بازدید 8954

كشف باغ وحش حيوانات بي‌جان در خانه

مأموران پس از ورود به خانه با ده‌ها لاشه خشك شده حيوانات مختلف روبه‌رو شده و آنها را پس از صورت‌جلسه به كارشناسان سازمان حفاظت محيط زيست تحويل دادند.
کد خبر: ۱۳۷۴۷۵
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۸۹ - ۰۸:۴۳ 22 December 2010
ایران: شكارچي حرفه‌اي سرانجام پس از سال‌ها شكار غيرمجاز با لاشه ده‌ها حيوان و پرنده در دام مأموران كلانتري 144 تهرانپارس گرفتار شد.

سرهنگ غلامرضا خوش‌بين – رئيس كلانتري 144 تهرانپارس – گفت: چندي قبل مأموران كلانتري از طريق تماس‌هاي مردمي در جريان فعاليت‌هاي مرموز يك شكارچي ساكن منطقه تهرانپارس قرار گرفتند. بررسي‌ها حاكي از آن بود متهم پس از شكار حيوانات محافظت شده، لاشه‌ها را به خانه‌اش منتقل مي‌كرد. او پس از تاكسيدرمي - خشك كردن – حيوانات را با مبالغ قابل توجه مي‌فروخت.

پس از دريافت اين اطلاعات مأموران خانه موردنظر را به صورت نامحسوس تحت نظر گرفته و پس از هماهنگي با محيط زيست و دريافت حكم قضايي روز دوشنبه – 29 آذر – وارد خانه مورد نظر شدند.

مأموران پس از ورود به خانه با ده‌ها لاشه خشك شده حيوانات مختلف روبه‌رو شده و آنها را پس از صورت‌جلسه به كارشناسان سازمان حفاظت محيط زيست تحويل دادند.

رئيس كلانتري 144 جواديه تهرانپارس با اشاره به كشف لاشه‌هاي حيوانات كمياب در خانه شكارچي غيرمجاز گفت: سه قلاده پلنگ، 36 رأس قوچ و ميش وحشي، 12 رأس كل وحشي، دو قلاده شغال، يك رأس مارال، يك قلاده گرگ، دو لاشه «درنا»، يك قلاده روباه و لاشه ده‌ها حيوان و پرنده ديگر را كشف كردند.

سرهنگ خوش‌بين خاطرنشان كرد: متهم در بازجويي‌ها مدعي شد كه اغلب حيوانات متعلق به مشتريانش بوده و او فقط آنها را خشك مي‌كرد. اما نخستين بررسي‌ها نشان مي‌دهد او يك شكارچي حرفه‌اي است. هم‌اكنون تحقيقات پليسي از متهم ادامه دارد و كارشناسان سازمان محيط زيست هم ارزش لاشه حيوانات كشف شده را بيش از 200 ميليون تومان برآورد كرده‌اند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست