رد پای قطعات اسرائیلی در بازار خودرو ایران!/ هشدار درباره واردات خودروهای برقی و هیبریدی

به گزارش خبرنگار تابناک، در بیست و چهارمین نمایشگاه خودرو مشهد شرکت « بی ام اسپیس » به عنوان یکی از زیرمجموعههای گروه بهمن خودرو اقدام به معرفی بی وای دی سانگ پلاس کرده است. این خودرو به فناوری هیبرید برای قوای محرکه مجهز است که با یک موتور ۱.۵ لیتری و ترکیب با پیشرانه الکتریکی ۲۸۷ اسب بخار قدرت تولید میکند. عرضه چنین خودرویی نکات محدود مثبتی دارد، اما میتواند برای سرنوشت بازار خودرو ایران چالش برانگیز نیز باشد.
تنوع محصول و توسعه سبد خودرو مشروط بر عرضه محصولات ایمن و دارای امنیت در شرایط فعلی برای حمل و نقل کشور حیاتی است. خودروسازان چینی تاکنون ثابت کردند که حاضر به انتقال امنیت سایبری خودروهای برقی و هیبریدی به کشور نیستند. در چنین شرایطی واردات یا مونتاژ برندهای خاص مانند بی وای دی میتواند برای آینده صنعت خودرو و حمل و نقل دردسرهای ایجاد کند. زیرا شرکت خودروسازی بی وای دی از سال ۲۰۱۰ برای توسعه سیستمهای الکترونیکی مانند سنسورها و کنترل کننده ها، باتری، سیستمهای مدیریت انرژی، فناوری ارتباطات بی سیم و حتی سامانه جی پی اس با شرکتهای اسرائیلی مانند mobileye، electra، otonomo همکاری دارد.
همکاریهای صنعتی، فنی و پژوهشی بی وای دی با شرکتهای قطعه ساز و استارت آپهای اسرائیلی بر کسی پوشیده نیست و رژیم صهیونیستی از سال ۲۰۰۷ میلادی با برقراری ارتباط با شرکتهای فعال اروپایی در صنایع خودروسازی توانسته به تکنولوژی دست یابد که چینیها برای تامین قطعات خودرو از آن بهره ببرند.
چینیها برای تامین فناوریهای مختلف در خودروهای خود با منابع مختلف دنیا مانند رژیم صهیونیستی در حال همکاری هستند؛ بنابراین واردات خودروهای برقی و هیبریدی چینی مانند بی وای دی به کشور باید براساس ضوابط خاص انجام یا متولیان این بازار نسبت به حضور این خودروها توسط شرکتها فعال بررسیهای انجام دهند تا در آینده چالش ایجاد نشود. چرا که منبع برخی از قطعات فناوریهای هوشمند در خودروهای بی وای دی به این رژیم منحوس باز میگردد.
دلیلش چیه الله و اعلم
خیلی خطرناکه
و پیچ و مهره های کشورها در داخل هم گره خورده
و همه ، بهم متصل و نیازمند همدیگر هستند
و اصلا هیچ کشور و تکنولوزی صنعتی مهمی در دنیا نیست
که از ساخته های سخت افزاری و ندم افزاری چندین و چند کشور دیگر بهره نبرده باشند و بخواهد تک و تنها پیش برود
و هیچ کشور الان دیگه نمیتواند، ادعا کند که خودش بتنهایی میتواند گلیمش را از آب بیرون بکشد
مگر آنکه مثل کره شمالی دور خودش را دیوار بکشد و در زمانه صد سال پیش بخواهد خودشان را زندانی کنند
من خودم شخصا در گروه بهمن کار می کردم
از زمانی که کروز و صاحبان اصلی اون گروه بهمن رو خریدن این شرکت نابود شد!
بسیاری از مدیران و پرسنل زحمت کش رو بیرون کردند و حتی شرایط رو برای اونها به قدری سخت کردند که خودشون استعفا بدن!
صاحب اصلی کروز علیپور فطرتی هست که الان فراری هست.
چه بلا هایی که سر کشور این جور آدم ها نیاوردن فقط کافی هست پرونده کروز رو سرچ کنید واقعا متوجه می شید چه جور آدم هایی هستند !!!
کلیه هواپیماهای مسافر بری امریکایی است
و باز بدتر از همه
اکثر موبایلهای مسئولین و فرزندانشان ایفون و امریکایی است
همه در غربت
همه در آمریکا
ای وااااای
جالب بود
اقا زاده، شما هم عادی هستی
چرا مردم بخاطر شما عادی ها به آمریکا نروند؟
ایول
ابیاری گیاهان دریایی
عافرین بر فرزندان خدیوم مسییولین







