بازدید 7054
۴

ذخيره‌سازي نفت ايران در هفت نفتكش

رويترز متوقف ماندن اين نفتكش‌ها را تحت تاثير تحريم‌ها عليه ايران و ايجاد مشكلات در زمينه صادرات نفت ايران تفسير كرده است.
کد خبر: ۱۴۳۹۹۶
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۴:۵۹ 23 January 2011
رويترز اعلام كرد، ايران حداقل هفت نفتكش بزرگ را به مدت دو ماه در آبهاي ساحلي خود متوقف كرده است كه همه آ ها كاملا پر به نظر مي‌رسند.

به گزارش فارس به نقل از رويترز، اين تعداد يك نفت كش بيشتر از ماه دسامبر بوده است . هر يك از اين نفت كشها مي تواند بيش از 2 ميليون بشكه نفت ذخيره كند و بر اساس اعلام منابع آگاه اين نفت كشها كاملا پر هستند . البته محموله اين نفت كشها به درستي معلوم نيست .

رويترز متوقف ماندن اين نفتكش‌ها را تحت تاثير تحريم‌ها عليه ايران و ايجاد مشكلات در زمينه صادرات نفت ايران تفسير كرده است.

اين در حالي است كه ذخيره‌سازي نفت بر روي نفتكش‌ها يك استراتژي سنتي ايران براي تنظيم بازار و به حداكثر رساندن درآمد خود از فروش نفت است. ايران يكي از بزرگترين ناوگان‌های حمل و نقل نفت در جهان را در اختيار دارد.

مقامات رسمي ايران بخش مهمي از ذخيره‌سازی‌هاي ايران را مربوط به ميعانات گازي مي‌دانند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
اجاره روزانه این کشتیها چقدره؟
این خبر را من قبلا از بچه های شرکت نفت شنیده بودم . از آن جایی که خواستار نفت ایران به شدت کم شده اند ، شرکت تعدادی نفتکش اجاره کرده است و آنها را در همین حالت ، آماده نگه داشته است تا بلافاصله نفت را به مقصد برساند . اجاره این کشتی ها سر به میلیون ها دلار می زند . پس با افتخار ننویسید .
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی