بازدید 7205
۱

دعای یک مسافر مسلمان باعث لغو پرواز شد!

هنگامی که یک مرد مسلمان در ابتدای پرواز بلند شد و به زبان عربی شروع به دعا کرد که به سلامت به مقصد برسد، همه مسافران و مهمانداران هراسان شدند و خلبان نیز از ترسش هواپیما را به زمین نشاند و پرواز را لغو نمود.
کد خبر: ۱۳۸۶۶۶
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۸۹ - ۱۵:۰۹ 27 December 2010
بی باک: ترس و وحشت زیادی در دل مسافران و کادر هواپیمای پرواز کرده از انگلیس به سوی جزیره مالت رخنه کرد و عامل آن چیزی جز دعای یک مرد مسلمان نبود!

هنگامی که یک مرد مسلمان در ابتدای پرواز بلند شد و به زبان عربی  شروع به دعا کرد که به سلامت به مقصد برسد،  همه مسافران و مهمانداران هراسان شدند و خلبان نیز از ترسش هواپیما را به زمین نشاند و پرواز را لغو نمود.

بر اساس اظهارات سخنگوی شرکت هواپیمایی ایر مالت این مسافر هیچ گناهی نداشت و فقط برای سلامتی خود دعا می کرد اما وقتی مهماندار از او خواست که سر جایش بنشیند این مسافر متوجه نشد و به دعا کردن ادامه داد و این باعث وحشت مسافران شد.

السوسنه نوشت: مسافران که فکر می کردند قربانی یک حمله تروریستی خواهند شد و همین موضوع خلبان را وادار به برگشتن به فرودگاه کرد و بعد از دستگیری این مسافر بیچاره توسط پلیس انگلیس و بازرسی کامل هواپیما دوباره شروع به پرواز کرد.

گفتنی است که جدای از اندک اشتباه سهوی این فرد مسلمان، این امر نشان از تبلیغات زیاد و موج عظیم اسلام هراسی غربی ها در بین مردم می باشد که هر مسلمانی را به چشم یک تروریست و بمب گذار می بینند و حتی از زبان عربی نیز وحشت دارند
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
لعنت خدا بر وهابیت کافر
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی