بازدید 6618

قمه‌زني وروضه خوانی جعلی درهيئات،ممنوع

بخشنامه جديد عزاداري در 10 بند تنظيم شده است كه بر اساس فتواهاي مراجع تقليد هرگونه قمه زني در هيئت‌هاي عزداراي، سينه‌زني با بدن عريان و روضه‌خواني جعلي ممنوع شده است.
کد خبر: ۱۳۴۷۲۷
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۸۹ - ۱۷:۴۹ 06 December 2010
مسئول مركز رسيدگي به امور مساجد كشور به انتشار بخشنامه جديد در موردعزاداري‌ها اشاره كرد و گفت: بر اساس اين بخشنامه قمه‌زني در هيئت‌هاي عزاداري ممنوع است.

به گزارش خبرگزاري فارس از بيرجند، حجت‌الاسلام و المسلمين حسين ابراهيمي ظهر امروز در جمع روحانيان خراسان جنوبي اظهار داشت: بخشنامه جديد عزاداري در 10 بند تنظيم شده است كه بر اساس فتواهاي مراجع تقليد هرگونه قمه زني در هيئت‌هاي عزداراي، سينه‌زني با بدن عريان و روضه‌خواني جعلي ممنوع شده است.

وي از روز 9 دي 88 به عنوان روز مولود مبارك عاشورا ياد كرد و ادامه داد: در اين روز تنها در تهران 4 ميليون نفر به خيابان‌ها ريختند و آتش فتنه‌گران را خاموش كردند.

نماينده مردم بيرجند و درميان در مجلس شوراي اسلامي اضافه كرد: امام حسين(ع) به دست يك عده مسلمان كه نماز هم مي‌خواندند به شهادت رسيد؛ اين عده حتي زماني كه سرمبارك ايشان را بر بالاي نيزه ديدند تكبير گفتند، بنابراين بايد آگاهي‌هاي مردم را به حدي برسانيم كه از اين نكته عبرت بگيرند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی