بازدید 24692

طنز: ناگفته‌‌های سقوط بوئینگ

کد خبر: ۱۴۱۷۹۷
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۸۹ - ۱۴:۵۱ 11 January 2011
خبرآنلاین مطلب طنز وبلاگ شهرام شکیبا را منتشر کرد:

درست ساعاتی بعد از این که مطلب دیروزم را با عنوان «طلوع آفتاب به افق وزیر راه» در دفتر سایت و روزنامه نوشتم و به خانه رفتم، یک فروند هواپیمای بوئینگ 727 هما که از تهران به مقصد ارومیه پرواز کرده بود، نزدیک دریاچه ارومیه سقوط کرد.


از آنجایی که اینجا ایران است (و از همان‌جای قبلی) طبیعی است که بنده به عنوان کم‌اطلاع‌ترین شخص از موضوع، بیشترین اظهارنظر را صادر نمایم.

1- سقوط هواپیمای مذکور نشان می‌دهد فتنه جدیدی در راه است وگرنه چطور ممکن است یک هواپیمای غیرروسی سقوط کند.

2- خوشبختانه فتنه‌گران جدید به کار خود وارد نیستند، چرا که چند نفر از حادثه مذکور جان به‌در برده‌اند. این نیز برخلاف روال معمول سقوط در ایران است.

3- طبق اعلام مسئولان ذی‌ربط، سقوط مذکور به خاطر خطای انسانی و اشتباه خلبان نبوده در حالی که همیشه تقصیر اصلی سقوط را به گردن خلبان می‌اندازند.

4- گفته می‌شود احتمالاً مسئولان نیز از سقوط هواپیمای مذکور متعجب شده‌اند و گفته‌اند:

اساساً احتمال سقوط این هواپیما صفر بوده است. ما کلاً صندلی‌ها و تزئینات داخلی را تغییر داده بودیم. در چنین حالتی امکان ندارد بال هواپیما کنده شود، آن هم در صورتی که بال‌ها را با بهترین چسب دوقلوی چینی چسبانده بودیم.

5- برخی از ناآگاهان نیز گفته‌اند اوضاع و احوال هواپیماهای وزارتخانه‌ای که وزیرش ساعت 6 صبح در ظلمات تاریکی چراغ‌ها را خاموش می‌کند و پرده‌ها را کنار می‌زند تا در جلسه مدیران از نور روز (!) استفاده کنند، طبیعتاً باید بهتر از این باشد. این اتفاق‌ها کاملاً غیرطبیعی است.

سند و مدرک

محمود احمدی‌نژاد، رئیس‌جمهور: «اینکه در یک برنامه زنده تلویزیونی، فردی که خودش متخلف است، نسبت به کسی که حضور ندارد، تهمت و افترا بزند، صحیح نیست.» «دولت این‌گونه فضاهای غیراخلاقی را به ضرر کشور می‌داند و معتقدیم در کشور قانون حاکم است و به جرایم رسیدگی خواهد شد اما اینکه بدون هیچ‌ سند و دلیلی یک عده‌ای تصمیم سیاسی بگیرند که دولت را متهم کنند، کار بسیار زشتی است.»

1- کاملاً درست است. دولت معتقد است قانون حاکم است.

2- کاملاً درست است، تهمت‌زدن سند و مدرک می‌خواهد.

3- کاملاً درست است، نباید در برنامه زنده تلویزیونی کسی که حضور ندارد را بدون سند و مدرک متهم کنیم.

یکی از کاندیداهای ریاست‌جمهوری، در مناظره با یکی دیگر از کاندیداهای ریاست‌جمهوری، در یکی از مناظره‌های زنده تلویزیونی در یکی از انتخابات یکی از کشورهای جهان، حرف‌ها و نکات بسیاری را درمورد بزرگان و مدیران ارشد کشور گفت و آنها را به سوء استفاده از موقعیت و قدرتشان محکوم کرد.

خیلی از رسانه‌ها گفته‌اند منظور ما از «یکی از کاندیداها»، آقای احمدی‌نژاد است. در حالی که درست گفته‌اند اما برای همه چیز سند و مدرک بود. مقصر آقای دکتر رضا پورحسین (مجری مناظره) بود که وقت نمی‌داد وگرنه همه اسناد و مدارک هنوز هم موجود است. ان‌شاءالله سه سال دیگر آقای رحیم‌مشایی نشان می‌دهد به همه، البته به شرط اینکه دکتر پورحسین وقت بدهد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵۳
این سقوط اینقدر ناراحت کننده بود که اصلا طاقت شوخی دربارشو ندارم
دمش گرم. بسیار خوب نوشته. امیدوارم مسئولین جنبه شنیدنش رو داشته باشند و لبخند "تلخی" از خوندن این مقاله بزنن
یخچال! هوا که سرده، با این طنز مسخره تون بیشتر یخ کردم!
نمکدون!
حیف از جان هایی که چه ارزان از دست می روند و افسوس بر خانواده هایی که داغدار می شوند
آقای شکیبا هرسخن جایی و هر نکته مکانی دارد واقعا"این حادثه غم انگیز سوژه خوبی برای طنز نیست.
خنده تلخ من از گریه غم انگیزتر است کارم از گریه گذشتست به آن می خندم
جاي بسيار تاسف داره كه به جاي اين كه چنين فاجعه اي موضوع طنز دوستان مي شه ! اگه اين اتفاق در خيلي كشور هاي ديگه بود لااقل دليل اتفاق به روشني مشخص مي شد
برای شما متاسفم هنوز خیلی از کشته شده ها را توی خاک نکرده اند شما نشسته اید برای خودتان طنز درست می کنید.با این وضع مملکت ما به کجا می خواهد برسد نمی دانم امیدوارم که این مطلب را هرچه زودتر حذف کنید بگذارید خوانواده های بازماندگان در آرامش به سر ببرند.و در سوگ عزیزان پر پر شده شان خاک غزا بر سر بگیرند نه نمک بر زخم اآن ها بپاشید دیگر شورش را در آورده اید با همه چی شوخی با جون مردم هم شوخی
اين موضوع جاي طنز نداره. اين همه خانواده داغدار شدن شما در موردش طنز مي نويسيد!!
وقاحت داره این مطلب به عنوان طنز هم نباید نوشته بشه
اصلا شایسته نیست که حادثه به این تلخی دست مایه راهبردهای سیاسی سایت قرار بگیره. خواهشا این قسمت حذف شود
تابناک خوب نیست آدم همه چی رو به بازی بگیره گاهی وقت ها که خبر هات رو میخونم فکر میکنم کمی اصلاح شدی ولی افسوس که ذاتت .....
لااقل اجازه میدادید ما عزیزانمنو به خاک میسپرید بعدا در این ارتباط مطلب طنز منتشر میکردید.
باسلام ، بهتر است با موضوعاتی این چنینی شوخی نکنید ودرشرائط حاضر که تعداد زیادی ازمردم کشورمان داغدار شده اند موضوع سقوط هواپیما را سوژه طنزنکنید . هرسخن جائی وهرنکته مکانی دارد عزیزم .
پدر سوخته می خواهی اغتشاش کنی میخواهی ........... دروغگو جلوه دهی می خواهی ............ بی کفایت جلوه دهی - بدهم پدر پدر پدر پدر پدر سوخته ات را در بیارند پدر سوخته
فوق العاده بود
ممنون
به نظرتون الان وقت طنز و شوخی هست !!!؟
کجاش طنز بود
آقای شهرام شکیبا کو گوش شنوا
خیلی بی مزه بود...!!!
والله اين شهرام شكيبا خوب جراتي داره
یخ نکنی شکیبا
کشته شدن مردم خنده دارد؟
واقعا جاي طنز هم داره_اگه يكي از مسولان تابناك يا يكي از نزديكانتون بود شما اين پست رو ميزاشتين
لوس بینمک
طنز بسیار مسخره ای بود و کاملا تخریبی
خیلی لوس و بیمزه بود
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها