بازدید 81688

نوه آیت الله العظمی سیستانی از رهبر انقلاب چه خواست؟

دیدارهای چند روز گذشته مراجع، علما و فضلای حوزه علمیه قم با رهبر انقلاب با حاشیه های جالبی همراه بوده است/ یکی از این دید و بازدیدها که در آن حجت‌الاسلام سیدجواد شهرستانی ـ داماد و رئیس دفتر آیت الله العظمی سیستانی ـ با پسر و نوه نوجوانش خدمت رهبر انقلاب می‌رسند، حاشیه جالبی داشت.
کد خبر: ۱۲۶۴۹۰
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۸۹ - ۱۱:۱۲ 22 October 2010
دیدارهای چند روز گذشته مراجع، علما و فضلای حوزه علمیه قم با رهبر انقلاب که معمولا در دو نوبت بعد از ظهر و پس از نماز مغرب و عشا برگزار می شود، با حاشیه های جالبی همراه بوده است.

به گزارش خبرنگار «تابناک»، یکی از این دید و بازدیدها که در آن حجت‌الاسلام سیدجواد شهرستانی ـ داماد و رئیس دفتر حضرت آیت الله العظمی سیستانی ـ با پسر و نوه نوجوانش خدمت رهبری می‌رسند، حاشیه جالبی داشت.

بنا بر این گزارش، در این دیدار و در همان حین که حجت الاسلام شهرستانی، فرزند و نوه خود را به عنوان نوه و نتیجه آیت‌الله‌العظمی سیستانی معرفی می‌کردند، نوه آیت الله سیستانی با اشتیاق خاصی، چفیه رهبری را از ایشان می‌گیرد تا بیت آیت‌الله‌العظمی سیستانی هم چفیه رهبر انقلاب را با خود برده باشند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۰
این اتفاق خيلي نکته داره
چقدر جالب بود .
خوشا به سعادتشون
مرسی، خیلی خوشحال شدم.
آيت الله سيستاني بارها و بارها برخي خواص از جمله نوه هاي حضرت امام را به اطاعت محظ از رهبر معظم انقلاب اسلامي سفارش موكد فرموده اند كه آخرين بار بعد از حوادث انتخابات حضرت ايشان به آقا سيد علي خميني برادر سيد حسن فرموده بودند فقط مطيع رهبر باشيد
به نام خدا
این خلف صالح روح اله خیلی از دلها را بی قرار خود کرده من که ایرانی هستم آرزویم اینست که یک بار از نزدیک روی ماهشون رو زیارت کنم،گرفتن چفیه تبرک ولایت
است کیمایی بالاتر از این نیست.
احسنت بر این معرفت و علاقه .
عشق به ولایت یعنی این
آيت الله مجتهدي تهراني ره هميشه مي فرمودند مراجع همه گل هستند يكي گل مريم يكي گل ياس يكي گل نرگس و .. و بعد مي فرمودند در بين آنها هم يكي گل محمدي است .
خدا سايه رهبرمون رو بالاي سر همه اقشار مردم حتي مراجع مستدام بدارد كه باعث سرفرازي و عزت اسلام هستند. با تشكر
سیستانی ها در طول تاریخ از پیشگامان عرصه ولایت مداری بوده اند .اولین قیام برای خون خواهی ابا عبدا... الحسین بنام سیستان ثبت شده است
قدومشان به ايران را خوش آمد ميگيم و اينكه از مقام معظم رهبري بهره مند شدند تبريك
لذت بردم از صفاي ياران
کاشکی میشد منم یک روز آقارو از نزدیک ببینم
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار