بازدید 15426

حمله اسيدي به خواهرشوهر و 3 فرزندش

زن جوان كه پسر 9 ماهه‌اش را در آغوش داشت لحظاتي بعد ظرف اسيد را به سوي خواهرشوهر و دو فرزند ديگر او «آتنا» - يك ساله و نيمه – و «يلدا» - 6 ساله – پاشيد.
کد خبر: ۱۳۷۴۷۲
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۸۹ - ۰۸:۳۹ 22 December 2010
ایران: زن جوان و سه دختر خردسالش كه ميهمان يكي از بستگانشان بودند، نيمه‌هاي شب از سوي زن صاحبخانه هدف اسيدپاشي هولناك قرار گرفتند.

نيمه‌هاي شب چهارشنبه گذشته، «مريم» 29 ساله كه همراه فرزندانش در خانه برادر خود ميهمان بود ناگهان با شنيدن صداي فرياد دلخراش «سوختم، سوختم» دختر 8 ساله‌اش – آرزو – از خواب پريد. او ناگهان با چشمان بهت‌زده «طيبه» همسر 26 ساله - برادرش – را بالاي سر خود و بچه‌هايش ديد. زن جوان كه پسر 9 ماهه‌اش را در آغوش داشت لحظاتي بعد ظرف اسيد را به سوي خواهرشوهر و دو فرزند ديگر او «آتنا» - يك ساله و نيمه – و «يلدا» - 6 ساله – پاشيد.

دقايقي پس از اين ماجراي هولناك مرد صاحبخانه كه خود را به محل حادثه رسانده بود با كمك امدادگران اورژانس بخش بادرود در استان اصفهان، قربانيان اسيدپاشي را به بيمارستان منتقل كرد. اما به دليل شدت سوختگي مادر و سه فرزندش به بيمارستاني در كاشان انتقال يافتند.

پزشكان هم پس از نخستين درمان‌ها آنها را به تهران فرستادند. هم‌اكنون مريم و دخترش – آرزو هشت ساله – كه بشدت آسيب ديده‌اند، در بيمارستان سوانح و سوختگي شهيد مطهري تهران تحت درمان قرار دارند. اما «آتنا» - يك سال و نيمه – و «يلدا» - شش ساله – پس از درمان و بهبود نسبي مرخص شده‌اند.

گفت‌وگو با همسر و پدر قربانيان اسيدپاشي

«امير» شوهر «مريم» درباره اين حادثه تلخ گفت: من كارمند شهرداري تهران هستم كه 12 سال قبل با همسرم ازدواج كردم كه ثمره زندگي‌مان سه دختر است. هر از گاهي براي ديدن آنها به خانه برادر همسرم مي‌رفتيم. اين در حالي بود كه عصر سه‌شنبه – روز قبل از حادثه - «مريم» براي ديدن خانواده‌اش همراه 3 فرزندمان راهي «بادرود» شد.

بعدازظهر روز حادثه نيز «طيبه» - همسر برادرش و عامل اسيدپاشي – به خانه مادرشوهرش رفت و با اصرار زياد همسر و فرزندانم را به خانه‌اش دعوت كرد كه متأسفانه و در كمال ناباوري اين حادثه تلخ رخ داد.

وي درباره انگيزه اسيدپاشي گفت: به نظر مي‌رسد طيبه دچار افسردگي پس از زايمان شده كه دست به اين اقدام هولناك زده است.

«امير» در ادامه افزود: بعد از بستري شدن همسر و فرزندانم، بلافاصله شكايتي عليه «طيبه» مطرح كرديم و او هم‌اكنون با دستور بازپرس بدريان – قاضي دادگاه بخش «بادرود» - دستگير و زنداني است. البته تاكنون درباره علت و انگيزه اسيدپاشي سخني به زبان نياورده است. با اين وجود ما همچنان خواستار رسيدگي به موضوع و مجازات عامل حادثه هستيم.



مریم و سه فرزندش، قبل از حادثه

وي درباره وضعيت روحي و رواني «طيبه» و زندگي او نيز گفت: «طيبه» 9 سال قبل با برادر همسرم ازدواج كرد و هم‌اكنون نيز 2 پسر دارند. او در اين مدت با هيچ كس اختلافي نداشت. اما از 9 ماه قبل و همزمان با تولد فرزند دومش دچار افسردگي شديد شد به طوري كه مدتي در بيمارستان بستري بود. حتي يكي از برادران «طيبه» نيز گفته بود كه او بعد از ترخيص از بيمارستان قصد خفه كردن برادر ديگرش را داشته كه موفق نشده بود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۲
خدای من ، خدای من ،
چند سوال ساده:
این مقدار اسید را از کجا میشه تهیه کرد؟
آیا همه افراد جامعه میتونن اسید بخرن؟
یعنی هیچ محدودیتی نداره؟
کسی نمیپرسه برای چی داری میخری؟
کسی نمیپرسه برای کی داری میخری؟
کارت شناسائی موقع خرید نمی خواد؟
اصلا ببینم تو مملکتی که بعضی موارد داروخانه استامینوفن کدئین به آدم نمیده! چه سازو کاری برای خرید اسید وجود داره که هرکی از راه میرسه میخره و یک یا چند خانواده را بدبخت می کنه؟؟
باید همین کار را با خودش انجام داد. در غیر اینصورت عدالت اجرا نشده است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۳ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۱
تا لابد درس عبرتی بشه برای دیگران. فکرنمیکنید کسی که حاضر به همچین کاری بشه اصولا نرمال نیست و آدمی که غیر نرمال باشه یا بشه ، عبرت هم نمیگیره؟
اگر مربوط به افسردگی پس از زایمانش باشه که دست خودش نبوده اگه از افسردگیش خبر داشتند نباید می رفتند خونه اش. همسایه ای داشتیم که براثر همین بیماری نوزاد یکی دو ماهه اش را از طبقه 3 پرت کرد پایین بعدش هم طوری رفتار میکرد که داره از بچه رو می خوابونه گاهی هم بیقراری می کرد براش
وااااااااای غیر قابل تصور ولی به نظرم این خانواده خیلی نسبت به وضعیت روحی این خانوم بی توجه بودن این ادم به جنون رسیده بوده ولی انگار نه انگار معلوم نیست سر اون دوتا بچه بیگناه خودش چه بلاهایی اورده.
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی