بازدید 105996

حضور سید علی خمینی در مهدیه + تکذیبیه دفتر امام راحل (ره)

سید علی خمینی ادامه داد: من به عنوان یک فرد عادی و در میان هزاران نفر از مردم در این مراسم حضور پیدا کردم و ادعاهایی که رسانه های بیگانه درباره تکذیب حضور من در مراسم مطرح کرده اند، درست نیست و اینجا اعلام می کنم تنها مطالبی که شخصاً بیان می کنم، معتبر است.
کد خبر: ۱۳۹۴۹۸
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۸۹ - ۱۸:۱۸ 31 December 2010
پس از انتشار خبر حضور سید علی خمینی، نوه بزرگوار امام راحل(ره) در مراسم بزرگداشت حماسه مردم در 9 دی 88 در مهدیه تهران، هرچند نخست برخی رسانه های اپوزیسیون اقدام به تکذیب خبر کردند، ولی پس از مطمئن شدن از این حضور شروع به اهانت و فحاشی علیه وی کردند.

به گزارش «تابناک»، وی در پی حضور خود در این مراسم تأکید کرده بود: بر پایه تشخیص و احساس وظیفه شرعی هم 9 دی سال گذشته در راهپیمایی حضور داشتم و هم دیروز در مراسم مهدیه تهران شرکت کردم.

بنا بر این گزارش، سایت مشرق در این باره نوشت: سایت های مرتبط با جریان فتنه با انتشار اخبار جعلی و دروغ و بدون ذکر منبع مدعی شدند سید علی خمینی روز پنجشنبه در قم بوده است!

تکذیب ها و عصبانیت های سایت های اپوزیسیون در حالی صورت می گیرد که نوه امام راحل در گفت وگو با خبرنگار مشرق، اخبار این رسانه ها را تکذیب و آشکارا اعلام کرد در مراسم روز گذشته مهدیه تهران حضور داشته است.

سید علی خمینی در پاسخ به این که موضع شما در قبال جنجالی که رسانه های بیگانه و اپوزیسیون درباره حضورتان در مراسم 9 دی تهران به راه انداخته اند چیست، گفت: من اهل مصاحبه و تبلیغات رسانه ای نیستم. هم 9 دی سال گذشته در راهپیمایی حضور داشتم و هم دیروز در مراسم مهدیه شرکت کردم که البته این حضور بر پایه تشخیص و احساس وظیفه بود.

نوه امام راحل همچنین با اشاره به این مسأله که 9 دی یک حماسه ملی بود افزود: من کاری به خطوط و جریان های سیاسی ندارم و به خاطر اهل بیت (ع) و اصل ولایت فقیه که میراث امام راحل(ره) است، تشخیص دادم که باید در این مراسم حضور پیدا کنم و به همین دلیل نیز شرکت کردم.

سید علی خمینی ادامه داد: من به عنوان یک فرد عادی و در میان هزاران نفر از مردم در این مراسم حضور پیدا کردم و ادعاهایی که رسانه های بیگانه درباره تکذیب حضور من در مراسم مطرح کرده اند، درست نیست و اینجا اعلام می کنم تنها مطالبی که شخصاً بیان می کنم معتبر است.

گفتنی است، پس از اعلام خبر شرکت سید علی خمینی در مراسم 9 دی، بسیاری از چهره های سیاسی، نهادهای داشجویی، طلاب و روحانیون و گروه های گوناگون مردم از این حضور با بصیرت تشکر کرده اند.

تکذیب دفتر حضرت امام(ره):

از آنجا که مبنای صحت و سقم اخبار اشخاص اطلاعیه های رسمی است ، لذا به رسم امانت تکذیبیه دفتر امام (ره) را در ذیل می آوریم:

دفتر حضرت امام خمینی (س) حضور حجت الاسلام و المسلمین سید علی خمینی در مراسمي در تهران در روز پنجشنبه گذشته را تكذيب كرد.

به گزارش ايلنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران، ‌دفتر حضرت امام خميني(ره) پیرو درج خبری در برخی سایت های خبری مبنی بر حضور حجت الاسلام و المسلمین سید علی خمینی در مراسمی در روز روز پنجشنبه در تهران اعلام کرد که سید علی خمینی روز پنجشنبه نهم دی ماه 1389 در شهر مقدس قم بوده اند.

در ادامه اين اطلاعیه آمده است: جناب آقای سید علی خمینی روز پنجشنبه نهم دی ماه 1389 در شهر مقدس قم بوده اندو مصاحبه ای نیز با هیچ یک از رسانه های خبری نداشته اند. از دوستان عزیز انتظار می رود پیش از نقل اخبار از بیت مکرم حضرت امام خمینی (س)نسبت به درستی و نادرستی خبر خویش از منابع معتبر اقدام کنند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱۷
دمت گرم - به تو میگن مرد
اين همون علي کوچولوي عزيز ماست که امام هم بهش خيلي علاقه داشت

علي کوچولوي محبوب امام که خيلي ها عکسش با امام رو در خانه ها دارند،امروز محبوب قلوب مردم و وفاداران به نظام و انقلاب هم هست.

آفرين بر اون بصيرتت.

خشم وعصبانیت ضدانقلاب که پس از انقلاب نهم دی به اوج خودش رسیده خیلی شیرین ولذت بخشه.
شکست پشت شکست برای اپوزسیون

خدا پدربزرگ وپدرت رو بیامرزه سید علی خمینی
درود بر نوه بر حق امام
آفرین بر این سید بزرگوار و روشن ضمیر.
تابناک جان بد نبود به سایت جماران هم سر میزدی !

سایت جماران :دفتر امام خمینی (س) پیرو درج خبری در برخی سایت های خبری مبنی بر حضور حجت الاسلام و المسلمین سید علی خمینی در مراسمی در روز روز پنج شنبه در تهران اعلام کردکه جناب آقای سید علی خمینی روز پنج شنبه نهم دی ماه 1389 در شهر مقدس قم بوده اند.
مدیر پایگاه آهان یعنی سایت جماران می دونه ایشون کجا بوده ولی خودش نمی دونه. خب البته اینم یه اظهار نظریه برا خودش.
اگرچه این حرکت از سوی این سید بزرگوار ستودنی است؛ ولی ملاک در حمایت از افراد وضعیت وی در موقعیت‌های متعدد است. همه ما در موضع امتحان قرار داریم. امیدوارم فرزندان امام از امتحانات گوناگون سرافراز بیرون بیایند.
درود بر سید علی خمینی...
خانم زهرا اشراقی اعلام کردند که ایشون قم بودند. تابناک دست از پاچه خواری بردار
از شما بخاطر حضور با بصیرتتان تشکر می کنیم دوستدار ولایت
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر