نتیجه پایانی انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم؛

انتخابات دو مرحله ای با مشارکت 40 درصدی/ یک میلیون 800 هزار رای، فاصله پزشکیان با پیروزی قطعی

انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم روز جمعه، در ۵۸ هزار و ۶۴۰ شعبه ثابت و سیار در داخل کشور و ۳۴۴ شعبه در خارج از کشور برگزار و نتایج آن به صورت تدریجی از بامداد روز شنبه، اعلام شد.
کد خبر: ۱۲۴۵۱۴۷
|
۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۵ 29 June 2024
|
158020 بازدید
|

با پایان یافتن مهلت رای‌گیری انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم در ساعت 24 روز جمعه، فرایند شمارش آرا و اعلام نتایج در دستورکار برگزارکنندگان انتخابات قرار گرفت و در حوالی ظهر روز شنبه نتیجه جمع بندی از سوی وزارت کشور اعلام شد.

به گزارش تابناک، انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم که در پی شهادت رئیس جمهور و هیات همراه پیش از موعد قانونی برگزار شد، از ساعت ۸ صبح روز جمعه، ۸ تیر ۱۴۰۳ وارد فاز نهایی یعنی رای گیری در ۳۴ هزار و ۵۲۲ شعبه شهری و ۲۴ هزار و ۱۱۸ شعبه روستایی (مجموعا در ۵۸ هزار و ۶۴۰ شعبه) گردید. شعباتی که ۴۳ هزار و ۴۲۵ شعبه ثابت و ۱۵ هزار و ۲۱۵ شعبه سیار را شامل می‌شد.

نتایج انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم

فرآیندی که وفق قانون می‌بایست تا ساعت ۱۸ ادامه می‌یافت، اما به مانند تمامی ادوار گذشته با تصمیم مجریان انتخابات تمدید گردید و ابتدا اعلام شد تا ساعت ۲۰ تمدید شده، بعدتر تصمیم گرفتتند که تا ۲۲ ادامه داشته باشد و در نهایت تا ساعت ۲۴ تمدید شد و در این ساعت، محسن اسلامی، سخنگوی ستاد انتخابات کشور اعلام کرد: زمان رای‌گیری چهاردهمین دورۀ انتخابات ریاست‌جمهوری کشورمان پایان یافته و شمارش آرا آغاز شده است.

مرحله‌ای که در پایان آن، صورتجلسه‌ای ویژه به امضای اعضای شعبه و ناظر می‌رسد، تعرفه‌ها و نسخه‌ای از صورتجلسه در صندوق اخذ رای قرار گرفته و با بست‌های مخصوص پلمب می‌گردد و نتیجه شمارش آرا در قالب نسخه‌ای از صورتجلسه به بخشداری یا فرمانداری و در نهایت به وزارت کشور و شورای نگهبان ارسال می‌گردد تا فرایند تجمیع آرا و اعلام نتیجه صورت گیرد.

نتایج انتخابات از بامداد روز شنبه به صورت تدریجی از سوی وزارت کشور، در اختیار رسانه ها قرار گرفت.در نهایت در حوالی ظهر روز شنبه بود که جمع بندی نهایی نتایج، مبنی بر رقابت پزشکیان و جلیلی در دور دوم، از سوی وزارت کشور اعلام شد.

بر اساس قانون، نتیجه رسمی و نهایی، از سوی شورای نگهبان اعلام می شود.

نمودار نتایج نهایی انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم
۱۴۰۳/۰۴/۰۹ - ۱۱:۴۰

پزشکیان پیش اُفتاد، اما پیروز نشد؛ جدال با جلیلی در دور دوم/مشارکت در آستانه ۴۰ درصد

نهمین مرحله اعلام نتایج؛ پزشکیانِ دو رقمی، فاصله یک میلیونی
۱۴۰۳/۰۴/۰۹ - ۱۱:۳۷

محسن اسلامی سخنگوی ستاد انتخابات کشور در نهمین نوبت تشریح نتایج اولیه چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: نهمین آمار رسمی ستاد انتخابات کشور در خصوص اعلام نتایج انتخابات چهاردهم به شرح ذیل است:

 آرای ۵۸ هزار و ۶۴۰ شعبه یعنی معادل کل شعب تا کنون شمارش و تجمیع شده است. تعداد شهرستان‌های کل کشور ۴۸۲ شهرستان بوده است.

تعداد آرای مأخوذه صحیح و باطله شمارش شده در مجموع ۲۴ میلیون ۵۳۵ هزار و ۱۵۵ رأی است.

میزان آرای مأخوذه به ترتیب عبارت‌اند از:

مسعود پزشکیان با ۱۰۴۱۵۹۹۱ رأی

سعید جلیلی با ۹۴۷۳۲۹۸ رأی

محمدباقر قالیباف با ۳۳۸۳۳۴۰ رأی

مصطفی پور محمدی با ۲۰۶۳۹۷ رأی

پزشکیان پیش اُفتاد، اما پیروز نشد؛ جدال با جلیلی در دور دوم/مشارکت در آستانه ۴۰ درصد

افزایش فاصله پزشکیان با جلیلی
۱۴۰۳/۰۴/۰۹ - ۰۹:۵۹

آرای پزشکیان در آخرین اعلام شمارش آرا، رفته رفته از سعید جلیلی فاصله می گیرد. اما با این روال، نتیجه نهایی در دور دوم مشخص می شود.

محسن اسلامی سخنگوی ستاد انتخابات کشور در هشتمین تشریح از نتایج اولیه چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: هشتمین آمار رسمی ستاد انتخابات کشور در خصوص اعلام نتایج انتخابات چهاردهم به شرح ذیل است:

اسلامی گفت: آرای ۴۷ هزار و ۲۴ شعبه تا کنون شمارش و تجمیع شده است. تعداد شهرستان‌های کل کشور ۴۸۲ شهرستان است و تعداد شهرستان‌های شمارش شده ۴۴۲ مورد است.

تعداد آرای مأخوذه صحیح و باطله در مجموع ۱۹ میلیون و ۶۲ هزار و ۱۳ رأی است.

میزان آرای مأخوذه به ترتیب عبارت‌اند از:

مسعود پزشکیان با ۸۳۰۲۵۷۷ رأی

سعید جلیلی با ۷۱۸۹۷۵۶ رأی

محمدباقر قالیباف با ۲۶۷۶۵۱۲ رأی

مصطفی پور محمدی با ۱۵۸۳۱۴ رأی

پزشکیان پیشتاز رقابت‌ها
۱۴۰۳/۰۴/۰۹ - ۰۸:۳۲

بر اساس تجمیع نتایج صندوق‌های رأی انتخابات ریاست جمهوری،  نتایج اولیه شمارش آرا از تعداد كل شعب ۳۷ هزار ۲۴ شعبه تجمیع شده شامل ۴۰۸ شهرستان است. بر این اساس ۱۴ میلیون و ۷۰ هزار ۴۶۲ کل رای مأخوذه شمارش شده صحیح و باطله است که از این تعداد ۵ میلیون ۹۵۵ هزار ۷۸۱ متعلق به مسعود پزشکیان، ۵ میلیون  ۵۶۰ هزار ۳۲۱ متعلق به سعید جلیلی،  یک میلیون ۸۹۱ هزار ۳۸۵ متعلق به محمدباقر قالیباف و ۱۱۱ هزار ۹۶۷ رای متعلق به پور محمدی است. 

مرحله ششم اعلام نتیجه انتخابات
۱۴۰۳/۰۴/۰۹ - ۰۷:۳۸

بر اساس تجمیع نتایج صندوق‌های رأی انتخابات ریاست جمهوری،  نتایج اولیه شمارش آرا از نتایج انتخابات، ۳۲ هزار ۲۴۴ شعبه تجمیع شده شامل شهرستان ۳۷۵، کل رای مأخوذه شمارش شده ۱۲.۵۸۸۴۳ صحیح و باطله، ۵ میلیون و ۳۵۴ مسعود پزشکیان، ۴ میلیون و ۸۷۵ هزار ۲۶۹ سعید جلیلی، یک میلیون ۶۲۰ هزار ۶۲۸ محمد باقر قالیباف، ۹۵ هزار و ۱۷۲ مصطفی پور محمدی به ترتیب نفرات اول تا چهارم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هستند.

جلیلی همچنان پیشتاز
۱۴۰۳/۰۴/۰۹ - ۰۵:۵۱

بر اساس تجمیع نتایج صندوق‌های رأی انتخابات ریاست جمهوری،  نتایج اولیه شمارش آرا در ۲۷ هزار ۹۳۸ شعبه که شامل ۳۴۳ شهرستان است ۱۰۳۶۶۴۱۰ رای مأخوذه شده می‌باشد که بر این اساس ۴۲۶۶۳۸۶ رای مأخوذه متعلق به سعید جلیلی، ۴۲۴۴۸۱۵ رای مأخوذه متعلق مسعود پزشکیان، ۱۳۸۵۰۸۳ رای مأخوذه متعلق قالیباف و ۸۰۵۰۶ رای مأخوذه متعلق پور محمدی است.

نتایج انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم/ رقابت شانه به شانه جلیلی و پزشکیان

چهارمین مرحله اعلام نتیجه؛ جلیلی پیش افتاد
۱۴۰۳/۰۴/۰۹ - ۰۵:۳۰

بر اساس تجمیع نتایج صندوق‌های رأی انتخابات ریاست جمهوری،  جدیدترین آمار از نتایج انتخابات در ۲۳هزار و ۶۶ شعبه شامل ۳۰۰ شهرستان، به این شرح است؛ ۳۵۰۵۱۹۱ رای برای سعید جلیلی، ۳۳۸۹۱۹۱ رای برای مسعود پزشکیان، ۱۱۱۶۶۵۹ رای برای قالیباف، ۶۲۳۱۰ رای برای پور محمدی. به ترتیب و تا این لحظه، جلیلی، پزشکیان، قالیباف و پورمحمدی نفرات اول تا چهارم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هستند.

سومین مرحله اعلام نتیجه انتخابات؛ همچنان نفس گیر
۱۴۰۳/۰۴/۰۹ - ۰۴:۴۶

بر اساس تجمیع نتایج صندوق‌های رأی انتخابات ریاست جمهوری،  نتایج اولیه شمارش آرا در ۱۷ هزار ۳۸ شعبه، حاصل تعداد ۲۵۰ شهرستان، مجموعا تعداد آرای مأخوذه ۵۸۵۲۸۰۵ رای،مسعود پزشکیان با ۲۴۱۰۷۶۰، سعید جلیلی با ۲۴۰۸۰۷۹، قالیباف با ۷۸۰۲۰۲، پور محمدی با ۴۰۴۲۸ رای به ترتیب نفرات اول تا چهارم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هستند.

اعلام دوم از نتیجه انتخابات؛ فاصله نفر اول و دوم به حداقل رسید
۱۴۰۳/۰۴/۰۹ - ۰۴:۰۴

بر اساس تجمیع نتایج صندوق‌های رأی انتخابات ریاست جمهوری،  نتایج اولیه شمارش آرا ۱۱،۴۲۵ شعبه، حاصل تعداد ۱۸۰ شهرستان، مجموعا تعداد آرای مأخوذه ۳۸۸۹۲۴۸ رای،مسعود پزشکیان ۱،۵۹۵۳۴۶، سعید جلیلی ۱۵۹۴۸۶۸، قالیباف ۵۴۴۱۴۴، پور محمدی ۲۵۵۳۸ به ترتیب نفرات اول تا چهارم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هستند.

اعلام اول از نتیجه انتخابات؛ پیشتازی پزشکیان و جلیلی
۱۴۰۳/۰۴/۰۹ - ۰۳:۴۲

بر اساس تجمیع نتایج صندوق‌های رأی انتخابات ریاست جمهوری،  نتایج اولیه شمارش آرا در تعداد كل شعب ٥٨،٦٤۰، تعداد شمارش و تجميع شده ٧٠٠٣، تعداد كل شهرستان‌ها ۴۸۲، شهرستان‌های شمارش شده ١١٦، كل آرا ٢،٣٧٢،٨٦٦، مسعود پزشكيان ٩٧٣٠٥٢، سعيد جليلى ٩٦٣،٦١٥، محمد باقر قاليباف٣٤١٠٥٦، مصطفى پورمحمدى١٥،٦٢٥ به ترتیب نفرات اول تا چهارم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هستند.

انتخابات احتمالا دومرحله‌ای است
۱۴۰۳/۰۴/۰۹ - ۰۳:۱۲

براساس نتایج اولیه شمارش آرای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، احتمال اینکه انتخابات دور مرحله‌ای باشد، قوت گرفته است.

اطلاعیه شماره ۲۷ ستاد انتخابات کشور
۱۴۰۳/۰۴/۰۹ - ۰۱:۳۷

ستاد انتخابات کشور با انتشار اطلاعیه شماره ۲۷ ضمن پایان مهلت اخذ رای، آغاز مرحله شمارش آراء انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری را طبق قوانین مربوطه اعلام کرد. متن این اطلاعیه به این شرح است:

بسمه تعالی

به آگاهی اعضای محترم شعب ثبت‌نام و اخذ رای می‌رساند که، مهلت زمان اخذ رای به پایان رسید. لذا اعضای مذکور موظفند از رأی‌دهندگانی که به هنگام اعلام زمان پایان انتخابات در صف حضور داشته‌اند، رأی‌گیری به‌عمل آورند و هنگامی که مطمئن شدند هیچ فردی برای رای دادن در داخل شعبه باقی نمانده است،  مرحله شمارش آراء را طبق قوانین مربوطه آغاز نمایند.

فرصت را مغتنم شمرده و از همه کسانی که از ساعات آغازین امروز با دل‌هایی مملو از ایمان و عشق به آرمان‌های حضرت امام خمینی(ره) و رهنمودهای ارزشمند مقام معظم رهبری، در انتخابات حضور یافتند، تقدیر و تشکر می‌نماییم.

ستاد انتخابات کشور

۱۴۰۳/۰۴/۰۹ - ۰۰:۰۱

می‌توانید با استفاده از این نمودار در «تابناک»، به صورت برخط در جریان آخرین شمارش آرای کاندیداها به تفکیک قرار بگیرید:

نتایج انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم

تکذیب اعلام نتایج صندوق‌های خارج از کشور
۱۴۰۳/۰۴/۰۸ - ۲۱:۱۴

علیرضا محمودی مسئول برگزاری انتخابات خارج از کشور اخبار منتشر شده مبنی بر شمارش آرای صندوق‌های خارج از کشور را تکذیب کرد و گفت: تاکنون رأی‌گیری در هیچ‌یک از شعب اخذ رأی در خارج از کشور به پایان نرسیده است و ایرانیان مقیم کماکان در حال مشارکت در انتخابات هستند.

وی افزود: به محض پایان رای گیری در هر شعبه خارج از کشور نتایج به ستاد انتخابات خارج از کشور و متعاقبا به وزارت کشور اعلام خواهد شد.

اشتراک گذاری
تور پاییز ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۳۶
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۴۳۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
امیدوارم همه چیز خوب پیش بره
پاسخ ها
الب
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
خوب یعنی همونی که تو میخوای؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
الهی که امام رضا به اذن خدا بهترین جانشین واسه خادمش انتخاب کنه ان شاء الله
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
البته با پیروزی پزشکیان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
برخلاف ادعای اردوگاه جلیلی
بیشتر رای قالیباف در دور دوم به
سبد پزشکیان واریز می شود.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
انشالله پیروزی دکتر جلیلی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
جلیلی آسانسوری رفت بالا یهو‌ چرا ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
دولت و مجلس قوی ایشالا
خاک پای هواداران دکتر قالیباف
اگر دور دوم رفت متحد بشیم برای جلیلی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
رئیس های ستاد جلیلی بزرگوار ، بیانیه می دادید وبه قالیباف حمله میکردید فکر دوردوم نبودید، الان انتظار چی دارید، انسان متعجب میشدازرفتار شماها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
شما هم مثل من فکر می‌کنید؟
بنظرتون جلیلی با این کارنامه وحشتناک در تحمیل رنج و سختی و تحریم به ملت ایران، میتونسته پیشتاز شمارش باشه؟!!!؟؟؟!!؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
جلیلی هر چی باشد از غرب گراها بدتر نمی کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
فوتبالم همیشه تا اخر خوب پیش نمیره توی دقایق اضافه هم کار تیم پیروز گره میخوره و اشک بر چشم طرفدارانشون در بیاد
سعید
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
رای بدی ندی کارخودشون میکنن
ناشناس
| Germany |
۰۸:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
با این نامزدها واقعا منتظر اتفاق خوب هستی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
من یک غیر ایرانی هستم وقتی از بیرون نگاه می کنیم پزشکیان خیلی بهتر از دیگران است و دلسوز مردم و خدمت گذار به نظام است. بقیه فقط به خود شان می اندیشند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
ما به دكتر قاليباف راي داديم. ولي دور دوم با جان و دل به دكتر جليلي رأي ميديم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
به روز رسانی فرمایید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
غیرارانی ها لطفا نظر ندید. این انتخابات مربوط به ما ایرانی هاست. شماها فقط بشینید نگاه کنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
بروید دار و دسته جلیلی خدا رو شکر کنید
پزشکیان تایید شد و وارد رقابت شد
اگرنه رئیس جمهور محبوبتان به آرای باطله
می باخت.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
درود بر پزشکی جان
ٱبرو تان را خرید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
حتی با حضور اصلاح طلبان
حتی با وعده عدالت جویی پزشکیان برای قومیت ها
مشارکت 40درصد
و این یعنی شکست همفکران جلیلی
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
اخه از روحانی چه خیری دیدید که الان دنبال پزشکیانید؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
نتایج عجیب و غریب برای جلیلی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
جلیلی دشمن شماره 1 برجام و آمریکاست. خدا به دادمان بده با ترامپ و جلیلی
حورا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
تو رو خدا بشینید مناظره ها رو بدون تعصب ببینید. پزشکیان انسان شریفی است ولی دوکلمه نمیتونه حرف بزنه. همش داره شرح وضعیت میده. خب این مشکلات رو که بچه 7 ساله هم میدونه! راهکار بده برادر من. جلیلی هر چه هم که باشه لااقل 8 ساله داره مطالعه دانشگاهی روی مشکلات ایران میکنه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
آرای پور محمدی خیلی کمه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
رای جبهه انقلاب ( قالیباف جلیلی ) طبق نظرسنجی ها روی هم رفته 60 درصد و رای پزشکیان 33 درصد است. مشخصه اقلیت در ایران کیه !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
مرحله بعد که آرای خاموش روشن شد متوجه می شوی چند چندیم
Hesami
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
،اقلیت طرفداران همین دو آقای محترم اند و ملت ،اگه انقلابی نبود که توانتخابات مشارکت نمی‌کردند همه مردم جبهه شون انقلابی است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
کسانی که به قالیباف رای داده اند
هیچ وقت به جلیلی رای نمی دهند
زیرا عامل شکست شون شد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
وقتی کل رای دهنده ها و غیر آن را ببینی متوجه می شوی چه کیی اقلیت و چه کسانی اکثریت هستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
برادر همین الان با احتساب رای اصلاح طلب ها، کسانی که رای نداده اند اکثریت هستند. !! متاسفانه امار خودتون داره نشون میده در حد اقلیت هم نیستید. دقیقا همون جمعیت دو الی سه درصدی که گمان میکنه از همه بیشتر میفهمه وصاحب مملکت هست!!
ناشناس
| France |
۰۵:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
خودت را خوب به خواب زدی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
از 60 درصد بیشتر هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
نصف آرا قالیباف به جلیلی می رود و تمام نصف دیگر آن هیچ وقت به آرا پزشکیان نمی رود و جلیلی پیروز می شود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
مشارکت 41درصده یعنی 59 درصدیم ما تازه 20درصد از روی استیصال رای دادن ویا پزشکیانی ان در بهترین حالت 20درصد به 80 درصدیم حالا اقلیت کیه ؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
الان 81 درصد آرا اعلام شده با احتساب 29 درصد آرا باقی مانده آراء پزشکیان از 9 میلیون بالاتر می رود و عملا می بایست آقای پزشکیان را برنده انتخابات دانست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
مگر قبلا 40 درصد بود پزشکیان بوده؟!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
آنهایی که دم از مشارکت بالای 50% می زدند اگر این را صادقانه می گفتند بدانند که چقدر در ارزیابی جامعه اشتباه کرده اند و تجدید نظر کنند در افکارشان!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
اکثریت اون 61 درصد بود که رای نداد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
دیدی نظرسنجی ها غلط بود و برای گمراهی؟!! مشارکت مردم به 40% هم نرسید!!! در حالی که براحتی از 55% صحبت می کردند!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
ستادهای جلیلی تمام فکر و ذکرشان کوبیدن قالیباف بود.دور دوم آرای قالیباف بی شک برای جلیلی نیست.
زن ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
هم وطن عزیز، 60 درصد ایرانیانی که رای ندادند را باکسانی که به آقای پزشکیان رای دادند، با هم حساب کن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
جناب زن ایرانی ، لطفاً الکی جمع نزن اگه رای ما پزشکیان بود رای می‌دادیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
وزارت کشور و وزیر کشورمواظب رای باش.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
خدا رحمت کنه رئیس جمهور رئیسی رو که وزارت کشورش حتی در نبود خودش داره یه انتخابات سالم و بدون حاشیه برگزار میکنه. هیچکس مدعی تقلب نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
18.05 شما جماعت 10 درصدی واقعا منطقتون در حد پروفسور های دانشگاهه بنظرم دارین تلف میشین
ناشناس 18:05
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
ناشناس 20:04
همیشه با تحقیر و تمسخر با دیگران رفتار میکنید. اون منطقی که با اشاره بهش به خودت اجازه تمسخر دیگران رو میدی اسمش منطق نیست، اشتباه بهت آموزش دادن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
یه نگاه به سبک لباس پوشیدن رای دهندگان بندازیم مشخصه کی قراره بشه رئیس جمهور! برعنداز و غربگدا جلز و ولز کن !
پاسخ ها
ستار
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
آدم غربگدا باشه بهتر از کاسبکاران تحریم که نون شون تو شیشه کردن خون مردمه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
03:40

آخه بدبختی اینجاست که خود شما غربگداها کاسب تحریمید!!! گویا فراموش کردید چند نفر از دولت بنفش شما افتاد زندان !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
باند حجتیه به زودی درب و داغون میشه برای همیشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
فقط بلدی با کلمات بازی کنی و تهمت بزنی غربگدا و.... یعنی چی؟‌کاسب تحریم‌
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
کاسبان تحریم کچا بودند فقط توهم و خیالات هیچکس حامی تحریم نیست این تهمتی بود که حسن روحانی برای دو قطبی کردن جامعه زد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
کاسب تحریم همان جریان دروغی هست که پشت اسم قشنگ قایم شدن ولی برای ساده لوحان.....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
حتما مردم جمعه آینده به کسی رای می دهند
که 85 میلیون تحریم براشون به ارمغان می‌آورد.
زهی خیال باطل
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
بهتر همین امروز تمام ش کنید!!!
حسین سلیمانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
قطعا پزشکیان پیروز انتخاباته . همه جا رای ها به سمت پزشکیانه. احتمالا در همان دور اول پیروز میشه.
پاسخ ها
سپهر
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
دمت گرم حاجی ولی اونجوری که تو نتیجه پیش بینی کردی آداموس نمیکرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
بشین تا پیروز بشه
سمانه
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
حسین جان بی زحمت قبل از پیشگویی چند بار عرض اتاقت رو قدم بزن یه کم با آرامش فکر کن که هیجانت کم بشه بعد پیشگویی کن عزیزم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
امیدوارم سایه تحریم و جنگ برداشته شود و مردم قدری طعم رفاه اقتصادی را بچشند.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۵:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
سایه جنگ ۱۰۰ برابر شد با منتخب اول
تحریم روی تحریم
یک جهان تحریم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
هیچ سایه ای هم نیست و دوران ترساندن تمام شده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
من امروز اومدم شرکت دیدم یه بحث جدید راه افتاده!
قرار شده اگر جلیلی رای بیاره از این ماه 50 درصد حقوق پرسنل رو دلاری پرداخت کنن
بچه ها حدس میزنن با رای آوردن جلیلی اینقدر وضع اقتصاد خراب بشه که دیگه ریال بی رازش میشه
میخوان 50 درصد حقوق رو برای خرج ماهیانه نگه دارن 50 درصدش معادل طلا یا دلار دریافت کنن و پس انداز کنن
شرکت ما کارش طوری هست که واسش فرقی نداره حقوق رو ریال بده یا طلا یا دلار
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
مشکل کشور و ملت فقط تحریم نیست!
مشکل اصلی ک ضربات جبران ناپذیری به ملت و کشور زده و میزنه عملکرد مسئولانه ک قصد بدار شدن از خواب ندارن!
تحریمها با مدیریت صحیح قابل مهار و کاهش بود اگر مدیریت درستی بر کشور حاکم بود! شما در کشوری زندگی می کنید که دارای وسعت و تنوع زیاده و بسیاری از نیازهای یک آدم در آن قابل بطرف شدن هست تا بتوانی در مقابل هر دشمن قداری بایستی! ولی وقتی همین امکانات کشور در جهت فشار به ملت استفاده میشود دیگر هیچ دفاعی از عملکرد مسئولان حاکم نمیشود کرد!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
ناشناس 9:21 عجب شرکتی دارید منو هم استخدام کن البته هر وقت از خواب بیدار !!!شدی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
ناشناس 9:21 مطمئنی داری ایران زندگی میکنی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
۱۸:۱۰
پسرجان کار شرکت ما صرافی و چنج ارز هست. واسش چه فرقی میکنه آخر ماه ریال بده یا معادلش دلار بده؟
پیشنهاد خود شرکت بود برای کاهش تراکنش های مالی هرکی خواست میتونه حقوقش رو ارزی بگیره یا معادلش واسش حساب طلایی باز کنن
اینکه شما ذهنت محدوده مشکل خودته
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
از عکسهای منتشر شده مشخصه قشر شریف و انقلابی اومدن پای کار ، ان شاالله جبهه انقلاب پیروز میشه، پیروز هم نشه با رفتن به دور دوم و ترکیب شدن آراء 2 عضو جبهه انقلاب ، جبهه غربگداها شکست سنگین میخوره
پاسخ ها
ناشناس
| Brazil |
۰۳:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
آره تو که راست میگی ..همین منفی هایی که گرفتی تکلیف امثال شما رو مشخص کرده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
03:05
جماعت میلیاردی فضای مجازی هستید و 20 نفری در خیابان :)))
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
یه نگاه به آمار رای دهنده ها و کسانی که ترجیح دادن رای ندن بنداز
در اقلیت محض هستید، و توهم زیاد بودن دارید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
طوری میگه انقلابی که انگارپزشکیان جزو منافقین است.بنده خدا پزشکیان رزمنده و جانباز و خانواده شهید است و قبل انقلاب پزشکی خونده.شما با پزشکیان این رفتار رو میکنین با مردم عادی چه کارها نخواهین کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
دور اول به نفع جبهه انقلاب کنار نرفتند می خواهی دور دو بکنند
ناشناس
| Germany |
۰۸:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
یعنی هرکی تیپش مثل شما نیست شریف نیست؟ چقدررررر باشرفید شما.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
اصلاح طلب دنبال اهداف غرب در ایران هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
از رسانه های دشمن خودت فاصله بگیر تا رای بدهی!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
سال 84 احمدی نژاد دور اول از نفر اول شکست خورد اما دور دوم انتخابات با 17 میلیون رای و با تفاوت 7 میلیون رای !!! اول شد چون رای جلیلی و قالیباف رفت به حسابش

حالا هم پزشکیان اول میشه اما دور دوم رای 2 کاندید انقلابی میره به حساب 1 نفرشون و پزشکیان با فاصله 10 میلیون رای شکست تاریخی میخوره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
قیاس خوبی به نظر نمی رسه شرایط خیلی متفاوته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
جلیلی اون موقع رجل حساب نمیشد هنوز خخخ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
هر دو سری آرای احمدی نژاد تا ابد مشکوکه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
مثال خوبی زدی
در نهایت خروجی احمدی نژاد رو دیدیم
نابودی کامل سرمایه های کشور
این دور هم با جلیلی مسیر همان خواهد بود
دولت جلیلی دولت سوم احمدی نژاد هست
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
خوب شما که از آینده خبر داری بگو برگزار نکنند دیگه نتیجه را که معلوم کردی اینهمه هزینه برای چی؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
طرف دلش رو صابون زده غربگداها و بنفش ها بیان روی کار که مثلا بریم دستبوس آمریکا و صنعت هسته ای رو تعطیل کنیم به جاش کارخونه تولید لواشک بزنیم، زهی خیال باطل که جبهه انقلاب پای کاره.
توی خواب هم نمیتونید قدرت رو دوباره دست بگیرید
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۰۵:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
به شما ربطی ندارد هر چی ملت شریف ایران بخوان همونه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
ببین برادر من صنعت هسته ای که می فرمائید یکی از اهدافش تولید برق بود. سئوال الن کمبود برق نداریم؟ دوم: مشکل یه سرس از داروها بود؟ الان مشکل حل شد؟ کل صنعت هسته ای تا الن 10 برابر عرف جهانی برامون آب خورده و هیچی نداریم. همش حرف بدون فکر نزنید. یکم فکر هم باید کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
هسته ای فقط برق و پزشکی آن هم برای همه مشکلات آن نیست ده ها کاربرد دیگر هم دارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
از صنعت هسته ای به جز تحریم و بدبختی چ خیری دیدی؟ تا این لحظه ضرر مستقیم هسته ای 2000 میلیارد دلار هست . با این پول میشه یه کشور جدید ساخت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
شما لطف کن دوتا از مزایای که برامون داشته رو بگو بزرگترین ضررش که سالهاست یقه همه رو گرفته. روسیه ای که بارها دبه کرده و هنوز چسبیدیم بهش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
۰۷:۵۱
فقط 10 برابر؟ بگو 100 برابر 1000 برابر
عامل بدبختی ملت ایران یکیش همین هسته ای هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
کارخونه لواشک می زدین حداقل چند نفر شاغل می شدن، ولی با همین به قول خودتون صنعت هسته ای، کلی تحریم به ریش ملت بستین و هزاران نفر را آواره و بیکار کردین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
کیک زرد آن در ایران بازاری چند برابری با فروش نفت ایران دارد چه برسد به همین آب و خوراکی ها که می خورید با هسته ای در ارتباط هست و تولید می شود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
چرا ادبیات اینا سرشار از بی ادبیه. انگار دعوا دارن. خوب داداش حرفت رو محترمانه بزن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
نظرم را پاک کن وگرنه مدیون هستی و یک روزی جواب باید بدهی
عباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
خبر ها حاکی از پیروزی با اختلاف دکتر قالیباف دارد. هشت سال شکوفایی در پیش داریم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
کدوم خبرها؟ فعلا که جلیلی و پزشکیان با اختلاف زیادی جلوترند
برچسب منتخب
# جنگ ایران و اسرائیل # یحیی السنوار # قیمت طلا # استقلال # پرسپولیس # خلیج فارس # آرین طباطبایی
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات