میلی صفحه خبر لوگو بالا
میلی صفحه خبر موبایل

تپسل مجری انحصاری تبلیغات همسان «برترین‌ها» شد

آژانس تبلیغات دیجیتال تپسل، مجری انحصاری تبلیغات همسان در سایت و اپلیکیشن برترین‌ها شد. 
کد خبر: ۱۲۳۹۵۴۷
| |
4183 بازدید

تپسل مجری انحصاری تبلیغات «برترین‌ها» شد

تپسل در ادامه مسیر خود برای توسعه همکاری‌های خود با ناشران و فراهم کردن انتخاب‌های گسترده و باکیفیت برای تبلیغ‌دهندگان، مجری تبلیغات همسان در وب‌سایت «برترین‌ها» و تبلیغات درون اپلیکیشنی در «اپ برترین‌ها» و «اخبار داغ» شد. وب سایت برترین‌ها یکی از قدیمی‌ترین وب‌سایت‌های ایرانی در حوزه سبک زندگی است که روزانه بازدیدکنندگان بسیاری دارد.

مینا عابدی، مدیر تیم ناشرین وب‌واپ تپسل ضمن ابراز خوشحالی از این همکاری، می‌گوید: «برترین‌ها یکی از وب‌سایت‌های قدیمی و معتبر در حوزه لایف استایل است و  پیش‌بینی ما این است که بتوانیم از این سایت ماهانه بیشتر از دو میلیارد ایمپرشن دریافت کنیم.»او همچنین توضیح می‌دهد که از آنجایی‌که فعالیت این سایت بیشتر در حوزه لایف استایل است، احتمالا کسب‌وکارهایی که در حوزه خدمات یا محصولات مرتبط‌ با زنان فعالیت دارند، بتوانند جواب بهتری از تبلیغات روی این سایت بگیرند.

در چند ماه گذشته، شرکت تبلیغات دیجیتال تپسل، دامنه همکاری خود با ناشران بزرگ را توسعه داده است. سال گذشته تپسل در کنار همکاری با ناشرین معتبر، مجری تبلیغات رسانه‌هایی چون گروه رسانه‌ای دنیای اقتصاد شد و همکاری با گروه اسنپ، شیپور و... آغاز کرد. بر اساس گزارش‌های موجود، تپسل در مجموع با ۱۴۶ هزار ناشر فعال در زمبیه وب‌سایت و اپلیکیشن همکاری کرده است. همچنین بر اساس گزارش سال ۱۴۰۲ این شرکت، میزان نمایش سالانه تپسل بالغ از ۶۷ میلیارد در سال است.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/ 

 

میلی صفحه خبر موبایل
اشتراک گذاری
برچسب ها
سلام پرواز
سفرمارکت
گزارش خطا
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# جنگ ایران و اسرائیل # آژانس بین المللی انرژی اتمی # نرخ سوم بنزین # قیمت دلار # قیمت سکه # ونزوئلا
نظرسنجی
آیا به عنوان زن حاضرید با مهریه 14 سکه «بله» را بگویید؟
مرجع جواهرات