بازدید 5552
۶

اظهارات ضد و نقیض درباره وضعیت شارون

به گزارش خبرگزاری ابنا، «دکتر شالوم» از معالجان شارون گفت: «وی اینک اعضاء خانواده اش را می‏شناسد و هوشیاری خود را تا حدود زیادی به دست آورده است». این در حالی است که براي آنكه كسي نتواند از بدن شارون و نحوه انتقال وي به منزل عكسبرداري كند، زمان ترخیص وي كاملاً مخفي نگهداشته شد.
کد خبر: ۱۳۰۸۶۱
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۸۹ - ۰۸:۵۸ 15 November 2010
در حالی که چند روز پیش «آریل شارون» از بیمارستان به خانه منتقل شد و برخی خبرگزاری‏ها از قطع اميد كامل نسبت به بهبودي قصاب صبرا و شتیلا خبر دادند، یکی از پزشکان معالج وی ادعا کرد که شارون هوشیاری خود را تا حدود زیادی به دست آورده است!

به گزارش خبرگزاری ابنا، «دکتر شالوم» از معالجان شارون گفت: «وی اینک اعضاء خانواده اش را می‏شناسد و هوشیاری خود را تا حدود زیادی به دست آورده است». این در حالی است که براي آنكه كسي نتواند از بدن شارون و نحوه انتقال وي به منزل عكسبرداري كند، زمان ترخیص وي كاملاً مخفي نگهداشته شد.

شارون بعد از حدود پنج سال كما، جمعه گذشته مركز درماني "حاييم شيبا" در "تل‌هاشومير" را ترك كرد و به منزلش در "نقب" منتقل شد تا در آنجا از وي نگهداري شود. محافظان مخصوص شين‌بت و همچنين پليس رژيم‌صهيونيستي در جريان انتقال وی از بيمارستان به منزلش، از آمبولانس محافظت ‌كردند و شارون در خانه از سوی خانواده‏اش مورد استقبال قرار گرفت.

آریل شارون، که در زمان خدمتش در ارتش رژیم غاصب هزاران نفر از مسلمانان فلسطین را قتل عام کرد به "قصاب صبرا و شتیلا" شهرت یافت. وی که از طراحان تجاوز به لبنان در دهه 1980 به شمار می رود در سال 2001 به نخست وزیری رژیم صهیونیستی انتخاب شد و با ورود به مسجد الاقصی اسباب عکس العمل شدید فلسطینیان را فراهم نمود که در نتیجه آن انتفاضه دوم در فلسطین آغاز گردید.

شارون در سال 2006 نیز حمله دوم به لبنان را طراحی کرد اما این بار او نتوانست به آرزویش برسد و در همان سال دچار سکته مغزی شد و جانشین وی «ایهود المرت» طرح وی را عملی کرد؛ اما جنگ 33 روزه نیز با شکست تاریخی صهیونیست‏ها پایان یافت و شارون نتوانست اولین شکست سرنوشت‏ ساز اسرائیل را با چشم خود مشاهده کند.

گفتنی است شارون چار مرگ مغزی شده بود اما او را در کما نگهداشتند تا مگر زنده شود؛ و اکنون ادعا شده است که او دوباره به زندگی بازگشته و اطرافیانش را می‏شناسد! هزينه‌هاي درماني آريل شارون كه در مركز پزشكي "حاييم شيبا " در "تل‌هاشومير " بستري بود، ساليانه 1.6 ميليون شيكل معادل 440 هزار دلار بالغ مي‌شده است.

قابل ذکر است که شواهد قرآنی و تاریخی نشان می دهد که یهودیان به دلیل اعمال زشت خود و دنیادوستی‏شان، بشدت از مرگ می‏ترسند و به همان اندازه که برای دشمنان خود آرزوی مرگ می‏کنند خود به شدت از آن هراسانند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
توی پاراگراف آخر یعنی چی؟ چقدر راحت همه چی رو تعمیم میدیم. یعنی چی یهودیان بدلیل اعمال زشت از مرگ می ترسند؟ یعنی مثلا مسلمونا یا بودایی ها از مرگ نمی ترسن؟ یعنی همه یهودی ها صبح تا شب اعمال زشت انجام میدن؟ ما هم صبح تا شب گل می کاریم؟ شما رو بخدا این اظهار فضل پاراگراف آخر اخباراتون رو حذف کنین بذارین خواننده خودش فسفر خرج کنه و تحلیل کنه!
اگر واقعا شارون دوباره به زندگی بازگشته باشد بایستی توی این 5 سال دوره کما وضعیتی همچون حاج فتاح در سریال شبکه 2 در ماه رمضان داشته باشد و بعد از به هوش آمدن انسان کاملا متفاوت و خیری شده باشد در غیر اینصورت معلوم میشود آن سریال تخیلی- سر کاری و بی معنی بود.
اين مجازات الهي است كه 5 سال توسط خودشان به كما برود تا ورحش عذاب فراوان بين دنيا و برزخ را بچشد براستي كه كساني كه اين گونه ستمكار هستند يا توسط خودشان يا توسط بدتر از خودشان نابود خواهند شد
اگر بشه باهاش مصاحبه ای کنند معلوم بشه که آیا حضرت عزراییل را در این مدت ملاقات کرده با نه خیلی عالی می شه شاید اصلاً توبه کرده باشه و در مقام جبران مفات باشد الله اعلم
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس