بازدید 31380
۵

خسارت وارد شده به تهران در 25 بهمن

در جریان اغتشاشات دوشنبه 25 بهمن بیش از 1 میلیارد ریال خسارت به امکانات و تاسیسات شهری پایتخت وارد شد و از جمله فقط در منطقه 10 میزان خسارات بیش از 400 میلیون ریال برآورد می شود و این در حالی است که 37 دستگاه اتوبوس تک کابین و دوکابین در خط 1 تندرو مجموعا بیش از 200 میلیون ریال خسارت دیدند.
کد خبر: ۱۴۸۶۷۵
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۳:۲۸ 16 February 2011
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران ضمن محکومیت اغتشاشات اخیر اعلام کرد: خطوط اتوبوس های تندور سرویس دهی خود را همچون روزهای عادی به بهترین شکل ارایه کردند و با وجود ترافیک بسیار سنگین در برخی معابر و بعضا آسیب جدی به اتوبوس های عبوری شرکت واحد توسط اغتشاشگران، لحظه ای در خدمات رسانی ناوگان اتوبوسرانی درنگ نشد.

به گزارش مهر، جعفر تشکری هاشمی با بیان این مطلب گفت: با توجه به لزوم و ضرورت همکاری مسئولان شهری با دستگاه های مسئول به منظور تامین نظم و امنیت شهر نسبت به انسداد چند ایستگاه مترو به صورت موقت در محدوده مرکزی شهر به دلیل کاهش مشکلات حوادث احتمالی اقدام شد.

وی گفت: به محض رفع شرایط خاص مجددا نسبت به بازگشایی این ایستگاه ها اقدام شد.

معاون شهردار تهران ادامه داد: در جریان اغتشاشات دوشنبه 25 بهمن بیش از 1 میلیارد ریال خسارت به امکانات و تاسیسات شهری پایتخت وارد شد و از جمله فقط در منطقه 10 میزان خسارات بیش از 400 میلیون ریال برآورد می شود و این در حالی است که 37 دستگاه اتوبوس تک کابین و دوکابین در خط 1 تندرو مجموعا بیش از 200 میلیون ریال خسارت دیدند.

تشکری هاشمی همچنین با ابراز تاسف از مطالب منتشر شده در یکی از خبرگزاری ها که به شکل نا آگاهانه و غیر منصفانه مطرح شد تاکید کرد: خدمت گذاران مدیریت شهری چون گذشته به عنوان سربازان مقام عظمای ولایت خدمت به مردم و دفاع از دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی را تکلیف خود می دانند و هرگز با این قبیل فضا سازی ها که در واقع آب به آسیاب دشمن ریختن است لحظه ای از فعالیت های خود در خدمت به شهروندان دست نخواهند کشید.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
فعلا پول باد اورده نفت همه رو جبران میکنه
ما که فکر می کردیم تجمعی وجود نداشته ؟!
ای بابا.... شما که از قول دوستان خبر زده بودید کلا 20 نفر آدم بودند که 2-3 تا سطل آشغال سوزوندند....آآآآآه ه ه ه
چقدر این سطل آشغالا گرونه ....
چند نفر اغتشاشگر اين همه اسيب زدند.
شما که می فرمائید شهر امن و امان بوده پس این خسارت رو اجنه زدند ؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار