بازدید 13686
هشدار نوه حسن البناء به انقلابیون مصری:

اگر عقب نشینی کنید، همه چیز تمام است

طارق رمضان ادامه داد: اينكه در اين روزها شايع كرده اند كه پس از كناره گيري مبارك، اسلام گرايان افراطي، قدرت را در مصر به دست خواهند گرفت، در واقع ساخته و پرداخته مبارك و طرفداران اوست، چرا كه هر كسي كه اندكي با تاريخ مصر و اخوان المسلمين آشنايي داشته باشد، تأييد خواهد كرد كه...
کد خبر: ۱۴۶۸۰۰
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۷:۵۴ 07 February 2011
سرويس بين الملل ـ «طارق رمضان»، نوه «حسن البناء»، متفكر انقلابي و مسلمان مصري به مخالفان حكومت مبارك هشدار داد كه اكنون وقت عقب نشيني نيست و ممكن است در اين برهه آنان با عقب نشيني خود، نتايج فاجعه باري را براي انقلاب مسالمت آميز خود رقم بزنند.

به گزارش «تابناک»، وي كه با نشريه ترك زبان، «تودي زمان» گفت وگو مي كرد، افزود: زمان براي عقب نشيني گروه هاي مخالف دير شده است و عقب نشيني در چنين زماني و البته با وجود ادامه حكومت مبارك، ممكن است به كشتار گسترده مردم مخالف منجر شود.

بنا بر اين گزارش، طارق رمضان ادامه داد: اينكه در اين روزها شايع كرده اند كه پس از كناره گيري مبارك، اسلام گرايان افراطي، قدرت را در مصر به دست خواهند گرفت، در واقع ساخته و پرداخته مبارك و طرفداران اوست چرا كه هر كسي كه اندكي با تاريخ مصر و اخوان المسلمين آشنايي داشته باشد، تاييد خواهد كرد كه چنين اتفاقي در مصر اتفاق نخواهد افتاد و رویکرد اخوان هیچگاه افراطی نبوده است.

نوه «حسن البناء» همچنين درباره نقش اخوان المسلمين در تظاهرات اخير مصر گفت: اين تظاهرات تنها به وسيله اين گروه سازماندهي نشده و دیگر گروه های مصری نیز در آن نقش دارند.

اين متفكر مصري كه اكنون تابعيت سوئيس را در اختيار دارد، ضمن بیان اين مطلب كه وي در حال حاضر هيچ رابطه اي با سازمان اخوان المسليمن ندارد، افزود: حمايت هاي ضمني اسرائيل از ديكتاتوري در مصر نشان داده است که ادعای دموکرات بودن صهیونیست ها ادعایی باطل است.

اين نواده «حسن البناء» درباره جنگ قدرت میان رهبران مخالفان پس از سقوط مبارك نيز اظهار داشت: هنوز بحثی درباره تشکیل دولت آینده و نیز توافقي درباره رهبري كه بتواند كل جريان را هدايت كند نیز نشده است.

ذكر این لازم است كه «حسن البناء»، بنيانگذار جنبش اخوان المسلمين در مصر است كه خواهان تشكيل حكومت اسلامي در مصر بود و پس از سال ها مبارزه علنی و مخفي در مصر در دوازدهم فوریه سال 1948، با اصابت گلوله ترور شد و از دنيا رفت. بسياري در همان زمان، قتل وي را به ابراهیم عبدالهادی، نخست وزير مصر ـ که پس از نقراشی جای او را گرفته بود ـ نسبت مي دادند.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۰
نظر بسیار متینی است. من دعا می کنم تا مردم مصر بهترین راه را برای خود انتخاب کنند.
ساخته و پرداخته مبارک یا نامبارک؟!
وقتی دیشب تلویزیون ما نشان داد که یکی از سران ارشد اخوان می گفت ما رئیس جمهوری مثل احمدی نژاد میخواهیم کاملاً معلوم شد اخوان المسلمین تند رو نیست.
بابا ولله اگر یه بخشی از مردم دنیا هم نفهم باشند لااقل گروه زیادی از مردم میفهمند
همه بستگی به آمریکا برای طرح خاورمیانه جدید داره تا سالهای سال دیگر هم ابر قدرت بماند!
تحلیل ها بسیار هستند اما فقط این حکومت اسلامی است که میتواند جلوی ظلم را بگیرد ومقابل اسرائیل ایستادگی کند البته نه اسلامی که در دیگر کشورهای عربی وجود دارد
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف
وب گردی