خیلی جاده مزخرفیه
اگر باماشین شخصی رفتید بعد ازبازگشت حتما باید جلوبندی رو نشون بدید
حمید
|
|
۱۰:۱۴ - ۱۴۰۴/۱۰/۰۱
2
10
پاسخ
نکته انحرافی: خط ممتد وسط جاده و سرپیچ و سبقت غیر مجاز :)
mahda
|
|
۱۰:۳۲ - ۱۴۰۴/۱۰/۰۱
0
10
پاسخ
راننده تویوتا قرمز رنگ 3 خلاف همزمان مرتکب شد 1- سبقت غیرمجاز2-انحراف به چپ3-عبور از خط ممتد 4 نمره منفی 1400000 تومان جریمه. من مامور نیستم ولی چند روز پیش همین محور به همین دلیل جریمه شدم