بازدید 3163

رم بدون سهمیه لیگ قهرمانان با سردار خداحافظی کرد

رم برای اینکه بتواند ششمین سهمیه ایتالیا در لیگ قهرمانان اروپای فصل آینده را کسب کند نیاز داشت که آتالانتا در رده پنجم جدول بماند اما صعود شاگردان جان‌پیرو گاسپرینی به رده چهارم که قطعاً از آن پایین‌تر نخواهند رفت، رم را محروم کرد...
کد خبر: ۱۲۳۹۴۷۶
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۰ 27 May 2024

در آخرین شب از هفته سی‌و‌هشتم، هفته پایانی رقابت‌های سری A ایتالیا شب گذشته (یکشنبه) از ساعت 22:15 به وقت تهران، چهار مسابقه همزمان برگزار شد که در مهمترین بازی تیم فوتبال اینتر قهرمان زودهنگام مسابقات برابر میزبان خود تیم هلاس ورونا به تساوی 2-2 رضایت داد.

اینتر با گلزنی مارکو آرناتوویچ در دقیقه 10 از هلاس ورونا پیش افتاد، اما برتری‌اش تنها شش دقیقه دوام داشت، چرا که تیانی نوزلین گل تساوی را برای تیم هلاس ورونا زد. در دقیقه 37 تیم میزبان با گلزنی توماش سوسلوف از اینتر پیش افتاد، اما در اولین دقیقه وقت‌های تلف شده نیمه نخست، آرناتوویچ با زدن گل دوم، کار را به تساوی کشاند. اینتر با این نتیجه فصل را با 94 امتیاز به پایان رساند.

در بازی همزمان تیم فوتبال رم در دیداری که سردار آزمون را از دقیقه 70 در اختیار داشت، با نتیجه 2 بر یک به میزبان خود امپولی باخت. در این بازی متئو کانسلیری در دقیقه 13 امپولی را پیش انداخت. رمی‌ها با گلی که حسام عوار در دقیقه 1+45 به ثمر رساند با تساوی به رختکن رفتند، اما تیم میزبان با گل امبایه نیانگ در دقیقه سوم وقت‌های تلف شده نیمه دوم، پایان تلخی را برای آزمون و یارانش رقم زدند. این آخرین بازی آزمون برای رمی‌ها بود و با پایان قرارداد قرضی‌اش، او باید به بایرلورکوزن برگردد.

دیدارهای شب پایانی هفته سی‌و‌هشتم سری A ایتالیا، با انجام دو بازی همزمان دیگر دنبال شد که در یکی از آنها تیم فوتبال آتالانتا قهرمان جدید لیگ اروپا میهمانش تورینو را با نتیجه 3 بر صفر شکست داد.

این نتیجه که با گلزنی جانلوکا اسکاماکا در دقیقه 26، آدمولا لوکمن در دقیقه 43 و ماریو پاشالیچ در دقیقه 70 (پنالتی) رقم خورد، باعث صعود آتالانتا به رده چهارم جدول شد اتفاقی که بیش از همه به ضرر رم رده ششمی تمام شد.

رم برای اینکه بتواند ششمین سهمیه ایتالیا در لیگ قهرمانان اروپای فصل آینده را کسب کند نیاز داشت که آتالانتا در رده پنجم جدول بماند اما صعود شاگردان جان‌پیرو گاسپرینی به رده چهارم که قطعاً از آن پایین‌تر نخواهند رفت و چه بسا به سبب بازی معوقه باقیمانده‌شان حتی بتوانند به رده سوم هم صعود کنند، ایتالیا را از کسب سهمیه ششم محروم کرد و حالا رمی‌ها تنها باید برای کسب سهمیه لیگ اروپا تلاش کنند.

در بازی همزمان اما ناپولی در مصاف با میهمانش تورینو به تساوی بدون گل رضایت داد تا فصل را با 53 امتیاز و در جایگاه نهم به پایان رساند. تورینو هم با ناپولی هم‌امتیاز است و صرفاً به دلیل تفاضل گل ضعیف‌تر در رده دهم قرار دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# انتخابات # محمدباقر قالیباف # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # مسعود پزشکیان # انتخابات ریاست جمهوری