بازدید 7069

خواب نجات‌بخش براي مرد اعدامي

چند شب قبل پدرم را در خواب ديدم كه از من خواست از قصاص قاتلش گذشت كنم تا روحش شاد و آرام باشد. بنابراين خواسته پدرم را اجرا مي‌كنم.
کد خبر: ۱۴۰۰۶۰
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۸۹ - ۰۸:۵۳ 03 January 2011
ایران: دختر 11 ساله كه خواستار قصاص عامل قتل پدرش بود به خاطر يك خواب از مجازات مرد جنايتكار منصرف شد.

طبق اوراق پرونده، 12 شهريور 87 يك كارگاه صابون‌سازي در حوالي اسلامشهر طعمه حريق شد و يكي از صاحبان كارگاه پس از چند روز بر اثر سوختگي شديد جان سپرد. پس از اين حادثه شريك قرباني حادثه به اتهام قتل عمد تحت تعقيب قرار گرفت و سرانجام در يكي از بيمارستان‌هاي تهران بازداشت شد.

وي در بازجويي‌ها با اظهار پشيماني درباره انگيزه‌اش گفت: مقتول دوست صميمي و شريكم بود. آن روز تحت تأثير مصرف مواد مخدر ناخواسته مرتكب چنين خطايي شدم چرا كه بر اثر توهم بارها از حالت عادي خارج شده و همسر و فرزندانم را نيز كتك زده بودم.

روز حادثه نيز وقتي وارد كارگاه شدم به خاطر توهم شديد با بنزين كارگاه را آتش زدم. بعد هم در را قفل كردم تا شريكم نتواند خودش را نجات دهد. حالا هم بشدت پشيمانم!

مادر مقتول در جلسه محاكمه به قضات دادگاه گفت: پسرم در لحظه‌هاي آخر عمرش از من خواست قاتلش را ببخشم به همين خاطر از قصاص مي‌گذرم.

اما در ادامه جلسه دختر نوجوان «رضا» كه تا روز محاكمه فقط خواستار قصاص قاتل پدرش بود ضمن اشاره به سختي‌هاي زندگي پس از مرگ پدر گفت: چند شب قبل پدرم را در خواب ديدم كه از من خواست از قصاص قاتلش گذشت كنم تا روحش شاد و آرام باشد. بنابراين خواسته پدرم را اجرا مي‌كنم.

هيأت قضايي شعبه 74 دادگاه كيفري استان تهران نيز به اتفاق آرا «داود» - متهم – را به خاطر جنبه عمومي جرم و آتش زدن كارگاه به 15 سال زندان محكوم كردند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار