صفحه خبر لوگوبالا تابناک
مفید صفحه خبر نسخه موبایل
تابناک ورزشی موبایل خبر

کنایه آذری‌جهرمی درباره عملکرد برخی از اعضا دولت

میگن ۲۰ تا باجناق تو بیابونی گرفتار گرگ شده بودند، فریاد می‌زدند: «امان از بی‌کسی!!»
کد خبر: ۱۳۴۶۶۰۴
| |
3016 بازدید
کنایه آذری‌جهرمی درباره عملکرد برخی از اعضا دولت

به گزارش تابناک؛ محمدجواد آذری جهرمی در کانال تلگرام خود نوشت:

میگن ۲۰ تا باجناق تو بیابونی گرفتار گرگ شده بودند، فریاد می‌زدند: «امان از بی‌کسی!!»

حالا روایت اینهاست که می‌گویند دولت مشکل رسانه و اطلاع رسانی دارد؛ ساختارهای موازی متعدد و بعضا بیش فعالی در بخش رسانه‌ای دولت هستند.

مساله اساسی ساده است؛ همین امروز از هر عضو کابینه بخواهند همه‌ی عملکرد یکسال و اندی خود را فقط و فقط در یک جمله بگویند و آن را منتشر کنند و عکس العمل مردم را ببینید، قبل از انتشار هم حتما بدهید آقای رئیس جمهور ببینند. 

مفید صفحه خبر نسخه موبایل
تابناک ورزشی موبایل خبر
اشتراک گذاری
برچسب ها
سفرمارکت
گزارش خطا
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# جام جهانی ۲۰۲۶ # آیت الله سید مجتبی خامنه ای # عملیات وعده صادق 4 # جنگ منطقه ای # جنگ ایران و اسرائیل # جنگ ایران و آمریکا # شهادت رهبر انقلاب # مذاکرات ایران و آمریکا