و علمی بویژه در زمینه علوم، فنون و صنایع دریایی، هسته ای و نفت و گاز است،گفت: روحیه اعتقادی، مذهبی و انقلابی مردم این استان آنان را زبانزد همه ملت ایران کرده است.

وزیرامورخارجه اظهارداشت: دولت دکتر احمدی نژاد برای رونق بیش از پیش این استان و بهره مندی از توانمندی های آن برنامه های بسیار مهم و گسترده ای دارد.
شهرستان دیلم در شمال استان بوشهر قراردارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
من نمی دونم چرا آزمایش یه چیزی از ساخت اون در کشور ما بیشتر طول می کشه!
مگه این خبر نباید از طرف آقای عباسی اعلام بشه ؟ ( درسته به امور بین الملل هم مربوطه ولی ارتباط اصلیش با سازمان انرژی اتمیه )
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها