بازدید 15807

تأسیس آرايشگاه‌هاي مذهبي برای محجبه‌ها

گروهي از آرايشگران مذهبي، آرايشگاه مخصوص خانم‌هاي محجبه راه‌اندازي كرده‌اند. اين گروه هدف خود را در اجرايي كردن چنين آرايشگاهي را كمك نكردن به اشاعه گناه مي دانند....
کد خبر: ۱۲۹۴۷۰
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۸۹ - ۱۷:۱۷ 07 November 2010
خبرها حاکی از آن است که مسئولین برای اجرایی کردن طرح حجاب و عفاف تمام تلاش خود را می‌کنند به طوری که گفته‌اند از هر ایده و طرحی در جهت اجرایی کردن حجاب و عفاف استقبال می‌کنند.

به گزارش «جهان»، گروهی از آرایشگران مذهبی، آرایشگاه مخصوص خانم‌های محجبه راه‌اندازی کرده‌اند. این گروه هدف خود را در اجرایی کردن چنین آرایشگاهی را کمک نکردن به اشاعه گناه می‌دانند.

البته بر اساس اخبار این افراد اولین گروهی نیستند که آرایشگاه مخصوص خانم‌های محجبه راه‌اندازی کرده‌اند.

یکی از این آرایشگران با انتقاد از وضعیت بد و ناهنجار آرایشگاه‌ها می‌گوید: پخش آهنگ غیر مجاز، پخش برنامه‌های نامناسب ماهواره و نیز آموزش‌ها رفتارهای غیر اخلاقی و نامناسب در آرایشگاه‌ها امری عادی شده است.

وی در ادامه افزود: این جریان غیر فرهنگی که در آرایشگاه‌ها وجود دارد، در صورت عدم کنترل و نظارت، اثرات جبران ناپذیری بر بدنه جامعه واردخواهد کرد.

یکی دیگر از آرایشگران در مورد جو ناسالم حاکم بر برخی آرایشگاه‌ها می‌گوید: در این مکان‌ها با خانم‌های محجبه درست برخورد نمی‌شود و حتی در برخی مکان‌ها به خانم‌های محجبه خدمات نمی‌دهند صرف نظر از این مسدله برخی رفتارها به صوت مافیایی در بین آرایشگران در حال حرکت است؛ به طوری که از روی مدل‌های ماهواره‌ای هر روز یک مد و تیپ خاص را در بین دختران اشاعه می‌دهند.

وی در ادامه افزود: موضوعات غیر فرهنگی زیادی حاکم بر آرایشگاه‌هاست که مانع حضور زنان محجبه در این مکانها می‌شود.

این افراد نمی‌خواهند در اشاعه گناه کمک کنند ولی در جامعه اسلامی خدمات مناسب و بدون تبعات منفی بایددر اختیار عموم باشد.

این گروه معتقدند که برای موثر بودن در راه‌اندازی جریانی از آرایشگاه‌های پاکیزه از نظر اخلاقی و محیطی نیاز به پیگیری مسئولین وجود دارد به طوری که شاهد ایجاد آرایشگاه‌های کاملا مجهز برای خدمات دهی به خانم‌ها باشیم و به جایی برسیم که خدمات دهی برای افرادی با رفتارهای نامتعارف نداشته باشیم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۳۷
بسیار عالی است
واقعا مشکل ایران آرایشگاه های زنانه هست؟ امروز مساجد ایران محیط خطرناک تری دارند... کشور های جهان اول کجا هستند ما کجائیم...امریکا مرکز تحقیقات اسلامی میسازه ایران آرایشگاه برای محجبه ها ... وای بر آینده ایران وای
اینجوریشو دیگه ندیده بودم....................................
ان شاءالله دردیگر عرصه ها هم شاهد جداسازی مذهبی ها از کافران مشروب خور باشیم !!!!!!!!
ما که نفهمیدیم یعنی روسریشونو کوتاه میکنن؟!
سلام. من تا حالا هر آرایشگاهی که رفتم مسئله خاصی که به متدینین بر بخوره را ندیدم. من هم خودم مذهبی هستم و این خبر شما اهانت به خانمهای ایرانی هستش. شما خجالت نمی کشید؟ هر چیزی هم حدی داره....این خبرها وقیحانه است و دیگه لطفاً بیشتر از این به شعور ما توهین نکنید.
با این روند، باید پارکهای اسلامی فروشگاههای, اسلامی, مدارس اسلامی وحتی بیمارستانهای اسلامی و سایر اماکن ومراکز اسلامی هم راه اندازی شود.
راجع به ایران صحبت میکنید؟؟ اگر نه اسم کشور رو هم بگین
خدا بهمون صبر بده....
کاش روی قیمتهای اونها هم نظارت میشد. تو هر آرایشگاه مردانه که میرویم تعزیرات قیمتها را زده و لی وای از وقتی که خانمها برن آرایشگاه برای کمترین خدمت و سرویس دهی خدا تومن از مشتری می گیرند ...حالا کاش کارشان خوب و رضایتبخش بود... تو رو خدا باهاشون برخورد بشه.
پاسخ ها
saeed
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۴ - ۱۳۸۹/۰۸/۱۷
موافقم. اما کدوم آرایشگاه مردونه طبق تعرفه عمل میکنه؟من که ندیدم!
مگر تو آرایشگاه های زنانه مرد هم هست که برای محجبه ها یه آرایشگاه دیگه میزنند. حتما حمام زنانه برای محجبه ها و استخر زنانه برای محجبه ها هم خواهند زد!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۱ - ۱۳۸۹/۰۸/۱۷
وقتی منظور رونمی فهمی حرف نزن
این هم یک نان دانی جدید حتمابرای راه اندازیشان تسهیلات میلیاردی هم میدهید
یکی دیگه از مشکلات مردم حل شد!!!!
راست می گویند، لازم است یک فکری بکنید، این ها مراکز فساد راه انداخته اند
چراآرایشگاه برای محجبه ها تاسیس کنید باید جلوی فعالیت های غیر اخلاقی آرایشگاههای فعلی رابگیرید با تاسیس این آرایشگاهها در اصل کار خلاف آنان را تایید میکنید
اگر عملی بشه عالیه واقعا مرکز فساد شده اند
باید یک فکری کرد،ولی نه اینکه از هم جدا کرد.هم رو سر در آرایشگاه می نویسن مخصوص محجبه ها.این راهش نیست بی خود مردم رو تحریک نکنین.
به نظر من باید یک سامانه راه اندازی بشه که کنترل کنه این محیط ها رو.مردم بتونن در صورت عدم رعایت مسائل شرعی به این مراکز شکایت کنن و رسیدگی شود.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار