بازدید 36929
۶

انتشار یک تصویر جعلی از آیت‌الله سیستانی

به نظر می رسد هدف از این کار ایجاد شبه در زهد حضرت آیت‌الله سیستانی بوده زیرا این مرجع بزرگوار همواره از لباس های کهنه و قدیمی خود استفاده می کنند. ایشان اصلا چنین عبایی ندارند / در این عکس دست کاری شده، سر حضرت آیت‌الله سیستانی با نرم افزار فتوشاپ با بدن آیت الله حکیم تلفیق داده شده بود.
کد خبر: ۱۳۴۱۷۱
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۸۹ - ۱۲:۴۴ 04 December 2010
هفته گذشته یک تصویر به اصطلاح کمیاب و منتشر نشده از حضرت آیت الله سید علی سیستانی، مرجع عالیقدر جهان تشیع توسط برخی از سایت های خبری منتشر شد.

به گزارش شیعه آنلاین، در پی انتشار این عکس یکی از افراد نزدیک به دفتر این مرجع تقلید در شهر مقدس قم با خبرنگار شیعه آنلاین تماس گرفته و از جعلی بودن این عکس خبر داد و گفت: عکس منتشر شده در برخی سایت‌های خبری که آن را به حضرت آیت‌الله سیستانی منتسب دادند، جعلی بوده و با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییراتی در آن داده شده بود.

این فرد نزدیک به دفتر حضرت آیت‌الله سیستانی که خواست نامش فاش نشود در ادامه افزود: تصویر اصلی مربوط به شهید آیت‌الله سید محمدباقر حکیم بوده که در روز اول ماه رجب پس از اقامه نماز جمعه در کنار ضریح علی إبن أبی طالب (ع) گرفته شده بود.

وی در مورد علت و هدف از جعل کردن این عکس گفت: به نظر می رسد هدف از این کار ایجاد شبه در زهد حضرت آیت الله سیستانی بوده زیرا این مرجع بزرگوار همواره از لباس های کهنه و قدیمی خود استفاده می کنند. ایشان اصلا چنین عبایی ندارند.

گفتنی است در این عکس دست کاری شده، سر حضرت آیت الله سیستانی با نرم افزار فتوشاپ با بدن آیت الله حکیم تلفیق داده شده بود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۶
از لباس مندرس ایشان مهمتر و واضح تر این است که ایشان سالیان سال است که همسایه نزدیک حضرت علی (ع) هستند ولیکن یک بار نیز نتوانستند به زیارت ایشان مشرف شوند، زیرا کلا هیج کس نمی تواند از لحاظ امنیتی، تضمینی به ایشان بدهد. این مسئله چقدر برای ایشان دردناک است؛ فقط خدا می داند و بس. با تشکر
خوب منظورتون چيه واقعا جاي تاسف است كه برا چه مقوله كوچكي خودتون باعث شبه در اجتماع ميشويدپس امام صادق (ع)نعوذ بالله چون لباسهاي شيك ميپوشيدند زهد نداشتند واقعا ازاظهارات اين مسئول تاسف ميخورم برو برا خودت فكري كن اقاي مسئول خود ايت الله سيستاني هم رازي نيست اينجور بحث ها رو وارد ميكنيد اقاي مسئول
من کارم طراحی با فوتوشاپه ، طوری عکسها رو در کنار هم قرار می دم که کسی متوجه غیر واقعی بودن عکس نشه
با قاطعیت میگم حق با تابناکه و این عکس جعلیه اگه کسی دلایلشو خواست بهش توضیح می دم
در کل طرف خیلی ناشی بوده
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست