بازدید 38841
جنجال آفرینی دوباره صهیونیست ها:

عربستان از ترس ایران، دو بمب هسته ای از پاکستان خرید!

در هفته های اخیر، رسانه های صهیونیستی، تلاش بسیاری برای بر هم زدن آرامش منطقه و القای تیره شدن کامل روابط کشورهای عربی به ویژه عربستان با ایران دارند که متأسفانه، رفتار دوپهلوی مقامات سعودی و موضعگیری نکردن صریح آنها در قبال این اخبار، افکار عمومی منطقه را دچار سردرگمی کرده است؛ پس بجاست در صورت دروغ بودن این اخبار، شخصیت ها و رسانه های سعودی در برابر آن موضع روشن گرفته و...
کد خبر: ۱۴۰۱۵۶
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۸۹ - ۱۲:۴۸ 03 January 2011
پایگاه خبری صهیونیستی «دبکا» که در چند سال گذشته به دروغ پردازی و جوسازی خبری همسو با سیاست های صهیونیستی در منطقه پرداخته، به تازگی در خبری مدعی شد که عربستان سعودی از ترس جمهوری اسلامی ایران و برنامه هسته ای کشورمان، تلاش دارد با همکاری پاکستان، دو عدد بمب هسته ای بسازد!

به گزارش صفحه عربی «تابناک»، این پایگاه خبری صهیونیستی در ادامه خبر خود نوشت: این نگرانی عربستان از ایران موجب شده که رقابتی هسته ای با این کشور آغاز کند که این رقابت به ساخت دو بمب هسته ای توسط پاکستان برای این کشور منجر خواهد شد.

«دبکا» در ادامه افزود: این دو بمب هسته ای در نیروگاه هسته ای پاکستان در شهر «کرما» در شمال این کشور در حال ساخته شدن است. چندی پیش، پاکستان نیز در همین راستا جدیدترین نسخه موشک «گاوری 2» را که برد آن به 3200 کیلومتر می رسد، به عربستان تحویل داد. این موشک های فرستاده شده برای سعودی در انباری بزرگ در زیرزمین در شهر «السلیل» در جنوب ریاض، پایتخت عربستان پنهان شده است.

این سایت خبری همچنین مدعی شد، هرچند دو هواپیمای باربری بزرگ عربستانی، روزی یک بار از سرزمین های سعودی به نیروگاه هسته ای پاکستان پرواز می کنند و آماده انتقال این دو بمب هسته ای هستند، قرار است به محض دستور مستقیم «ملک عبدالله بن عبدالعزیز» پادشاه سعودی و شاهزاده «مقرن بن عبدالعزیز» رئیس سازمان اطلاعات و امنیت این کشور عملیات انتقال انجام گیرد.

«دبکا» همچنین افزود: تاکنون زمان دقیق تحویل این دو بمب هسته ای مشخص نشده، ولی آنچه برای ما (دبکا) اثبات شده، صحت ساخت و انتقال آن در آینده ای نزدیک است؛ بنابراین، مقام های ارشد اطلاعاتی و امنیتی سعودی، در چند وقت اخیر، به پایتخت های غربی سفر کرده و اعلام می نمودند، دیگر نیازی به ساخت بمب هسته ای ندارند، زیرا آن را به مقدار لازم تهیه کرده اند.

گفتنی است، در هفته های اخیر، رسانه های صهیونیستی، تلاش بسیاری برای بر هم زدن آرامش منطقه و القای تیره شدن کامل روابط کشورهای عربی به ویژه عربستان با ایران دارند که متأسفانه، رفتار دوپهلوی مقامات سعودی و موضع گیری نکردن صریح آنها در برابر این اخبار، افکار عمومی منطقه را دچار سردرگمی کرده است. پس بجاست در صورت دروغ بودن این اخبار، شخصیت ها و رسانه های سعودی در برابر آن موضع روشن در پیش گرفته و فرصت سوءاستفاده صهیونیست ها و بر هم زدن آرامش منطقه را از آنان بگیرند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱۱
انتشار یافته: ۱۰۵
تابناک جو سازی نکن
تابناک جان مگر عربستان با ما رابطه خوب دارد؟ اگر بوده حتما در تخیل ما وجود دارد. نه در واقعیت.
سلام ، ببخشيد هرچي گشتم نتونستم اونجا اين پيشنهادم رو به رئيس جمهور محبوب ارائه كنم ، جناب آقاي رئيس جمهور اگر امكان دارد سايت نظر سنجي در رابطه با عملكرد مسئولين تشكيل داده تا مردم به طور مستقل در رابطه با افراد زير مجموعه جنابعالي در هر پست و مقامي ارائه نظر نموده تا به اميد خدا راهكاري در جهت تقويت دولت فهيمه و مجموعه آن باشد
شما که بدتر از رسانه اسرائیلی هستید.این چه طرز تیتر زدنه ؟این شیوه شما برای جذب مخاطب غیر حزفه‌ایه و همیشه هم ازش استفاده می‌کنید
ایران که ترس نداره
انگار تعجب کردید!!

اصلا فکر می کنید میلیاردها دلار نفی کشورهای حاشیه خلیج فارس برای چی وارد پاکستان می شود!!!؟

خبر کاملآ درسته...
وقتی عربها نه تکذیب و نه تایید می کنند پس کاسه ای زیر نیم کاسه هست، شما چرا اصرار دارید که این اخبار کذب محض است
تا شما صهيونيست هاي جنايتكار وهمدستان كثيفتان 5+1 هستند نياز به گدائي از پاكستان وجود ندارد.
عربستان بمب هسته اي داره؟بعيد نيست اينها كه چندين ميليون دلار هواپيما خريدن اينم روش ولي اسي جون تو بايد بترسي شايد عربا زيرآبي دارن ميرن دو تا بمب ايران رو نابود نميكنه ولي دهاتي مثل اسرائيل رو نابود ميكنه
پاسخ ها
محمد
| Australia |
۰۸:۳۴ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۴
مگه از هواپیماها و تسلیحاتی که از آمریکا میخرن، میتونن استفاده کنن که از بمب هسته ای بتونن؟؟ خدا کنه که خریده باشن حداقل پولشون به جیب مسلمونا میره نه صهیونیستا.
ضمنا از طرز خبر رسانیتون به نظر میرسه در تابناکیها ترسی وجود داره، آقا نترسید.
khak bar sare hamaton
.
.
.از فردا ........
.
.با اين اوضاعي كه داره پيش ميره...
.
.
.
هركسي يه بمب پرتابل "قابل حمل" ميخره ميزاره تو جيبش
.

.
.
یعنی احتمال صحت این خبر رو نباید در نظر گرفت ؟
هر دم ازین باغ بری می رسد
تازه تر از تازه تری می رسد.
.
گرچه این صهیونیستای خبیث استاد دو بهم زنی هستند ولی ازین عربهای (...) پاکستان نا رفیق بعید هم نیست .
لطفا در امور داخلی عربستان دخالت نکنید!

داشتن یا نداشتن بمب هسته ای برای عربستان چه ربطی به ایران و اسرائیل و....داره!!!!!!!؟
با این اوضاع و احوالی که می بینیم چگونه به جان هم افتاده ایم نیازی به بمب اتم نیست
خوب اگر فروشی منم 2 تا میخوام تابناک مزنه دست هست ؟!
اجب حرفی میزنی تابناک و چه سوالی به قول قدیمیا چو دانی پورسی خطاست حالا تو بگو با رابطه بسیار خوبی که اونا با ما دارن چند درصد احتمال میدی این خبر درست باشه ؟؟؟
اگر آن پایگاه صهیونیستی است، دروغ میگوید و فقط جنجال به پا میکند، شما چرا خبر هایش را منعکس میکنید؟
ملک عبدالله شرمنده ها شما برای ما تهدید حساب می شی یا ما برای شما
خدا کنه امسال فقط برای اولین و آخرین بار حج عمره و تمتع برای تأدیب عربستان طبق حکم ثانویه ی مراجع قدغن شه تا دیگه عربستان برای ایران جنجال آفرینی و چهره تخریب کنی سیاسی در نیاره ایشالا
خوبه والا، حالا عرب ها هم واسه ما شاخ شدن.
خب کجاست سازمان ملل و شورای امنیت که قطعنامه صادر کنن؟؟؟؟؟؟
بمب هسته ای اگه بده برا همه بده.
کدوم دروغ تابناک؟ آن ها حتی اخبار منتشر شده توسط ویکی لیکس را نیز تکذیب نکردند که گفته بود از امریکا خواسته بودند تا به ما حمله کنند. عرب ها سابقه دشمنی دیرینه با ما دارند. جنگ هشت ساله را فراموش نکنید که با پول همین سعودیها جوانان ما را گلگون کفن کردند. بهتر است به جای خوشبینی زیاد اطلاعات منتشر شده را با دقت رصد کرد و تمهیدات لازم را در پیش گرفت.
مثل اینکه مقامات سعودی منفعل نیستند و هر ادعایی را پاسخ نمی دهند و بازیچه ادعاها نمی شوند
همانطوري كه پدرآل سعودقبل ازبوجودآمدن اسرائيل درمنطقه فلسطين راطي نامه اي به انگليس واگذارمي كندبعيدنيست همين خاندان منطقه را ويران كنند
کشته ی این نصیحت های ته هر مطلب اتم
یعنی روابط تیره نیست؟؟؟ بابا روتونو برم!
به اين ميگويند خودكشي هسته اي
این قدرت خون شهیداست که ترس انداخته تو جون این جنایتکارها
به فرض که عربستانی ها دوتا بمب اتمی هم داشته باشند و بخواهند با آنها به ایران حمله کنند. مگه ایران فقط دوتا شهر دارد که آنها با دوتا بمب بتوانند ایران را از پا در بیاورند؟ ایران ده ها شهر بزرگ دارد که اگر تازه دوتا از آنها هم بمباران بشود به جایی بر نمی خورد اما اونوقت دیگر از عربستان چیزی باقی نخواهد ماند چون عربستان اتفاقا فقط دوتا شهرک دارد و بقیه اش شن و صحرا و کویر و سوسمار است.
پاسخ ها
ناشناس
| Czechia |
۰۲:۵۴ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۴
شما هلندی نفست از جایی گرم بلند میشه ! ژاپن با اون همه قدرت با دو تا دونه بمب اتم از هم پاشید دلت خوشه !
صمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۳ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۴
دوست عزيز حاضري آن دو تا شهر،شهر خودت باشد.وانگهي فكر مي كني اگر درگيري هسته اي اتفاق بيافتد فقط دو شهر ايران نابود مي شود؟
ای ملت بیدار بشین! اگه یه روز ایران و عربستان جنک کند برای که سود می آورد....
خودتونو برای جنگ جهانی سوم آماده کنید
اوه اوه 2 تا چقدر زیاد !! احتمالا برای خودش گرفته اوضاع بحرانی شد خود کشی کنه ! آخه 2 تا به کجای آدم میرسه !!
به موجب قاعده خود خوانده قدرت هاي اتمي موسوم به atomic deterrence
حق كشورهاي هسته اي براي هر اقدامي كه در مقابل هر تهديد اتمي از ناحيه هر كشور دور يا نزديك رفع نگراني نمايد؛ محفوظ مي باشد.
عقل داشته باشید مسائل جدیتر از این شوخیهاست بدبختها
بمب هسته ای چیزی نیست که قابل خرید و فروش باشد و فقط کشورها آن را به عنوان برگ برنده خود در روابط بین الملل استفاده میکنند و هرگز آن را بکار نخواهند گرفت، خصوصا" در همسایگی زیرا تشعشات آن گریبانگیر خودش نیز خواهد شد.
بنابراین عدم اعلام وجود بمب اتمی هیچ فایده ای برای دارنده در بر نخواهد داشت.

از طرف دیگر، اعلام آن نیز تبعات غیر منتظره و سخت در پی خواهد داشت و واکنش های کشورهای دیگر هزینه چنین اعلام را غیر قابل تحمل و در نهایت به شکست تبدیل خواهد کرد. (ضمنا" موضع ایران در پرونده هسته ای در برابر غرب بطور نجومی تقویت خواهد شد.)

لذا تنها روش باقی مانده که شاید در کوتاه مدت تاثیری داشته باشد، همین است که بصورت خبری مبهم و با آدر سهای غلط داده شود و برای خوراندن راحت تر آن به عوام، جزئییات و اسامی غیر لازمی مانند محل نگهداری و اسامی شهر ها و اسامی کسانی که باید تایید کنند تا بمب حمل شود و ... آورده شده است.

حالا پس از نشر خبر عربستان سعودی هم بمب اتم دارد و هم ندارد. این روش موضع ضعف عربستان به عنوان یک قدرت منطقه ای (در قبال ایران) را ترمیم خواهد کرد و شایعه عربستان اتمی در بین اعراب بسیار به کارعربستان خواهد آمد.

پول عربستان حتی در اسرائییل هم خبر و شایعه میخرد، اما همین
ول نمیتواند اجازه داشتن بمب اتمی از اسراییل را خریداری کند و قظعا" قبل از شکل گیری چنین توافقی اسراییل خود در به هم زدن آن جنجال راه انداخته بود تا کنون صبر نمیکردکه حتی جای حمل ان نیز به زعم این شایعه مشخص است.

این شایعه موضع ایران را نیز در هر مذاکره ای با غرب تقویت خواهد کرد.
حتما" میخواسته از خود ما بخره بخاطر هدفمندی یارانه ها گرون حساب کردیم اونم مشتری نشده از پاکستان خریده . مگه چه اشکالی داره
وقتی خبری را نقل میکنی باید منبع بدی وگرنه کل خبر بیشتر از کشک به حساب نمیاد
لابد دارند كه تكذيب نميكنن
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار