بازدید 11229

مواضع شما چه کسانی را به تحسین واداشت؟

آنچه ناراحت کننده است برخی حرکات و رفتارهای عناصری است که خود در ریشه دواندن این انقلاب و نظام نقش بسزایی داشته اند. زندانها رفته اند و هزینه ها پرداخت کرده اند. اوج فتنه های دهه اخیر که جمع تمامی کینه ها، دشمنی ها، توطئه ها، نفاق و دورویی ها بود را در سال قبل شاهد بودیم. جاییکه ماهیت فتنه خیلی سریع آشکار شد. هرچند عده ای هنوز هم از به کار بردن واژه ی فتنه استنکاف می کنند.
کد خبر: ۱۴۴۷۳۰
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۷:۳۰ 27 January 2011
جامعه اسلامی دانشجویان با صدور بیانیه ای به اظهارات آیت الله هاشمی رفسنجانی واکنش نشان داد.

به گزارش خبرآنلاین، این بیانه با این جمله پایان یافته که «هر لحظه آماده شنیدن پاسخ سوالات خود هستیم.»

در بخشی از بیانیه این تشکل دانشجویی آمده است: آنچه ناراحت کننده است برخی حرکات و رفتارهای عناصری است که خود در ریشه دواندن این انقلاب و نظام نقش بسزایی داشته اند. زندانها رفته اند و هزینه ها پرداخت کرده اند. اوج فتنه های دهه اخیر که جمع تمامی کینه ها، دشمنی ها، توطئه ها، نفاق و دورویی ها بود را در سال قبل شاهد بودیم. جاییکه ماهیت فتنه خیلی سریع آشکار شد. هرچند عده ای هنوز هم از به کار بردن واژه ی فتنه استنکاف می کنند.

آزمون بزرگ و میدانی سخت برای سنجش عیار مدعیان در بستر حوادث فتنه ۸۸ شکل گرفت که در آن اکثر خواص نمره ی قبولی نگرفتند و از توده ها (که به زعم آنها با بی شرمی تمام بی سواد و به دور از تمدن معرفی میشوند! ) عقب ماندند و با اصرار خود در حالی که به خوبی می دانستند ماجرا از چه قرار است و در کجای پازل دشمن ایستاده اند خود را از آغوش ملت جدا و به دامان دشمن پرتاب کردند.

بحث افراد معلوم الحالی مثل موسوی خاتمی یا کروبی و... نیست. عملکرد اینها قابل پیش بینی و محرز بود. اما درد ما آنهایی بودند که برای انقلاب خون دلها خورده بودند. برای خمینی، عزیز بودند و برای سیدناالخامنه ای همسنگر!

در بخش دیگری از این نامه با اشاره به سخنان هاشمی رفسنجانی در جمع دانشجویان گیلانی سوالاتی توسط جامعه اسلامی دانشجویان مطرح شده و آمده است:

۱- آقای هاشمی! آیه ۱۴ سوره تغابن را حتما خوانده اید! نسبت به تاریخ هم از ما بهتر آگاهید. عبدالله بن زبیرها بودند که موجب شدند سیف الاسلام ها در جمل های تاریخ علیه ولایت خروج نمایند. پس مراقب اطرافیان خود باشید.

۲- آقای هاشمی! قریب یک میلیون رأی خبرگان شما رأی امت حزب الله و متدینین است. نه سبزها و نه حامیان غربزده موسوی! بنابراین انتظار مردم این بود که قدرشناس این آرا باشید و به شعار "هاشمی هاشمی سکوت کنی خائنی" جماعتی که نه تنها به شما رأی ندادند بلکه از اساس مخالف ولایت فقیه، خبرگان و تمام ارکان نظام بودند، اعتنا نکنید و به آن دلخوش نباشید.

۳- بعد از مواضع شما در نماز جمعه ۸۸ که همراه بود با کلکسیونی از هتک حرمتها علیه فریضه مقدس نماز جمعه توسط جمع اندکی از سبزها که خم به ابروی شما نیاورد، چه کسانی راضی به خانه برگشتند؟! مواضع شما چه کسانی را به تحسین واداشت؟

۴- اردوکشی خیابانی، هتک حرمت مقدسات دینی، کشتن بسیجیان، اتهام تقلب به نظام، اتهام تجاوز جنسی در زندانهای نظام، توهین به عاشورای حسینی(ع)، بیانیه های کاملا همسو با آمریکا و رژیم صهیونیستی و... اینها اتفاقاتی بود که فقط یکی از آنها برای جدا شدن راه شما و اتخاذ موضع شفاف نسبت به موسوی و مناففقین همراهش کافی بود! اما امروز شما نه تنها مرزها و خطوط خود را همچنان با این فرقه ی منحرف روشن نکرده اید، بلکه شنیده شده که موسوی که رأس این فتنه بوده و ابزار اصلی براندازی نظام شده بود را به جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز دعوت نموده اید! چه بگوییم که جز حسرت و حیرت کار دیگری نمی توان کرد!

۵- اتفاقات اخیر همچون مسأله دانشگاه آزاد تاریکتر از آن اتفاقات جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام در آن شنبه ننگین در بحث انتخاب رییس بانک مرکزی، علامتهای سوال جدیدی در ذهن ما ایجاد کرده است. چه پاسخی در قبال این همه علامت سوال برای ذهن پرسشگر دانشجویان دارید؟
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست