بازدید 5400

قتل‌عام 4 عضو خانواده به خاطر کینه قدیمی

در سال 86 یکی از اعضای خانواده قاتلان در رابطه با قاچاق مواد مخدر در بزمان ایرانشهر به قتل می‌رسد که خانواده مقتول مدعی قتل این مرد توسط یکی از برادران خانواده مقتولان فعلی هستند که وی نیز دستگیر و هم‌اکنون در زندان عادل‌آباد شیراز است.
کد خبر: ۱۳۶۵۳۵
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۸۹ - ۰۸:۳۷ 18 December 2010
وطن امروز: 4 تن از اعضای یک خانواده توسط مهاجم آشنا در شیراز به قتل رسیدند که با شناسایی 2 نفر جنایتکار، پلیس سایه به سایه در تعقیب آنهاست.

جانشین فرمانده انتظامی فارس در تشریح این خبر گفت: ساعت 1:10 بامداد یکشنبه متهمان به قتل با طراحی قبلی در فرصت مناسب قربانیان خود را در یکی از محلات جنوبی شیراز با استفاده از اسلحه به قتل رساندند.

سردار سجادیان ادامه داد: در سال 86 یکی از اعضای خانواده قاتلان در رابطه با قاچاق مواد مخدر در بزمان ایرانشهر به قتل می‌رسد که خانواده مقتول مدعی قتل این مرد توسط یکی از برادران خانواده مقتولان فعلی هستند که وی نیز دستگیر و هم‌اکنون در زندان عادل‌آباد شیراز است.

جانشین فرمانده انتظامی فارس اظهار کرد: به محض اطلاع پلیس از وقوع قتل 4 تن از اعضاي یک خانواده ماموران در صحنه حاضر شدند و با انجام اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی قاتلان و خانه‌های آنان را شناسایی کردند.

وی گفت: قاتلان که هویت 2 تن از آنان مشخص است، پس از ارتکاب جنایت بااطلاع از اینکه پلیس در تعقیب آنهاست، همراه با خانواده متواری و تلاش برای دستگیری متهمان با توجه به سرنخ‌های موجود ادامه دارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم