بازدید 43602

مگر دشمن از خواب بیدارمان کند! + تصاویری از شهید علیمحمدی

از شیطنت و سوءاستفاده برخی افراد و جریانات «فی قلوبهم مرض» در آن روزها که با توجه به فضای سیاسی سال گذشته در پی گل آلود کردن آب و گرفتن ماهی خود بودند که بگذریم، ولی انصافاً هیچ گاه فرصت دست نداد تا به درستی از مردانگی، بزرگی و خلوص این فرزند رشید این آب و خاک سخنی به میان بیاید تا شاید تلنگری بخوریم و دریابیم که از پس این همه به هم ریختگی و تفرقه، چه گوهر نابی را از دست داده ایم.
کد خبر: ۱۴۰۷۲۵
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۸۹ - ۱۶:۴۹ 06 January 2011
سردبیر «تابناک» ـ 22 دی ماه یک سال پیش بود که همان اول صبح، یکی از دوستان خبر داد که همین چند دقیقه پیش یک استاد فیزیک به نام مسعود علیمحمدی را جلوی در منزلش ترور کردند. بلافاصله از راه چند کانال موثق، خبر را پیگیر شدم و پس از آگاهی از درستی و چند و چون ماجرا خبر را روی خروجی سایت گذاردم.

یادم هست همان روز در رسانه های گوناگون در باب اینکه او که بود، چه گرایش سیاسی داشت، چه کسی او را ترور کرده و... مطالب زیاد و البته ضد و نقیضی منتشر شد، ولی شاید هیچ یک حق مطلب را درباره او به جا نیاورد تا همان گونه که بی نام و نشان زیسته بود، پس از شهادتش نیز بی نام و نشان بماند.

از شیطنت و سوءاستفاده برخی افراد و جریانات «فی قلوبهم مرض» در آن روزها که با توجه به فضای سیاسی سال گذشته در پی گل آلود کردن آب و گرفتن ماهی خود بودند که بگذریم، انصافاً هیچ گاه فرصت دست نداد تا به درستی از مردانگی، بزرگی و خلوص این فرزند رشید این آب و خاک سخنی به میان بیاید تا شاید تلنگری بخوریم و دریابیم که از پس این همه به هم ریختگی و تفرقه، چه گوهر نابی را از دست داده ایم.

گذشت؛ مثل برق و باد یک سال گذشت و ناگهان در صبح یک روز پاییزی دیگر ـ 8 آذر 89 ـ باز هم این دشمن بود که با ترور مردی دیگر از همان تبار دوباره به یادمان انداخت که هنوز هم در خوابیم و... تا اینکه همین چند روز پیش و پس از گذشت بیش از یک ماه از شهادت دکتر مجید شهریاری، سرانجام توانستیم با چند واسطه دکتر فریدون عباسی ـ که به خواست خدا از ترور جان سالم به در برد ـ را راضی کنیم که با ما بگوید آنچه را باید بگوید.

او در گفت و گویی مفصل با «تابناک» حرف ها و درددل های بسیاری کرد که انشاءالله پس از تنظیم، در یکی دو روز آینده آن را منتشر خواهیم کرد تا شاید این ناگفته ها، زوایای بیشتری از خون دل خوردن فرزندان رشید این آب و خاک که برای اعتلای ایران اسلامی جان خود را کف دست گرفته اند، برایمان روشن شود. اما فعلا به بهانه مراسم سالگرد شهادت دکتر مسعود علیمحمدی و چهلم شهادت دکتر مجید شهریاری، عکس هایی دیده نشده از دکتر علیمحمدی را منتشر می کنیم؛ با این امید و آرزو که روحش شاد باشد و راهش پر رهرو.


















تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱۰۸
خداحافظ مرد بزرگ . ما را ببخش که ندانسته تیشه به ریشه خودمان زدیم و اصلا یادمان رفت شماهایی هم هستید که در این بازی های سیاسی آسیب پذیر می شوید و سگ های استکبار فرصت دریدن شما را خواهند یافت .
ما را ببخشید مردان بزرگ گمنام .
سلام
بر شهیدان
یاد و نامش گرامی باد
روحش شاد باشد - خدايا شهادت را قسمت مان كن
به میزانی که به یک بازیگر صدا و سیما که علاقه به فحاشی و الفاظ رکیک دارد که دور از شان اسلام و شرع و ... است و بازیکن ورزشی و عزت و احترام قائل شویم و از آن گزارش خبری تهیه میکند و هر اقدام منفی آنها را نادیده و افتخار آفرین و سرلوحه جوانان کشور می خوانند و حقوق کلان میدهند و اخبار کذب مبنی بر در رده 1-100 رتبه علمی در جهان و عنوان خروج را با عنوان گردش و مسافرت مطرح و در قانون خدمات کشوری ارزیابی اقدامات خاص و متمایز کننده بازدارنده امور تکراری و صوری صرف اعتبارحذف شده می توان تصور کرد در دهه و یا چند دهه بعد افرادی با ضریب هوش کمتر و ژن مغلوب باقی بماند و زندگی در توهم و با پایان یافتن نفت فقر و فلاکت و اعتیاد روی بیاورد و ما همچنان در صدد شناسایی دشمن باشیم و وقتی موفق نشویم یکدیگر و اقدامات یکدیگر را به زیر سئوال ببریم و یکدیگر را مقصر ذکر نمائیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۰ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۶
مرامی خودت فهمیدی چی گفتی؟ خوب جمله هاتو کوتاه کن!
محمود
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۰ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۸
یعنی چه ؟ خودت می فهمی چی نوشتی برادر؟
رحمت و رضوان خدای مهربان بر ارواح مطهر عزیزانی مثل ایشان که گام های راسخی در راستای آرمانهای اصیل این آب و خاک نهادند.
و سلام خدا بر مجاهدین استوار راه حق!
بی شک اهل حق پیروزند، اگر چه تعدادشان مانند یاران حضرت سید الشهداء علیه السلام، از دشمن کمتر باشد.
(فان حزب الله هم الغالبون)
اگر مقاله و مقاله نویسی بد است و یا ارزشی ندارد و یا با پول به میزان 100-800 هزار تومان می توان ISIتولید کرد چرا تصویر آخر به آن اختصاص داده شده است. لطف بفرمائید یک گزارش از ایراد گیرندگان بر مقاله ISI ارائه دهید.
اين سردبير تابناک اسم نداره ؟
بر قاتلین انها لعنت ابدی
خدا رحمتش کنه و به خانواده ایشان صبر جمیل عطا کنه
جناب سانديس(تابناك) چه ربطي به تيتر داشت اين عكسها؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۴ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۶
آقای باشعور به عکسا ربط نداشت به متنش ربط داشت. برات متاسفم
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۰:۲۹ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۶
خوشگل پسر ما هم میدونیم به متنش ربط داشت.
این چه طرز حرف زدنه ؟
هرکسی هرنظری می تونه داشته باشه.
خدا رحمت کنه ایشان را، خدا همه رفتگان را رحمت کند.
من می خواهم بدانم مرحوم چطوری تونسته تو مسجدالحرام عکس بگیرد؟
ما که مشرف شده بودیم عکاسی ممنوع بود.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۰ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۶
ساندیس شرف داره به دلار های صعودی و سنای یانکی ها .
ناشناس
| Germany |
۲۰:۱۷ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۷
منظورت سعودیه دیگه آقای باسواد ؟؟؟
ناشناس
| Netherlands |
۰۰:۱۵ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۸
دلارهای صعودی؟؟؟ مجید اون سعودیه.
این استاد به تعبیر مریم رجوی خون خوار در بهار سیاسی سال گذشته تهران ترور شد بهاری قلابی و منافقانه برای اهداف شیطانی باشد که خون این شهید گریبان خائنین مزدوران و وطن فروشان بیگانه پرست را گرفته و آنها بیش از گذشته نزد ملت ایران خار ذلیل و رسوا کند انشاالله .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۴ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۶
رای منفی به نظر اول و این نظر نشان می دهد بخش عمده ای از جریان فتنه و منافقین به این سایت مراجعه دارند . تابناک مراقب باش
ناشناس
| France |
۲۱:۱۱ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۶
تابناک مراقب چی باشه؟؟؟ یعنی روی سر در تابناک بنویسه ورود منافقین !! و فتنه گرا !! ممنوع؟ همانطور که شما حق داری سایت آن طرف آب رو بخونی به قول شما منافقین !!! هم حق دارن سایت تابناک و رجانیوز و کیهان رو بخونند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۵ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۶
خدا لعنت کند منافقان دیروز و دروغگویان و منافقان امروز را
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۵۴ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۷
تو مراقب خودت باش نمی خواد به دیگران بگی مراقب خودشون باشن
khoda rahmatesh kne
الهم عجل لولیک الفرج
پاسخ ها
محمود
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۷ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۸
یعنی اینجور آدم های بی شعوری هم پیدامیشن که به ظهور حق رای منفی بدهند ؟ جدی که فساد رو دوست دارن و به اون عشق می ورزند
خوشا به حالتون

تا خون در رگ ماست راه شما شهدای اسلام ادامه داره.
خداوند روح بلند او را شاد فرماید و با اولیائش محشور فرماید. این نوید خوبی است که گفته اید از زبان دکتر عباسی دوست دیرینه ی دکتر علیمحمدی، در مورد او مصاحبه منتشر خواهید کرد. البته می دانم که نویسنده هم اطلاع زیادی از شخصیت شهید دکتر علیمحمدی ندارد و لی به هر حال زنده نگه داشتن یاد او در رسانه ها ضروری است حتی به همین حداقل.
یک تذکر: عکس اول که ظاهرا در رستوران شهرزاد اصفهان است تناسبی با بقیه عکس ها ندارد.
به
انشاء الله روحش قرین رحمت
یاد این دانشمند کوشا و شجاع گرامی باد و روحش قرین رحمت.
اما آیا هیچ ارگان امنیتی-انتظامی ما بخاطر عدم توفیق در حفاظت از جان دانشمندان ما مورد سوال قرار گرفت؟ اسراییل ده برابر از ایران کم جمعیت تر هست و ما مفتخریم که حزب الله لبنان به تنهایی از پسش بر میاد ما که دیگه جای خود داریم. پس خیلی بده که رژیم صهیونی بتونه تو قلب تهران دانشمندای ما رو ترور کنه و نتونیم حتی عواملش رو دستگیر کنیم. به نظر من به جای برخورد با نفوذ دشمن واقعی به کارهای دیگری مشغولیم و فقط از خود ستایش میکنیم.
بعید میدونم تابناک این نظر رو منتشر کنه اما حرف حق را باید زد
ای دشمنان احمق ایران، یکی رو بکشید تا ده ها نفر بجای اون رشد کنن...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۶ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۸
آخه این چه استدلال غلطیه؟ جای چمران حسابی مطهری شریعتی جعفری طباطبائی کی آمد؟
درود بر این مرد بزرگ و مرگ بر قاتلانش . ولی این و سط نقش دولت خدمتگذار چه میشود ؟ ایا دولت مسولیتی در قبال ارتقا امنیت و حفظ جان این عزیزان ندارد ؟ یا فقط مسولیتش سینه زنی و عزاداریست؟ یکسال گذشت جرا جنایتکاران ران پیدا نمیکنند ؟
Entezare ma az nirohaye amniati in ast ke ba ghateiate tamam az in ganjinehaye vatan hefazat konand, aya bayad esrail va amrika taktake daneshmandaneman ra tror konand ?
مقصرمسئولین هستندکه اسامی این افرادراصادرمیکنندولی براشون محافظ نذاشتند
زمانی که پارسال کشور به خاطر خودخواهی بعضی از کاندیداها که حاضر به شکست خود نیستند به هم می ریزه،‌ مطمئنا تروریست های مجاهدین که کاملا از طرف سرویسهای اطلاعاتی آمریکا، انگلستان،... ساپورت می شدن میتونن تو این فضای گل آلود خودشون قاطی معترضا بکنن و این سرمایه های کشور به شهادت برسونن.جالبه بعد شهادت دکتر علیمحمدی جنبش سبز عوض ناراحت بودن نظام جمهوری اسلامی متهم می کرد که دکتر علیمحمدی ترور کرده!!!!
آخه کدوم کشور میاد سرمایه های خودش بکشه حتی گیرم با فرض اینکه طرفدار جنبش سبز باشن !!!!
خدا بیامرزتش
عکس اولش تو رستوران شهرزاد اصفهانه.
مرحوم خوش سلیقه هم بوده.
گوارای وجودت
بای ذنب قتلت؟
خدا داند و بنده او!!
درود خدا بر خون های به ناحق ریخته شده...

درود بر علیمحمدی
درور بر شهریاری
درود بر همه ی گمنامانی که تنفس شان، نفس دشمنان را به شماره آورده...
ترور دو استاد شهید نشان داد که صهیونیست ها شناخت بسیار ناقص و نادرستی از جامعه شناسی ایرانیان دارند. چرا که هر اقدام سخت در فضای نرم منجر به گسترش تهدید و فضای تهدید زا خواهد شد. این مهم در دانشگاه های ایران به دلیل ویژگی های خاص فضای دانشگاهی در ایران بسیار غلیظ تر می باشد.
در این ترورها که دانشگاه و اساتید موضوع انرژی هسته ای هدف قرار داده شدند نیز قطعاً و یقیناً در آینده ای نه چندان دور شاهد رشد قارچ گونه علم فیزیک در گرایش انرژی هسته ای خواهیم بود.
بر اساس یک بررسی به عمل آمده بسیاری از صاحبنظرات علوم دینی انگیزه شروع تحصلات دینی خود را جرقه ای دانسته اند که در هنگام رحلت یکی از فقها یا عالمان دینی در ذهن آنها زده شده است.
به همین صورت پس از ترور شهید مجید شهریاری نیز به وضوح انگیزه ادامه تحصیل دانشگاهی در رشته فیزیک و گرایش انرژی هسته ای در جوانان شعله ور شده است. با وجود این انگیزه و الگوی مجید شهریاری قطعاً در آینده شاهد شکوفا شدن این رشته و گرایش در کشور خواهیم شد.
وظیفه رسانه ها، دستگاههای دولتی و آموزشی در این بین این است که با اقدامات متعدد این انگیزه مقدس را در ذهن و قلب جوانان و دانشجویان شعله ور سازند و با ایجاد ظرفیت های لازم به این حرکت خودجوش جهت دهند.
مرگ بر منافق
ادم تا حد انفجار عصبانی میشود.ای کاش جای تلافی می بود.
امیدواریم که مسئولین هم بیدار شوند
لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا، بل احیاهم عند ربهم یرزقون
ایخاک اگر سینه تو بشکافند
بس گوهر قیمتی که در سینه توست
با آقا امام حسين محشور بشوند انشا ا...-بار الاها توفيق شهادت در راهت را به ما عنايت فرما
خدا قاتلین این شهیدان را رسوا خواهدکرد.
همه کسانیکه سال گذشته فتنه گری
کردند در ریختن خون این شهید بزرگوار شریکند. حتی آنهایی که باسکوتشان سران فتنه را همراهی نمودند. وحتی شما تابناکیها اکر این رو نزنید.
بله
پاسدار خون این عزیزان باشیم تا آنها از ما راضی باشند ان شاالله
وقتي علي كريمي به اندازه بودجه سالانه 4 تا دانشگاه دولتي ايران مي گيره و وقتي هر ورزشكاري 150الي 200 تا سكه طلا ميگيرند
ما پس كجاي كاريم اي دوستان
تابناك تورو خدا اگر خودت ميترسي اين خبر رو انعكاس بدي از طرف من بذار ولي بخاطر مردمم كه شده نظر من رو هم بذار
اين حداقل خواسته ماست شايد بر اورده شود
انشاله
روحش شاد
رحمت خدا بر شهیدان والی مقام
سلام خدا بر شهيدان خدايي . خدا رحمت كند همه ما را
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
آخرین اخبار
وب گردی