بازدید 4567

وزیرارتباطات : استاکس نت پاکسازی شد

این ویروس در بخش قابل توجهی از پی سی ها پاکسازی شده و آنها هم که پاکسازی نشده ایزوله شده است یعنی به شبکه های صنعتی متصل نیستند .
کد خبر: ۱۳۰۵۷۸
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۸۹ - ۱۶:۵۰ 13 November 2010
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: ویروس استاکس نت در تعداد قابل توجهی از پی سی ها پاکسازی شده است و قطعا کنترل می شود .

به گزارش واحد مرکزی خبر  ، تقی پور در حاشیه بازدید از نمایشگاه تله کام2010 درباره ویروس استاکس نت گفت: این ویروس در بخش قابل توجهی از پی سی ها پاکسازی شده و آنها هم که پاکسازی نشده ایزوله شده است یعنی به شبکه های صنعتی متصل نیستند .

وی افزود: مراکزی که هنوز این توانمندی را نیافته و آموزش ندیده اند مرتب آموزش می بینند و این کار ادامه دارد و امیدواریم این کار به طور کامل صورت گیرد .

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ادامه درباره نمایشگاه تله کام2010 گفت: این نمایشگاه متفاوت از نمایشگاه های قبلی است و در آن اپراتورهای بزرگ ما ، تامین کنندگان خارجی و شرکت های فناوری داخلی خدمات جدید و فناوری های روز خود را عرضه کرده اند در نتیجه نمایشگاه فضای خوبی برای آشنایی مردم با این خدمات است.

تقی پور همچنین درباره موضوع خصوصی سازی همراه اول که سوال یکی از خبرنگاران بود گفت: همراه اول در کنار 30 شرکت مخابرات استانی به بخش خصوصی واگذارشده است و اکنون20 درصد دولت و20 درصد نیز سهام عدالت در آن سهیم هستند.

وی افزود: بنابراین فرآیندهایی که اکنون در شرکت مخابرات ایران دنبال می شود ، کاملا خصوصی و براساس قانون تجارت است.

تقی پور همچنین درباره عملکرد همراه اول بعد از یک سال از خصوصی شدن گفت: ما با همه اپراتورها بحث هایی درباره کیفیت و پوشش داریم که در قالب پروانه هایشان دنبال می شود و اگر بخواهیم نمره بدهیم می توانیم بگوئیم نسبت به زمانی که زیرنظر مستقیم دولت اداره می شدند ، هنوز در همان سطح قرار دارد .

وی افزود: البته با توجه به اینکه اختیارات بخش خصوصی بیشتر است توقع ما بیشتر بود.

تقی پور اضافه کرد: البته درباره عرضه خدمات جدید سعی کرده اند تنوع ببخشند اما در مورد کیفیت هنوز توقعات ما باقی است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات همچنین در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره تاثیر اجرای قانون هدفمندکردن یارانه ها بر افزایش قیمت مکالمات تلفن همراه و پیامک گفت: هدفمند کردن یارانه ها تاثیرمستقیم روی هزینه های ارتباطی ندارد و این حوزه مسیر جدایی برای تعرفه های خود دارد که برابر قانون تجارت و با نظر کمیسیون تنظیم مقررات تعیین می شود و در برنامه هدفمندسازی یارانه ها تصمیمی بر افزایش قیمت نیست.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار