بازدید 3717

اسارت 4 ماهه پسر 12 ساله در دام آدم‌رباها

آدم‌رباها اين كودك را 4 ماه در خانه‌اي زنداني كرده بودند و هر بار در تماس با خانواده‌اش، تهديد مي‌كردند در صورت پرداخت نكردن پول درخواستي، اين كودك را خواهند كشت.
کد خبر: ۱۳۰۱۵۱
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۸۹ - ۰۹:۰۹ 11 November 2010
جام‌جم: 2 مرد كه به قصد اخاذي ميليوني از خانواده‌اي در كرمان، پسر 12 ساله آنها را ربوده بودند، دستگير و زنداني شدند.

آدم‌رباها اين كودك را 4 ماه در خانه‌اي زنداني كرده بودند و هر بار در تماس با خانواده‌اش، تهديد مي‌كردند در صورت پرداخت نكردن پول درخواستي، اين كودك را خواهند كشت.

رسيدگي به اين پرونده هنگامي در دستور كار ماموران آگاهي كرمان قرار گرفت كه تير امسال مردي با حضور در مركز پليس از گم شدن پسر 12 ساله‌اش خبر داد و براي يافتن وي از ماموران كمك خواست. درپي اين شكايت، ماموران جستجو براي پيدا كردن كودك گمشده را آغاز كردند تا اين‌كه چند روز بعد مرد شاكي دوباره در مركز پليس حضور يافت و عنوان كرد، مردي در تماس تلفني با من از ربودن فرزندم خبر داد و براي آزادي كودكم پول خواست.

كودك در دام مرد آدم‌ربا

شاكي يادآور شد: مرد غريبه بارديگر با من تماس گرفت و صداي ناله‌هاي فرزندم را پخش كرد. وي افزود: مرد آدم‌ربا تهديد كرد اگر پولي به وي نپردازم، پسرم را مي‌كشد و جسدش را در بيابان‌هاي شهر رها مي‌كند. ماموران با اطلاعات جديدي كه از شاكي به دست آوردند، جستجو براي يافتن مخفيگاه مرد آدم‌ربا را ادامه دادند و با آموزش به شاكي از او خواستند، اگر مرد آدم‌ربا قرار ملاقاتي با او گذاشت، در آن محل حضور پيدا كند.

شاكي طبق خواسته پليس عمل كرد و هر بار كه مرد آدم‌ربا محل ملاقاتي را تعيين مي‌كرد، در آن محل حضور مي‌يافت ولي از مرد آدم‌ربا خبري نبود. ماموران همچنان در جستجوي آدم‌رباي مرموز بودند، تا عاقبت بعد از 4 ماه تجسس‌هاي پليسي، چند روز پيش سرنخ‌هايي به دست آوردند كه نشان مي‌داد مرد آدم‌ربا كودك را به خانه‌اي در شهرستان ريگان منتقل و در آنجا نگهداري مي‌كند. ماموران با هماهنگي قضايي شامگاه سه‌شنبه با حضور در محل، خانه مورد نظر را محاصره و مرد كودك‌ربا را دستگير كردند كه يك قبضه سلاح به همراه داشت.

رهايي گروگان

ماموران پس از جستجو در خانه، كودك ربوده شده را در انباري منزل در حالي كه دست و پاي وي با طناب بسته بود و گريه مي‌كرد، شناسايي كردند و او را نجات دادند. مرد آدم‌ربا به مركز پليس منتقل شد و كودك نجات يافته نيز در اختيار والدينش قرار گرفت و با اعتراف مرد آدم‌ربا ديگر همدست وي نيز در حمام خانه‌اش دستگير شد. تحقيق ادامه دارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار