بازدید 5863
ورزش روي آنتن

برنامه پخش زنده شبکه سه سیما

شبکه سه سيما با پخش زنده مسابقات ليگ هاي باشگاهي در اروپا که اوج هيجان آن «ال کلاسيکو» اسپانيا خواهد بود، اين مسابقات را پوشش تصويري خواهد داد.
کد خبر: ۱۳۲۹۵۰
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۸۹ - ۱۵:۵۵ 27 November 2010
مهم ترين رقابت هاي باشگاهي در ايتاليا، اسپانيا و انگليس به همراه ليگ برتر ايران اين هفته به طور مستقيم از شبکه سه سيما پخش خواهند شد.

به گزارش ايسنا، امروز از هفته پانزدهم ليگ برتر انگليس، ديدار تيم هاي استون ويلا و آرسنال از ساعت 16 و 15 دقيقه پخش خواهد شد. پس از آن از ساعت 23 و 15 دقيقه از هفته چهاردهم کالچوي ايتاليا ديدار تيم هاي يوونتوس و فيورنتينا به روي آنتن خواهد رفت.

روز يکشنبه از هفته شانزدهم ليگ برتر فوتبال کشور، مسابقه تيم هاي ملوان بندرانزلي و استقلال تهران از ساعت 15 پخش خواهد شد. در همين روز ديدار تيم هاي نيوکاسل و چلسي از هفته پانزدهم ليگ برتر انگليس به روي آنتن خواهد رفت. پس از آن ديدار تيم هاي تاتنهام و ليورپول از ساعت 19 و 30 دقيقه پخش مستقيم خواهد شد و از ساعت 23 و 15 دقيقه نيز از رقابت هاي باشگاهي ايتاليا دو تيم پالرمو و آاس رم رو در روي يکديگر قرار خواهند گرفت.

روز دوشنبه ديدار تيم هاي بارسلونا و رئال مادريد معروف به «ال کلاسيکو» از ساعت 23 و 30 دقيقه براي علاقه مندان پخش خواهد شد. البته پيش از آن از ساعت 15 ديدار تيم هاي پرسپوليس تهران و سپاهان از رقابت هاي ليگ برتر کشور پخش خواهد شد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان