بازدید 11990

فرار خانواده «بن علي» با 1500 كيلو طلا

يك مقام ارشد فرانسوي درمصاحبه با لوموند عنوان كرد: به نظر مي رسد كه همسر بن علي به همراه شمش هاي طلا به ارزش 45 ميليون يورو تونس را ترك كرده است.
کد خبر: ۱۴۲۸۱۹
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۸۹ - ۰۹:۲۹ 17 January 2011
پايگاه اطلاع رساني روزنامه فرانسوي 'لوموند' خبر داد: خانواده 'زين العابدين بن علي' رييس جمهوري مخلوع و فراري تونس بهمراه يك و نيم تن طلا از كشور گريخته اند.
   
به گزارش ايرنا،لوموند روز دوشنبه بر پايه فرضيه مطرح شده از سوي سرويس هاي مخفي فرانسه،نوشت: بر پايه اطلاعات جمع آوري شده در تونس،'ليلا الطرابلسي' همسر بن علي، براي دريافت شمش هاي طلا به بانك تونس مراجعه كرده و در مقابل امتناع مقامات بانك براي تحويل شمش ها به وي با همسرش تماس گرفته است. بن علي ابتدا با درخواست وي مخالفت كرده و سپس تسليم خواست همسرش شده است.

http://img.irna.ir/1389/13891027/30191318/30191318-896358.jpg

لوموند به نقل از اطلاعات به دست آمده از سوي سرويس هاي فرانسوي افزود: ليلا الطرابلسي قبل از عزيمت به جده و پناهنده شدن به عربستان سعودي، به قصد دوبي سوار هواپيما شده است.

يك مقام ارشد فرانسوي درمصاحبه با لوموند عنوان كرد: به نظر مي رسد كه همسر بن علي به همراه شمش هاي طلا به ارزش 45 ميليون يورو تونس را ترك كرده است.

زين العابدين بن علي روز جمعه در پي فشار اعتراضات مردمي از مقام خود سرنگون شد و از كشور گريخت. وي به همراه خانواده اش به عربستان سعودي پناهنده شده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۰
فقط 1500 کیلو؟؟!!
حتماً می خواد یه کسب وکار راه بندازه
شاید دوست داشته بعد از ریاست جمهوریش یه مغازه طلا فروشی باز کنه!!
باید دادگاهی در تونس حکم توقیف اموال این آدم و نزدیکانش رو و بازگرداندن آنها را در تمام دنیا صادر کند، تا اولا سرنوشت این اموال به سرنوشت شوم اموال ایران که توسط خاندان قاجار و پهلوی اول و دوم از ایران خارج شدند دچار نشود، دوما دول غربی که از همین الان آمار آنها را به دقت دارند و نقشه برایشان کشیده اند رسوا شوند و یا مجبور به همکاری شوند.
1500 کیلو طلا میشه حدودا 6 میلیون دلار ،
بله چه زندگی سختی خواهند داشت !
بله بله
کی بود؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
آخرین اخبار
وب گردی