بازدید 9644

اعترافات سرايدار خائن

برنامه‌اي براي اين سرقت نداشتم و تنها پس از روبه‌رو شدن با اين پول و سوار شدن بر آن خودرو وسوسه شده و تصميم به سرقت گرفتم. پس از فرار هم به شمال كشور رفتيم و خانه‌اي را در آنجا اجاره كرده و مشغول خرج كردن پول‌ها بوديم كه پليس ما را پيدا كرده و عيش‌مان را منقص كرد.
کد خبر: ۱۴۰۲۸۴
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۸۹ - ۰۹:۱۹ 04 January 2011
تهران امروز: سرايدار خائني كه سال گذشته سرقت كلاني از صاحبكار خود كرده بود در ويلايي در شمال كشور بازداشت شد.

اسفند گذشته مرد ثروتمندي به كلانتري 125 يوسف‌آباد رفته و با حالتي مضطرب به ماموران گفت: سرايدارم اتومبيل گرانقيمت و يك چك 20 ميليون توماني را از من دزديده است.

اين مرد ادامه داد: حدود پنج ماه پيش مصطفي و نرگس كه زن وشوهر بودند را استخدام كردم. نرگس مسئول رفت‌وروب و انجام كارهاي منزل بود و امور اداري و بانكي خود را هم به مصطفي سپرده بودم. بعد از مدتي وقتي ديدم از پس وظايف محوله خود به خوبي برمي آيند و سر وقت و به موقع كارهاي خود را انجام مي‌دهند اطمينان كرده و كارهاي حساس خود را به آنها واگذار كردم.

كارنقد كردن چك‌هاي خود را به مصطفي مي‌سپردم و حتي سوئيچ اتومبيل لوكس خود را دست او داده و وي با اين اتومبيل بعضي كارهايم را انجام مي‌داد.تا اينكه يك روز چكي 20 ميليون توماني را به او داده و خواستم آنرا به بانك ببرد و نقد كند و خودم هم براي انجام كاري بيرون رفتم. ولي ساعتي بعد كه برگشتم ديدم خبري از او نيست.

مصطفي ديگر به تلفن من هم پاسخ نمي‌داد و تماس با نرگس همسر وي هم فايده‌اي نكرد. با اين اظهارات به دستور هاشميان داديار شعبه اول دادسراي ناحيه 27 پرونده جهت رسيدگي تخصصي در اختيار افسران پايگاه سوم پليس آگاهي گذاشته شد. با سپردن تصوير متهمان به پليس سراسري، مرداد ماه سال‌جاري ماموران اداره آگاهي ساري با همكاران خود در تهران تماس گرفته و از دستگيري اين زوج خلافكار خبردادند.

اين افراد به داسراي ناحيه 27 سپرده شده و در مواجهه با صاحبكار خود راهي جز اقرار به واقعيت پيش پاي خود نديدند. به اين ترتيب براي هر دو متهم قرار مجرميت صادر و كيفرخواست آنها به دادگاه عمومي ارسال شد.

مصطفي در اين جلسه خطاب به قاضي گفت: برنامه‌اي براي اين سرقت نداشتم و تنها پس از روبه‌رو شدن با اين پول و سوار شدن بر آن خودرو وسوسه شده و تصميم به سرقت گرفتم. پس از فرار هم به شمال كشور رفتيم و خانه‌اي را در آنجا اجاره كرده و مشغول خرج كردن پول‌ها بوديم كه پليس ما را پيدا كرده و عيش‌مان را منقص كرد. قاضي دادگاه هم هر دو متهم را مجرم شناخته و آنها را محكوم به حبس و بازگرداندن اموال سرقتي به صاحبش كرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس