بازدید 4121

سرايدار جاني باغ، به مرگ نزديک شد

در اولين قدم، راننده آژانسي که زن مفقودي را به مکاني رسانده بود، بازداشت شد؛ اين راننده مدعي شد آن زن را به باغي در حاشيه شهر برده و قرار بوده است که ساعت يک بعد از ظهر همان روز به دنبال او برود اما وقتي با تأخير سراغ او رفته، سرايدار باغ مدعي شده است آن زن، باغ را ترک کرده است.
کد خبر: ۱۲۸۳۸۹
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۸۹ - ۱۱:۴۰ 01 November 2010
خراسان: سرايدار يک باغ که زني را به باغ محل کارش کشانده و بعد از آزار و اذيت او را به قتل رسانده بود، با حکم دادگاه کيفري به قصاص محکوم شد.

غروب 19 آذر سال گذشته، مرد جواني به دادسراي جنايي تهران مراجعه کرد و مدعي شد مادرش از صبح ناپديد شده است. تحقيقات پليس براي يافتن سرنخي از اين زن آغاز شد و در اولين قدم، راننده آژانسي که زن مفقودي را به مکاني رسانده بود، بازداشت شد؛ اين راننده مدعي شد آن زن را به باغي در حاشيه شهر برده و قرار بوده است که ساعت يک بعد از ظهر همان روز به دنبال او برود اما وقتي با تأخير سراغ او رفته، سرايدار باغ مدعي شده است آن زن، باغ را ترک کرده است.

مأموران پليس به باغ مورد نظر راننده آژانس رفتند و در بازرسي از باغ،‌ جسد زن را در حالي که داخل چاهي 5 متري افتاده بود، کشف کردند.

سرايدار باغ دستگير شد و در بازجويي‌ها به ارتکاب قتل زن اعتراف کرد. با اعتراف متهم به ارتکاب قتل،‌ قرار مجرميت وي از سوي دادسراي جنايي تهران صادر و پرونده براي رسيدگي به دادگاه کيفري استان تهران ارسال شد که روز26 مهرماه در شعبه 113 دادگاه کيفري به رياست قاضي محمدسلطان همتيار به آن رسيدگي شد.

ذبيح زاده، نماينده دادستان با اشاره به مدارک موجود در پرونده، بزه و اتهام انتسابي به متهم شامل قتل، سرقت همراه با آزار و اذيت و ورود غيرقانوني به ايران را محرز دانست و خواستار مجازات متهم شد. اولياي‌دم نيز خواسته خود را قصاص متهم عنوان کردند.

در ادامه جلسه متهم در جايگاه قرار گرفت و با بيان اين که به غير از سرقت، تمام اتهامات را قبول دارم، گفت: مقتول غير از يک گوشي موبايل که آن را داخل چاه انداختم، چيز با ارزش ديگري نداشت.

وي بدون اين که درباره انگيزه ارتکاب قتل حرفي بزند، گفت: او را به باغ کشاندم و بعد از اين که مورد آزار و اذيت قرار دادم، دست‌وپايش را بستم و با دستمال خفه کردم. بعد هم جسدش را داخل چاه انداختم.

بعد از اظهارات متهم، قاضي همتيار ختم جلسه را اعلام و بعد از مشورت با مستشاران دادگاه، متهم را به قصاص محکوم کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی