بازدید 3878

ابهام در مرگ نوزاد چندماهه

شب حادثه مشغول بازی با دخترم بوده و دستم را زیر گلویش و سپس روی دهانش گذاشته و رها می نمودم. ناگهان احساس كردم او خفه شده و ديگر تكان نمي‌خورد. وقتي از مرگ اتفاقي او مطمئن شدم از ترس همسرم پا به فرار گذاشتم.
کد خبر: ۱۲۸۸۷۵
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۸۹ - ۰۸:۲۰ 04 November 2010
تهران امروز: در حالي كه مرد كارتن‌خواب مي‌گويد در حين بازي با نوزاد چند ماهه‌اش و از روي غفلت باعث خفگي و مرگ او شده است، تحقيقات پليس درباره درستي يا نادرستي اين ادعا ادامه دارد.

16مهرماه پرونده ای تحت عنوان قتل عمد از طریق کلانتری نازی آباد به منظور رسیدگی تخصصی به اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی واصل شد.

بر اساس اين پرونده، در اين روز خانم جوانی نوزادی را به بیمارستان انتقال داد اما اقداماتي كه توسط عوامل اورژانس به عمل آمد، نتیجه ای نبخشيد و اين نوزاد جان خود را از دست داد.

با حضور بازپرس ویژه قتل وکارآگاهان اداره دهم مادر اين نوزاد اظهار داشت: ما آواره و بي‌خانمان هستيم. به اتفاق همسر و فرزندم مدتی بود که در پارک زندگي كرده و همانجا مي‌خوابيديم. صبح امروز وقتي از خواب بیدار شدم نوزادم را ديدم كه برهنه روي آسفالت افتاده و پشت و کمرش کبود و خون زيادي هم از بینی‌اش خارج شده است.

من به همسرم مشكوكم چرا كه به خاطر اختلافی که بین من و همسرم وجود داشت، چند بار از سوی او تهدید به مرگ شدم.

با اين اطلاعات، شناسایی و دستگیری اين مرد در دستور کار کارآگاهان اداره دهم قرار گرفت و با همكاري همه جانبه و مستمر مادر کودک، متهم به نام « حسین – ج – 25 ساله» در محدوده پارک شقایق شناسایی و روز يكم آبان ماه بازداشت شد.

حسين كه در ابتدا دليل متواري شدن چند روزه از دست پليس را اعتياد به مواد مخدر بيان مي‌كرد وقتي در مقابل سوالات كارشناسي كارآگاهان قرار گرفت، لب به اعتراف بازكرده و مرگ فرزندش را ناشي از يك اتفاق دانست.

وی گفت: شب حادثه مشغول بازی با دخترم بوده و دستم را زیر گلویش و سپس روی دهانش گذاشته و رها می نمودم. ناگهان احساس كردم او خفه شده و ديگر تكان نمي‌خورد. وقتي از مرگ اتفاقي او مطمئن شدم از ترس همسرم پا به فرار گذاشتم.

در بررسی های بعدی مشخص شد که علاوه بر پدر نوزاد، مادر وي نیز دارای اعتیاد بوده و خانواده‌های آنان موافق ازدواجشان نبوده اند. اما با اصرار حسین و موافقت پدر وي با ازدواج آنان، قرار شده بود اين زوج بعد از ازدواج در منزل پدر حسين زندگی کنند. اما مدتي بعد از اين اقامت به دليل اعتیاد بین حسين و پدرش اختلاف شديدي پيش آمده و اين زوج و نوزادشان مجبور شده‌اند در پارك زندگي كنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# انتخابات # محمدباقر قالیباف # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # مسعود پزشکیان # انتخابات ریاست جمهوری