به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، قرار گرفتن ایران در جمع ۲۰ کشور نخست، نشانگر ظرفیتهای بالقوه گردشگری، سیاستگذاریهای هوشمندانه، توسعه زیرساختها، نقشآفرینی بخش خصوصی و تصویرسازی مثبت از ایران در سطح جهانی است.
محسنیبندپی تأکید کرد: این موفقیت، حاصل همافزایی ملی و بهرهگیری از ابزارهایی، چون «ویزیتایران» است که باید از یک سامانه اطلاعرسانی صرف، به پایگاه برند ملی گردشگری و ابزاری برای دیپلماسی عمومی تبدیل شود.
او در ادامه از برنامههایی، چون بازطراحی ساختار و محتوای سایت، ایجاد راهنمای هوشمند سفر، بهرهگیری از شبکههای اجتماعی و تولید محتوای چندرسانهای با مشارکت نخبگان خبر داد.
معاون گردشگری در پایان ابراز امیدواری کرد با تداوم همکاریهای بینبخشی و روایت هوشمندانه از جاذبههای ایران، مسیر تثبیت جایگاه کشور در بازار جهانی گردشگری هموارتر از همیشه دنبال شود.
تابناک را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
سایت تابناک از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.