در حاشیه اظهارات نماينده اراك درباره نود؛
چرا بايد هزينه انتقاد از عملكرد دولت يا يك نماينده مجلس در كشور به اين مقدار بالا و نفس گير باشد، به گونه اي كه هيچ كس جرأت نكند برای اصلاح روندي به انتقاد از برخي عملكرد ها بپردازند؟ / گویا برخي از مقامات، از رسانه و به ویژه تلويزيون انتظار دارند كه تنها به پخش رپرتاژ آگهي از فعاليت هاي آنان بپردازند...
کد خبر: ۱۳۶۸۷۷
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۸۹ - ۱۵:۲۱ 19 December 2010
مازيار ناظمي، از مجريان ورزشي تلويزيون در مصاحبه با عباس رجايي نماينده اراك، کميجان و خنداب، از وي درباره مشاجرات مربوط به انتقال تيم نفت تهران به استان مركزي، پرسش هایی را مطرح کرده كه با پاسخ عجيب اين نماينده مجلس روبه رو شده است.

به گزارش «تابناك»، رجايي در اين مصاحبه اظهار داشته است: اگر فردوسي پور در برنامه اش باز هم بحث واگذاری تیم نفت تهران به استان مرکزی را مطرح کند و نظرسنجی راه بیندازد، این بار شخصا از فردوسی پور به دادگاه کارکنان دولت شکایت می کنم تا برود آنجا پاسخ دهد.

نماینده مردم اراک افزود: این آقا با لحن تمسخرآمیزی به شعور مردم اراک توهین کرد و با پخش تصاویر جعلی، امکانات فوتبال استان را تحریف کرده تا جو عمومی را بر هم بزند، در حالی که آدم های فوتبالی از سابقه و امکانات خوب این شهر آگاهند؛ وانگهی ایشان چه حقی دارد که تصمیمات دولت را زیر سوال ببرد؟ دولت دلش خواسته امتیاز تیمش را بدهد؛ استان ما چه اشکالی دارد؟ به چه دلیل اینکار را یک شو تبلیغاتی برای رأی جمع کردن نمایندگان می داند؟ اصلا فرض کن این نظر هم درست باشد، به این مجری چه ربطی دارد؟

مهندس رجایی درباره درخواست ممنوع التصویر شدن فردوسی پور هم گفته است: بله این موضوع را مطرح کرده ایم و ایشان صلاحیت اجرای برنامه زنده را ندارد! مگر اینکه از مردم اراک و نمایندگان استان، رسما در همان برنامه نود عذرخواهی کند.

همه اين اظهارات جالب، در حالي است كه برنامه نود، اصالتا برنامه اي انتقادي است كه در آن، پیرامون مسائل ورزشي بحث و تبادل نظر مي شود و اتفاقا به دليل حضور چنين برنامه اي است كه بخش هاي ورزشي رسانه هايي همچون «بي بي سي» در ايران مخاطب چنداني ندارد و مردم به آن برنامه ها توجهي نمی کنند.

در واقع برنامه نود، نشان داده است كه ظرفيت انتقاد پذيري مديران ورزشي بسيار بالاتر از مديران سياسي است، چرا كه در مورد اخير، تنها به خاطر انتقاد يك برنامه تلويزيوني آن هم در رسانه ملي، تهيه كننده و مجري برنامه را محكوم به ممنوع التصوير كردن، به دادگاه كشاندن و دیگر تهديدات مي كنند.

بنابراین و بدون اینکه بخواهیم درباره خوب و بد بودن این برنامه اظهارنظر کنیم، بايد گفت چرا بايد هزينه انتقاد از عملكرد دولت يا يك نماينده مجلس در كشور به اين مقدار بالا و نفس گير باشد، به گونه اي كه هيچ كس جرأت نكند برای اصلاح روندي به انتقاد از برخي از عملكردها بپردازند؟!

گویا برخي از مقامات، از رسانه و به ویژه تلويزيون انتظار دارند كه تنها به پخش رپرتاژ آگهي از فعاليت هاي آنان بپردازند!

امروزه گويي براي همه مسئولان عادت شده است كه وقتی به مقامي می رسند، خود را دور از هر گونه انتقاد بدانند و در صورت هر گونه انتقادي از ايشان، با بهره از قدرت خود، منتقد را تهديد و وي را بترسانند.

در پايان خطاب به نماينده اراك بايد گفت: شما كه می پندارید، تصميم شما و دولت حق و درست است، شما كه فكر مي كنيد فردوسي پور نمي فهمد، شما كه مي پنداريد بازيكنان حق اظهار نظر در اين مورد را ندارند، آيا درباره مردم هم اينگونه مي انديشيد و گمان مي كنيد آنان نيز حق ندارند نظر خود را بگويند؟ آيا برگزاري نظرسنجي در رسانه ملي جرم است كه فردوسي پور بايد بابت آن به دادگاه برود؟!

اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۵۳
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۷ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۸
احنست. بخدا بغض گلوم رو گرفت که دیدم اینقدر بد با فردوسی پور صحبت کرد و بهش گفت دین و ایمان نداری.
ساسان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۸ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۸
این چه تیتریه؟ اگه هرکی نفهمه فروسی پور خیلی میفهمه.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۹ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۸
چون میدونه نظر مردم چیه از نظر سنجی می ترسه. دمت گرم تابناک بعضی وقتا خیلی تو دل برو می شیا
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۰ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۸
تابناک تو دیگه خفه شو مردم خودشون می دونند. این تیم باید به اراکی ها برسه
پاسخ ها
reza
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۱۹ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۸
تیم نفت تهران به اراک برسه ، فردوسی پور ممنوع التصویر بشه ، آقای رجایی هم مجری برنامه نود بشه،اینجوری همه چی به حالت عادی برمیگرده.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۲۶ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۸
بی ادب لطفا بجای مردم حرف نزن
mehdi
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۳۳ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۸
به جای اینکه دهانت را باز کنی و دور و گوهر بیرون بریزی از مغزت کمک بگیر و برای حرفت دلیل و منطق بیار
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۳۸ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۸
مثل اینکه اصلا متوجه نشدین بحث سر رفتن یا نرفتن یک تیم به اراک نیست موضوع سر این است که ایا مردم حق نظر دادن دارند یا نه
ناشناس
| United States |
۱۹:۵۲ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۸
بهتر نظر مردم رو در 120 امتياز منفي به همين نظرت ببيني!!!
آذرترک
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۵۵ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۸
ای بی تربیت تو اینجا داری اصالت اراکی خودت رو نشون میدی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۰ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۸
امیدوارم همیشه و با همه اینطور برخورد کنید. متشکرم.
م
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۱ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۸
با سلام،
از صدا و سیما می خواهیم در همان برنامه نود یک نظر سنجی در مورد اظهارات این آقایان بگذارند تا معلوم شود مردم با چه کسی هستند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۲ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۸
عادل شیره اگه یه نظر سنجی راه بندازه همتون سوسک می شین. طرف همچین می گه دولت انگار داره از جیبش داره خرج می کنه. هی یارو اونا پول ملته . حق الناس که می گفتین همینه . فقط واسه همسایه نیست.
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۱۹:۰۰ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۸
احسنت
سرو
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۱۸ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۸
دمت گرم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۲ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۸
فعلا که فردوسی پور قوی تر از همه است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۷ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۸
الحق که متن زیبایی بود . چطور این آقا به خود اجازه می دهد تا انتقاد از نمایندگان را نشات گرفته از دیانت کم آنان بداند . آن وقت ما باید متن ایم مصاحبه را از بخش پارازیت صدای آمریکا ببینیم و کلی به صاحبان افکار مرتجع بخندیم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۷ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۸
بر فرض فردوسی پور نمی فهمد آیا مردم هم نمی فهمند؟!خدا پدر و مادرتو بیامرزه که حق گقتی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۸ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۸
با فردوسی پور موافقم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۹ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۸
عادل دوست داریم
ناشناس
|
Brazil
|
۱۵:۴۰ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۸
مرحبا به این همه شجاعت
تابناکی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۲ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۸
شما از کجا می دانید مردم به آن برنامه ها توجهی ندارند.!!!!
ناشناس
|
Austria
|
۱۵:۴۳ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۸
عزیزان من در یک جامعه متمدن و رشد کرده از لحاظ عقلی و شعوری و فکری و معنوی، همه انسانها با هم برابرند. کسی که میرود نماینده می شود یا رییس جمهور، وظیفه اش هست به ملت خدمت کند و باید در عمل کوچکترین فرد باشد نه فقط حرف. ملت حتی ارزش بالاتر از شخص وزیر و رییس جمهور و نماینده دارند بطوریکه به راحتی و ازادنه حق اظهارنظر و نقد دارند و کسی جرات ندارد خلاف ان عمل کند و غیرقانونی است. پس باید دید ایا قانون ما مشکل دارد یا نه خودمان مشکل داریم و بت پرستی را رایج کردیم. وظیفه تان است به مردم و کشور خدمت کنید و انتقاد را پذیرا باشید نه فقط لفظی بلکه عملی! نمیخواهید این همه امتیاز اتوماتیک بهتون تعلق گرفته، بذارید فرد بهتری بیاد در این مقام بلکه مملکت را به پیش ببرد. چرا فکر میکنید شما بهترین هستید؟؟؟ نهج البلاغه و چگونگی فرماندار شدن سلمان و ... را خواندید؟ چطور باید به مردم خدمت کرد را خواندید؟
ناشناس
|
United States
|
۱۵:۴۴ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۸
آقای نماینده مجلس از میزان محبوبیت عادل در میان مردم بی خبر است لطفا یک نفر ایشان را آگاه کنه.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۴ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۸
احسنت. آفرين. واقعا جاي بسي تاسف است كه اين افراد خود را نماينده ملت مي دانند و حق اظهار نظر براي همين مردم قايل نيستند!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۵ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۸
اگه امكانات اراك خوبه چرا توي ليگ برتر يه تيم واقعا اراكي وجود نداره؟ پس امكانات و استعدادهاي فوتبال اين استان از برخي استانها مثل خوزستان اصفهان فارس و غيره خيلي كمتره. من خودم اراكيم و ميگم كه اين كار نمايندگان استان نه براي مردم بلكه براي تجديد اعتبار خودشان و در راستاي منافع برخي اشخاص و گروهها بوده است. اگه راست ميگن واقعا به وظايف نمايندگيشان بپردازند نه به كارهايي كه در حيطه وظايفشان نيست.
روزبه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۵ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۸
حقا كه راست گفتي...
با اين طرز برخورد بعضي به اصطلاح مسئول و نماينده مردم ياد مظلوميت ملت در 40 سال پيش زنده مي شود.

اي كاش مسئولين شجاعت يك عذرخواهي در رسانه ملي را بدست آورند....
میثم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۷ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۸
زیاد تند نرو بابا فردوسی پور برای مردم شناخته شده است کلک نکنه می خوای با اسم عادل خان معروف بشی اگه خیلی مردی برو مشکلات مردم شهرتو حل کن فوتبال واسشون آب و نون نمی شه.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۸ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۸
آقای رجایی انتقاد پذیر باش. لطف کن ظرفیت خود را آنقدر بالا ببری تا تاب تحمل شنیدن واقعیت رو داشته باشی. برگرد و قسمت های گذشته برنامه نود رو ببین تا اینکه متوجه بشی این برنامه در قسمت های پیشین چه کسایی رو نقد کرده است. آقای رجایی ما مردم می فهمیم. تابناک این بار دیگه نظر من رو نشان بده.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۹ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۸
معلومه که نظر سنجی جرمه آقا!! مردم فقط میان رای میدن و می رن دیگه نظر چیه!!!!
نادر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۹ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۸
امام جمعه کازرون در همین سایت مطلیی گفته که متنسب با موضوع است :شعار به جاي عمل، تملق به جاي واقعيت. كسي انتقاد بكند، تخريبش مي‌كنند. خردش مي‌كنند. كسي تملق بگويد بالا مي‌رود. شعارها خيلي زيبا اما عملكردها ناصواب!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۰ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۸
اتفاقا نماينده متدين و مردمي اراک بايد پيشنهاد بدهد که در برنامه نود نظر سنجي بگذارند تا حکم ملت شريف ايران باشنددددددددد.
مرغ حق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۰ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۸
جانا سخن از زبان ما(مردم) میگویی ؛ زنده باشی و پایدار ؛ عادل جان دوستت داریم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۱ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۸
من یک اراکی هستم و به نظر کارشناسی آقای فردوسی پور این مجری توانا با میلیونها نفر مخاطب افتخار می کنم. همه مخالفتها با آقای فردوسی پور از بی تقوایی ناشی می شود. جا دارد بجای خودبینی به نظر مردم که این همه مدعی خدمتگزاری به آنها هستیم احترام بگذاریم.ع ب
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۱ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۸
خدمت آقای مهندس رجائی عرض میکنیم جناب مهندس فکر میکنم حضرتعالی با همین رای مردم به این سمت منصوب شده اید پس اگر خیلی به تصمیمات مردم احترام میگذاری و رای مردم را قبول داری اجازه بده در همان برنامه نود یک نظر سنجی صورت گیرد آن وقت متوجه میشوید که جایگاه شما کجاست و نظر مردم چه چیز.پس لطفاً آرام تر و متین تر شما به اصطلاح یک نماینده هستین حضرت آقا.حرفی هم با عادل فردوسی پور:عادل جان صراحت بیان و گفتار بدون ترست را پسندیدیم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۱ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۸
تا چند وقت دیگه فقط از تلوزیون فقط آگهی پخش میشه چرا باید به راحتی هر کسی را متهم کرد فردوسی پور فقط حقیقت را گفت
hamid
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۴ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۸
مرسی مطلب آخر عالی بود .
البته اگه از اقای نماینده همین سوال بپرسی می گوید: آری مردم هم
نمی فهمند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۴ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۸
آقاي فردوسي‌پور واقعاً حرف حق را زد و درست عمل كرد. بالاخره يك حرف راست در خصوص دين و ايمان كه حرف دل مردم بود توسط اين مرد بزرگ از صداوسيما پخش شد. سلامت و موفق باشند.
احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۷ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۸
اين آقا كه نظرسنجي را قبول ندارد و فعلا فقط از دولت حمايت نابجاميكند آيا مي داند فردوسي پور محبوب تر است يا خودش؟! نماينده بايد با سعه صدر از حق دفاع كند و اسي هواهاي نفساني و اتهام زني نشود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۸ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۸
این هم نشانه ای از ضعف دموکراسی در کشور است.
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۹ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۸
به اعتقاد بنده نمایندگان محترم مجلس باید از این هاله کاذب قداست بیرون آیندوپذیرش انتقادات به حق را سرلوحه عمل خویش قرار دهند.فردوسی پور شجاع توانست ذره ای از این هاله را بشکند.باید به او از ته دل درود فرستاد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۹ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۸
مردم وقتی صاحب عقل و درایت هستند که مطابق نظر برخی تازه به دوران رسیده ها باشند . یحتمل همچین افرادی بزودی حکم ارتداد کسایی رو که 90 میبینن هم صادر میکنن.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۰ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۸
جواب پاراگراف اخر شما بلی است.
این اقایون فکر می کنند دیگه چون بهشون می گن نماینده دیگه حرفشون ایه هست در حالیکه بازتاب این حوادث در رسانه ها ونظرات مردم نشون می دهه خیلی فاصله دارن تا مردم و در قدرت خودشون غرق و ازمردم فرسنگها دور شده اند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۱ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۸
تابناك چرا نظرها رو چاپ نميــــــــــكني؟؟؟
ارسلان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۳ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۸
اين پاراگراف آخرو خيلي دمت گرم...
ناشناس
|
United States
|
۱۶:۰۳ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۸
اين اولين بار نيست مردم رو بيشعور فرض ميكنند و ميگند حق اظهار نظر و حتي نظر سنجي در برنامه هاي صدا و سيما رو ندارند!!!
پاسخ ها
reza
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۳۳ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۸
نمونه اش نظرسنجی صداوسیما تو سایتش در مورد برنامه ها و فیلم های خودشه که به جای نظرسنجی ،چند تا سوال خاصو پرسیده و جوابش هم باید یا بله ، خیر ، خوب ، عالی و بد و... باشه ، اسمشو هم گذاشته نظرسنجی.
جواد
|
Canada
|
۱۶:۰۸ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۸
آقای نماینده محترم، شما که نظر مردم را مهم نمی دانید باید به خاطر داشته باشید که همین مردم فهیم به شما رای داده اند تا وکیل آنها باشید نه وکیل دولت ، حضرت امام (ره) به این دلیل مجلس را در راس امور خواند که نمایندگانش را مردم انتخاب می کنند و مردم را درک می کنند نه اینکه بیایند بنا بر هر دلیلی از یک سمت و سو بطور نا آگاهانه دفاع کنند.خواهشمندم کمی هم به فکر مردم و زیر دستانتان باشید.
فرید
|
United States
|
۱۶:۰۹ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۸
چه ظرفیت نقد پذیری عمیقی نهفته تو این سیاست
اقای نماینده یکی حرف حق زده...اره حق, ولی تو هر چی میتونی بهش تهمت بزن فحش بده. عادل تا اخر با تو و هرکسی که حق بگه هستیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۲ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۸
نماینده اراک فکر کرده از برابری بیشتری نسبت به بقیه برخورداره که هر چی دلش خواست بگوید . فردوسی پور دوست داریم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۶ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۸
چه عجب ! يكي پيدا شد بگه حق با فردوسي پوره
بعدشم ، اين جمله"اصلا فرض کن این نظر هم درست باشد، به این مجری چه ربطی دارد؟"يعني چي؟
پس به كي مربوطه؟
چه كسي بايد از اين آقا جواب بخاد؟
در ثاني مگه دل بخاهيه كه دولت دلش خاسته امتیاز تیمش را بده؟
واقعا تمام كاراي اين آقايون هم دل بخاهيه؟
اينم منطقه كه اين داره؟
اکبر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۸ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۸
تابناک اگه راست میگی یه نظر سنجی ببین نظر مردم چیه؟
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۹ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۸
با سلام فردوسی پور کارش درسته و منطقیه اینو همه اذعان دارند. تابناک اینو میدونه
ناشناس
|
United States
|
۱۶:۲۰ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۸
تابناك عزيز اي مقوله دير بازي است كه جريان دارد معني مردم به مفهوم عام و براي پوشش مورد توجه آقايان است ولي اگر به نظرات واقعي مردم توجه مي شد اين موارد و مسائل ديگر را در كشور كمتر مي ديديم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۰ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۸
دم تابناك گرم و همچنين عادل جان
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۰ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۸
واقعا که .جالبه نه؟یک نیست به ایشون بگه اصلا شما صلاحیت تصمیم گیری درباره یک چهره فرهنگی و تحصیل کرده و نخبه رو دارید.فرض که نفت رو بردید اراک .چه تضمینی است که سال دیگه این تیم رو در دسته پایین نبینیم.آیا واقعا شما همین رو می خواهید؟
سرو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۱ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۸
بابا ممنوع التصویر کن!!!
کاش مردم نازنین اراک به خوشون بیان و نماینده هاشون رو بهتر ببینن.
حسین محمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۲ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۸
چرا سعی می کنید همه چیز را گردن رییس جمهور بیاندازید؟ استقلال اهواز و برق شیراز و ابو مسلم و این همه تیم بزرگ که الان در اوج فلاکت هستند هم منتقل شده بودند؟ کمی انصاف داشته باشید؟ چرا یک تیم بدون هیچ هویتی باید فقط وابسته به سلیقه ی یک مدیر باشد؟ تیم دولتی در تهران یعنی همین.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۲ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۸
تابناک نظرات مردمو منعکس کن تا شاید بخوانند وبدانند
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۲ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۸
در مورد سوالی که مطرح کرده اید:
"چرا هيچ كس جرأت نكند برای اصلاح روندي به انتقاد از برخي از عملكردها بپردازند؟"

پاسخ را در خبر بالایی با عنوان زیر پیدا خواهید کرد:
"مهرداد بذرپاش برکنار شد "
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۴ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۸
خیلی سادس این آقایون از اینکه 90 براشون نظر سنجی بذاره می ترسن چون خودشون نتیجه نظر سنجی رو می دونند و برای همین تهدید و ارعاب می کنند
ناشناس
|
United States
|
۱۶:۲۵ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۸
یعنی شما تازه فهمیدین که مسئولان ما تحمل هیچ انتقادی رو ندارن؟؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۵ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۸
باریکلا تابناک
واقعا باید به حال اون نماینده افسوس خورد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۶ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۸
شما علی الحساب در سایت خودتون یک نظر سنجی بگذارید تا حال این آقا گرفته بشه
ناشناس
|
United States
|
۱۶:۲۷ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۸
مگر شما در جریان نیستید؟ کسی که یک تصمیم این آقا را زیر مورد پرسش قرار داده، به کل نظام و نهضت انقلاب اسلامی از سال چهل و دو توهین کرده!
امير رشتي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۸ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۸
اين نماينده چون نظر مردم را در مورد اين كار دولت در مورد واگذاري اين تيم به اراك ميداند از اين نظر سنجي ميترسد و پيشاپيش فردوسي پور رو تهديد داره ميكنه.
amin
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۹ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۸
آفرین تابناک از این چیزام پس میتونی بنویسی. خوشم امد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۴ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۸
تابناك دمت گرم!ميخوامت واسه پاراگراف آخرت ...
ناشناس
|
United States
|
۱۶:۳۷ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۸
در تیتر نباید میزدید بر فرض فردوسی پور نمیفهمد..این خود یک توهین به اقای عادل فوتبال است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۹ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۸
خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااچی بگیم تو کشور اسلامی
فرهاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۲ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۸
خوب بود آقاي آقا تهراني يك دوره درس اخلاق براي نمايندگان مجلس برگزار مي نمودند
علي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۴ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۸
مگر آقايان معصوم هستند كه چنين اظهار نظر مي كنند؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۴ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۸
در پايان خطاب به نماينده اراك بايد گفت: شما كه می پندارید، تصميم شما و دولت حق و درست است، شما كه فكر مي كنيد فردوسي پور نمي فهمد، شما كه مي پنداريد بازيكنان حق اظهار نظر در اين مورد را ندارند، آيا درباره مردم هم اينگونه مي انديشيد و گمان مي كنيد آنان نيز حق ندارند نظر خود را بگويند؟ آيا برگزاري نظرسنجي در رسانه ملي جرم است كه فردوسي پور بايد بابت آن به دادگاه برود؟!

دقیقا با شما موافقم اگر اینجا مملکت اسلامی است پس آزادی بیان حق مسلم هر ایرانی است چرا که فلسفه انقلاب جز آزادی چیز دیگری نبوده ولی گویا مردم خیلی آهسته و نرم شاهد دیکتاتوری جدیدیست که خاموش و بیصدا در حال رخنه کردن در سرنوشت مردم و جامعه است آقای رجایی بهتر است ظرفیت خود را بالا ببرید نه اینکه سوء استفاده از قدرت نمایید که این کرسی و عمارت دنیا به هیچکس وقا نکرده و فردای قیامتی هم هست بجای دینداری و تظاهر به آن و استفاده ابزاری از آن برای پیشبرد مقاصد خود از خدا بترسید نه اینکه با تکیه بر کرسیتان مردم را بترسانید امیدوارم تابناک شهامت درج کامنتم را داشته باشد
amir
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۴ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۸
به نظر خیلی از دوستان ورزشی نظر آقای فردوسی پور کاملآ کارشناسی میباشد . و دلیلی برای تحدید کردن ایشان نیست .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۴ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۸
احسنت
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۹ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۸
مسولین ما طاقت کمترین انتقاد را ندارند
سرو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۰ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۸
جناب آقای نماینده!!!
بر فرض که ما (مردم) نمی فهمیم که صد البته اینطور نیست، شما که نماینده ما هستید چه گلی به سر ما زدید که حالا مدعی ورزش ما شدید؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۴ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۸
تهدید بهر نحو ی جرم است بایسته است حقوق شهروندی بطور عام اموزش داده شود.
ناشناس
|
Germany
|
۱۶:۵۷ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۸
دست مریزاد حرف حساب زدید
اقایان گمان میکنند وقتی به صدارت جایی رسیدند نعوذ بالله به مقام معصومیت رسیدن
ناشناس
|
United Kingdom
|
۱۶:۵۸ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۸
شعار مرگ بر بدیم کافیه!؟ بابا بذارین ورزش بره جلو. همش تهدید همش سانسور. ای بابا.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۱ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۸
اگر مجري برنامه نود نتونه از انتقال تيم يك شهر به شهر ديگر انتقاد كنه پس كي مي تونه از چي انتقاد كنه؟ اگر آقاي رجايي خيلي براي مردم اراك و ورزش اين شهر دلش مي سوزه امكانات لازم رو براي تيم فوتبال فعلي اراك مهيا كنه . فكر كنم اين بهتر از بدبخت كردن تيم نفت باشه. در ضمن بر اساس قوانين فيفا دولتها حق دخالت در امور فدراسيون ها و تيمها را ندارند.
علي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۲ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۸
حق در اين ماجرا كاملاً با فردوسي پور است. اين آقاي نماينده كه تاب شنيدن يك انتقاد كوچك را هم ندارد اصلاًماندنش در مجلس صلاح نيست و شوراي نگهبان بايد صلحيت خدشان را مجدداً بررسي كند.
وانگهي مگر تصميمات دولت آيه قرآن است كه قابل نقد نباشد آن هميك تصميم ورزشي؟؟!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۳ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۸
تابناک عزیز!
خواهش می کنم آمار مربوط به تعداد آرای کسب شده توسط این نماینده در انتخابات مجلس را منتشر کنید.
خواهش می کنم!
پاسخ ها
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۳۵ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۸
سلام.
من رفتم آمار انتخابات مجلس رو درآوردم. آقای عباس رجایی با ۶۲ هزار و ۷۹۷ رای وارد مجلس شده. با فرض اینکه تمام کسانی که به ایشون رای دادن هنوز سر انتخابشون مونده باشن که من بعید میدونم!!! و با آمار sms هایی که به نود ارسال میشه (با علم به اینکه تمام بیننده های برنامه نود در مسابقه sms شرکت نمی کنند) میشه گفت از میانگین 3 ساعتی که نود روی آنتن میره فقط 6 دقیقه به طرفداران ایشون تعلق میگیره (آمار میانگین هر دقیقه sms ارسالی به نود رو 10 هزار تا حساب کردم) و 174 دقیقه به طرفداران عادل همیشه عادل.
زنده باد حرف حق
cia
|
Netherlands
|
۱۷:۰۴ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۸
دولت دلش خواسته امتیاز تیمش را بدهد؟تیمش؟کی گفته تیم نفت تهران مال دولته؟بودجش داره از بیت المال پرداخت میشه بیت المال مال کیه؟مردم , دولت فقط وظیفه اجرایی و مدیریتی دارد والسلام
ali
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۴ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۸
فردوسی پور دمت گرم
دمت گردمت گرم
گل گفتی
ناشناس
|
United Kingdom
|
۱۷:۰۵ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۸
هم فردوسی پور می فهمد هم مردم.بعضی خودشان را به آن راه زدند این وسط فقط.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۵ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۸
هر ایرانی(نه مجری) به اندازه ای حق دارد که می تواند بالاترین مقام های نظام را هم به چالش بکشد.
ولی متاسفانه این حق سال هاست که فراموش شده...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۷ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۸
بهتر است یک نظر سنجی از طرف یک برنامه بی طرف برگزار شود و همچنین امکانات ورزشی تیم همیاری اراک برای نمایش به برنامه 90 یا برنامه های دیگر ارائه گردد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۸ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۸
اگر حق با شماست چرا از رای و نظر مردم هراس دارید؟
HOO
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۹ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۸
اتفاقا حتما باید در برنامه بعدی نود نظرسنجی گذاشته شود تا مشخص شود این نماینده واقعا چقدر نظرش مطابق ملت است. من موافق برگزاری نظر سنجی ام
salar
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۹ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۸
بابا یه نظرسنجی بزارین ببینین که حرف مردم چیه حقیقت را از دهان مردم باید شنید
ناصر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۰ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۸
آقای نماینده شما دور بعد ممکنه در مجلس حضور نداشته باشید اما آقای فردوسی پور و نود سالها باقی خواهند ماند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۱ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۸
تقریبا یکسالی است که انتقاد در جامعه ما رخت بر بسته و به پستوها و رسانه های خارجی محدود شده است.این نتیجه اش می شود همان کاری که اتش زیر حاکستر می کند.
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۱۸:۱۶ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۸
فقط یک ساله؟؟
parsa
|
Sweden
|
۱۷:۱۴ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۸
ديكتاتوري از نوع نماينده دولت حق اظهار نظر نداري نظرسنجي نداريم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۴ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۸
عادل دوست داریم
وحید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۸ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۸
زنده باد فردوسی پور..........و افرین تابناک
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۹ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۸
وقتی ایشون یک تیم تهرانی رو با اینهمه پیشینه دارن از تهزانیها میگیرن؛ از تهرانیها اجازه گرفتند؟ ایشون چرا از تهرانیها و کل مردم ایران به خاطره لحن بد صحبتشون معذرت خواهی نمی کنند؟ جای سوال چطور خودشون رو نماینده مردم می دونن در حالیکه نظر سنجی90 رو(نظر مردم رو) خلاف شرع می دونن؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۳ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۸
درود بر عادل و تابناك
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۵ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۸
بابا تابناک بی خیال بالخره یه حرکت زدی ها
ناشناس
|
United Kingdom
|
۱۷:۲۸ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۸
به نظر من نمايندگان اراك غير اصولي وبا غرض برخورد مي كنند . ومواضع فردوسي پور كاملا بجا ودرست مي باشد.
ناشناس
|
Germany
|
۱۷:۲۹ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۸
بابا این نود رو هم تعطیل کنید خیال همه رو راحت کنید جاش هی از خودتون تعریف کنید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۱ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۸
آقای نماینده اگر شما شکایت کنی ماهم از تو شکایت می کنیم واز تابناک می خوایم یک نظرسنجی بذاره

یا حق
پژمان سیروس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۲ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۸
متاسفانه عادت کرده ایم که ادبیات مسئولین اینگونه باشد.همه باید از مسئولین بترسند تا نداشتن علم و آگاهی ایشان به چشم نیاید.
آیا تمام تصمیماتی که برای مردم اراک میگیرید هم به این اندازه کارشناسانه می باشد؟
azita
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۶ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۸
خوب اين نماينده يا امثال ايشان که قدرتي در دست دارند مي دانند اگر کسي بخواهد انتقادي کند مي توانند به راحتي فرد مورد نظر خود را به چالشي بکشانند که تا آخر عمر نتواند به روي پاي خود بايستند. و اين رفتار کاملا نشان مي دهد که ايمان و ترس از خدا واقعا کم رنگ شده است که بسي جاي تفکر و تاسف دارد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۸ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۸
انگار تو اين مملكت فقط مسئولان ميفهند. يعني ميگي مردم توي نماينده را هم از روي نفهمي انتخاب كرده اند در غير اينصورت اگر ميفهميدند چنين انتخابي نمي كردند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۶ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۸
احسنت تابناک. خدا یار و یاور نویسنده این متن.
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۷:۴۷ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۸
واقعا این نماینده ها منتخب مردم اراک هستند؟
یعنی منتخبین مجلس ما اینطور نسبت به انتقاد درست کم ظرفیت هستند؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۹ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۸
از قدیم گفتن : ماشه رو بکشی، گناهکار فرار می کنه...
سیدخلیل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۰ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۸
بابا همین کارها میکنید که توشبکه های خارجی میگن( ........) ایا فقط شما مسئولین میفهمید؟.اقای نماینده خداوکیلی اگه میتونستی اقای فردوسی پور رابه جرم اهانت به مسئولان نظام اعدام نمیکردی ؟به خداکه خیلی دلش میخواست .ان شب مردم بهترین قاضی بودند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۲ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۸
انتقاد کنید تا جامعه اصلاح شود .
کاوه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۰ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۸
اصلا یه نظر سنجی توی سایتهای خبری مثلا همین تابناک بذارید ، سایتها رو که نمیشه ممنوع التصویر کرد ، البته اگه تهدید به فیلتر نشوند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۸ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۸
سلام من دیروز در دلم از نماینده شهرمون انتقاد کردم و الان مطمئنم کافر شده ام برای این که دوباره بتوانم توبه کنم و به صراط مستقیم برگردم ایا دستورالعملی هست؟لطفا از نماینده اراک بپرسید.تابناک اگر برایت مشکل ایجاد میشود نگذار
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۹ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۸
آقای نماینده تا کی باید به جای فکر معقول و منطقی از تهدید و زور استفاده کرد و جواب حرف حساب را با زور داد؟!!!!!
مثله اینکه حواستان نیست نماینده ی مردمید یا ...!!!! واقعا صندلی نمایندگی ارزش اینهمه نادیده گرفتن وجدان را دارد برادر نماینده؟!!!!
AMIR
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۰ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۸
حق را بگویید هرچند به ضرر شما باشد.(آقا مرتضی علی علیه السلام)
درود بر حقگویان عادل
سنا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۰ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۸
خیلی عجیبه! چرا وقتی صبا به قم و پاس و پیکان به همدان و قزوبن منتقل شدند هیچ نظرسنجی انجام نشد؟
پاسخ ها
نادر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۴۰ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۸
چون حالا با مشاهده وضعیت بحرانی این تیم ها به همه ثابت شده که کار اشتباهی بوده است و اصرار برتکرار اشتباهات ، اشتباه بزرگتری است!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۵ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۸
من كه منتظر اين نظر سنجي مردمي هستم
وفا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۵ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۸
تابی جون حداقل شما به این آقای فردوسی پور بگین این هفته نظرسنجی در مورد همین انتقال بذارن،که هفته ی بعد همین نماینده بیان بگن مگه مردم چکاره اند دولت تصمیم گرفته....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۹ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۸
اراکیها اگر توانایی تیم داری داشتند همان تیم آلومینیوم اراک را به لیگ برتر بالا میکشیدند .دوباره یکی؟! یه سنگ تو چاه انداخت!
ناشناس
|
United States
|
۱۸:۳۰ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۸
با سلام
تلویزیون یه برنامه زنده انتقادی داره! اونم در باره موضوعات ورزشی خب حذفش کنند تا خیال وکیل الرعایاها راحت بشه.آقایون فراموش کردند نوکر ملتند نه ارباب !
ناشناس
|
United States
|
۱۸:۳۲ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۸
یک پیشنهاد آشنا هست که می گه آبو برزید همونجاتون که سوخته ......
امیدوارم نظرم را منعکس کنید. شاید کمکی کرده باشم به آقای نماینده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۴۵ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۸
خوب امدی ایول
نیما کریمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۰ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۸
دوستان عزیز فوتبال دوست واقعاً بهتر نیست به جای احساسی برخورد کردن با این موضوع کمی منطقی باشیم بنابر این پیشنهاد می دهم همه عزیزانی که در بالا اظهار نظر نموده اند به چند سوال زیر پاسخ دهند:
1- چرا هنگام انتقال سایر تیمها به شهرستانهای دیگر هیچ بزرگواری مدعی نبود و عادل خان عزیز نظر سنجی راه نداخت؟
2- بهتر نیست همه هموطنان را یک تن واحده بدانیم که همگی متعلق به پهنه زیبای ایران هستیم و ایران فقط تهران نیست؟
3-این نماینده محترم از خانواده معزز شهدا و برادر 3 شهید گرانقدر بوده که مانند آبروی شهر اراک می ماند، پس لطفا جنگ طایفه ای و قومی راه نیاندازید.
با سپاس فراوان
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۷ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۸
ما بیننده های قدیمی برنامه نود یادمونه که عادل زمانی که تیم پاس رو میخواستن منتقل کنن به همدان، کلی از این جریان انتقاد کرد و برای سایر تیم ها هم توی برنامه اش همین موضوع رو پیش کشید. این موضوع مختص مردم اراک نیست. در نتیجه اون انتقادها الان مشخص شده که حق با عادل بوده و اون واقعا یک کارشناس زبده فوتباله. حرف عادل، توهین نبود انتقاد به یک رویه غلط بود. امیدوارم که همه ما در زمینه انتقادپذیری امیرالمومنین رو الگوی خودمون قرار بدیم.
ناشناس
|
United States
|
۱۹:۰۰ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۸
اقا لطفا این نظریه ان ممه را لولو برد را منتشر کنید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۰ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۸
تابناک به خدا حرف نداره کارت
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۱ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۸
درود بر اراک
مرگ بر 90
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۰۳ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۸
واقعا فکر میکنی که 90 دشمن اراکه!!! برای شما بی بصیرتها متاسفم
به نماینده یتان بگید تیمی که الان تولیگ 1 داریدو تقویت کنه نه اینکه دنبال لقمه ی چرب و نرم بگرده
حیدر بابا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۰ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۸
آقای فردوسی پور خدا قوت
حقیقت همیشه تلخه
Sina
|
Germany
|
۱۹:۱۰ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۸
تابناک این چن روزه نظرمو در موردت عوض کردی !! امید وارم از این به بد هم همین جور که از ورزش در مقابل سیاست دفاع میکنی‌ از مردم هم در مقابل سیاست دفاع کنی‌ !
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۱ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۸
احسنت ممنونم ازت حرف دل ما رو زدی
رامین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۴ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۸
باسلام مسئولین محترم اگرازاینچنین مجری های حمایت نشود تابه نوعی یقه ....بگیرندکی باید انتقاد کندکی بایددرددل مردم رابگویددرپناه حق سایه مقام معظم رهبری مستدام باد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۰ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۸
توصیه میکنم این نماینده واطرافی هایش این صفحه را تا اخر نخوانند وگرنه سکته را زدن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۱ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۸
جالب بود.حق همیشه تنهاست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۱ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۸
من خودم منتقد انتقال تیم ها هستم ولی فردوسی پور هم به نماینده های اراک توهین کرد. حالا اگر یکی دیگه گفته بود که نماینده ها می خوان رای جمع کنن، خود شما فریاد وا مصیبتا سر نمی دادین که ب مجلس که در راس اموره توهین شد ؟؟
به جای این مقالاتو این طرز فکر یکم فک کنین از جاهایی که واقعا انتقاد داره بنویسین مثل وزارت ارشاد و وضع فیلم ها و مشکلات فرهنگی.
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۲۰:۲۵ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۸
بیان واقعیت توهین نیست بزرگوار. آیا آن نماینده محترم حاضراست سر سوزنی از جوش وخروش خود در نود را در جایی که به کمترین مطالبات مردمش مربوط میشود هزینه کند. من میگویم هرگز.هرکسی فقط به فکر منافع شخص خودش است.
یک ایرانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۵ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۸
دیگه تمام شد آن زمان که دین و مذهب را ابزار قرار می دادند . اگر هم باشد از سر عادت یا موقعیت شغلی یا خود شیرینی و یا هر چیز دیگر است....
خدا خیر بده فردوسی پور را. منتها اگر مردم بگویند فلانی خوب یک شبه طرف را سرنگون می سازند ان شا الله که فردوسی پور بماند. ان شا الله....
never land
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۹ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۸
کاش در زمینه های سیاست و اقتصاد هم 90 سیاسی و اقتصادی داشتیم تا دست این آقایان بر ملا میشد ولی افسوس .........
احمدي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۰ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۸
سلام انا لله وانا اليه راجعون مطمئن باشيد كه بادآورده را باد ميبرد ونابرده رنج گنج ميسر نميشوددرودبر عادل جان
ناشناس
|
India
|
۱۹:۴۵ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۸
آقای فردوسی پور حق ندارد در مورد انگیزه ها به قضاوت بنشیند
شاهین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۲ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۸
امیدوارم تابناک در "همه زمینه ها" حرف حق رو بزنه نه فقط تو ورزش.
shahyar
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۴ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۸
100 ایول به عادل و تابناک و بقیه مردمی که ...
ناشناس
|
United States
|
۲۰:۰۱ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۸
خاک بر سرت تابی جون! مگه چی گفتم که منتشر نکردی؟ گفتم اگه می فهمیدیم وضعمون این نبود!
m-b
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۲ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۸
چگونه است که همه از طرف مردم حرف میزنند و به دیگری ایراد میگیرند که از طرف مردم حرف نزنید من به عنوان یک اراکی پیامم را انشااله در دیدارهایی که نفت در اراک انجام خواهد داد به گوش فردوسی پور خواهم رساند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۹ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۸
احسنت عادل احسنت تابناك
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۲ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۸
احسنت عادل احسنت تابناك
امیر ارسلان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۴ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۸
با سلام خدمت نمایندگان اراکی مجلس :
انتقال تیمهای پاس ، صبا ، پیکان و راه آهن هم با پارتی بازی و مخفیانه و همراه با رایزنی های سیاسی انجام شد . زمانی مردم و رسانه ها فهمیدند که کار از کار گذشته بود. شما هم باید این کار را مخفیانه انجام می دادید و این مساله را رسانه ای نمی کردید . پیش بینی می کنم این انتقال صورت نگیرد .
صحبتی با عادل : خوشحالم در مملکتم جوان شایسته ، کارشناس و جسوری همچون شما الگوی جوانان ایرانی می باشد .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۹ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۸
ایول . دمت سشوار عادل جون . یه دونه ائی به خدا
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۹ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۸
زنده باد عادل فردوسی پور
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۱ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۸
رجایی جان داداش من، دفعه دیگه واسه ممنوع کردن تصویر ملت حتما مشورت کن..چون همین ملت اگه نبودن که عزیزم شما نماینده مجلس نمیشدی..مث ما باید بستنی فروش میشدی...الان همون حقوق مادام العمری حضرت عالی از حق امثال همین عادل و عادلهاس که به شما میرسه...چرا میرسه؟چون تحمل شنیدن درد مردم رو داشته باشی عزیز من....خب؟آفرین داداشی گل
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۶ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۸
" آدم های فوتبالی از سابقه و امکانات خوب این شهر آگاهند" یادتون میاد که تیم اراک در لیگ قهرمانان اروپا قهرمان شده بود!؟
نظر شما

سایت تابناک از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
برچسب منتخب
جام جهانی قطر آلودگی هوا روز جهانی معلولین میترا حجار روز دانشجو جاماندگان سهام عدالت