بازدید 4645

سرقت خشن دزدها از بانوان

روز حادثه در يکي از محله‌هاي شهريار مردي از پشت سر به من حمله‌ور شد و با قرار دادن چاقويي زير گلويم، گردنبند طلايم را سرقت کرد و با موتورسيکلت از محل دور شد.
کد خبر: ۱۲۸۳۸۳
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۸۹ - ۱۱:۳۱ 01 November 2010
جام جم: 2 مرد که پس از تعقيب بانوان در محله‌هاي شهريار با تهديد طلاي آنها را سرقت مي‌کردند، دستگير شدند.

رسيدگي به اين پرونده هنگامي در دستور کار ماموران مبارزه با سرقت آگاهي شهريار قرار گرفت که زني تابستان امسال با حضور در دادسراي عمومي و انقلاب شهريار از سرقت گردنبند طلايش از سوي 2 مرد جوان خبر داد.

زن شاکي در تشريح ماجرا به بازپرس اصغري‌زاويه گفت: روز حادثه در يکي از محله‌هاي شهريار مردي از پشت سر به من حمله‌ور شد و با قرار دادن چاقويي زير گلويم، گردنبند طلايم را سرقت کرد و با موتورسيکلت از محل دور شد.

شکايت بانوان از 2 دزد فراري

با تشکيل پرونده‌اي در اين ارتباط با به دست آمدن اطلاعاتي از دزدان فراري، چهره‌نگاري رايانه‌اي از آنها صورت گرفت. در حالي که جستجوها براي دستگيري متهمان فراري ادامه داشت، دختران جوان و بانوان ديگري هم با حضور در مرکز پليس شکايت‌هاي مشابهي ارائه کردند. ماموران در بررسي پرونده‌ها پي بردند تصاوير رايانه‌اي از دزدان فراري با هم مطابقت دارد و آنها به يک شيوه مالباخته‌ها را در دام خود گرفتار کرده‌اند.

به اين ترتيب مشخصات ظاهري و تصاوير رايانه‌اي متهمان فراري در اختيار گشت‌هاي انتظامي شهريار قرارگرفت تا هر چه سريع‌تر دستگير شوند.

ناکامي دزدان در آخرين اقدام

جستجوها ادامه داشت تا اين که روزهاي پاياني هفته گذشته ماموران گشت آگاهي شهريار در يکي از محله‌ها متوجه راکبان يک دستگاه موتورسيکلت شدند که پس از تصادف با خودرويي در حال فرارند. بنابراين ماموران آنها را تعقيب و پيش از فرار دستگير کردند.

اين دو مرد در بازجويي اظهارات متناقضي بيان کردند تا اين که ماموران در تحقيق از راننده خودرو که با متهمان تصادف کرده بود، متوجه شدند آنها کيف همسر مرد راننده را سرقت و فرار کرده‌اند. با ثبت اظهارات اين مرد، متهمان عاقبت روز گذشته به سرقت‌هاي متعددي اعتراف کردند.

اعتراف دزدان خشن

امين، يکي از متهمان در تشريح ماجراي سرقت‌ها به پليس گفت: من و دوستم بعد از آزادي از زندان سرقت‌هايمان را از سر گرفتيم و از تابستان امسال در محله‌هاي شهريار بانوان و دختران جوان را تعقيب و در فرصتي مناسب با چاقو به آنها حمله‌ور شده و گردنبند طلاي آنها را سرقت و فرار مي‌کرديم.

وي ادامه داد: در صورت مقاومت بانوان آنها را با چاقو از ناحيه گردن زخمي و در خيابان رها مي‌کرديم، همچنين به شيوه‌اي مشابه از مردان هم سرقت مي‌کرديم. بنابراين گزارش، با ثبت اظهارات متهم، همدستش نيز به همکاري با وي در ده‌ها سرقت خشن اعتراف کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # رفح # حج # قیام 15 خرداد
وب گردی