ویدیویی ترسناک از کیفیت افتضاح بدنه خودروی تارا و قطر کم ورق استفاده شده برای کاپوت این خودرو در فضای مجازی منتشر شده که نشان میدهد قوطی رانی به راحتی مچاله میشود. مشخص نیست مسئولین باوجدان چگونه به خودروی تارا مجوز استاندارد برای تولید دادهاند و این خودرو در چه فرآیندی پلاک شده است؟ به رانندگان این خودرو توصیه میشود با حداقل سرعت با این خودرو رانندگی کنند، چرا که در صورت تصادف با خودرویی با این بدنه، خطر برای سرنشینان بالاست. نکته ترسناکترین اینکه پیش از این در تبلیغات این خودرو ادعا شده بود: «تارا ایمنترین خودرو با نشان ایرانی به زودی وارد بازار میشود» این ویدیوی تکان دهنده را در تابناک میبینید.
مسئولین باوجدان استاندارد این ماشین رو تایید کردن و مسئولین باوجدانتر هم سالهاست که مانع واردات خودرو به کشور میشوند که نتیجه آن کشته و مجروح شدن بسیاری از هموطنان و خسارتهای کلان به مردم و کشور شده
کاری به کیفیت افتضاح این ماشین وخودروهای ایران خودرو ندارم قصد دفاع هم ندارم ولی ایمنی ماشین ربطی به ورق رویی کاپوت نداره و الان توی بیشتر خودرو های روز دنیا برای برخورد با عابر ورق رویی خیلی منعطف استفاده میشه و زیرش ضربه گیر ها قرار داره.به نظر جنس مطابق استاندارد هاست ولی چرا انقدر راحت با یه ضربه از ضربه گیرش جدا شده جای سواله.
ناشناس
۱۳ آذر ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۸
حیف 5 ریال پول که برا این حلبی ها بدهید
راه های ارزانتری هم برای خودکشی هست
در عوض
هیچ صافکاری ماشین آلمانی و سوئدی قبول نمی کند
مگه قطر ورق کاپوت در ایمنی و یا کیفیت تاثیری داره؟ بیشتر ماشین های دنیا دارن به سمت سبک شدن میرن ...
مشکل تارا کاپوت میست بلکه ایراد جای دیگه هست ... به روز نبودن سیستم های مکانیکی و الکترونیکی و پر مصرفی