بازدید 1342

حمله موشکی از خاک لبنان به سرزمین‌های اشغالی

منابع خبری از حملات موشکی از خاک لبنان به سرزمین‌های اشغالی و به صدا درآمدن آژیرهای خطر در شهرک‌های صهیونیست نشین خبر دادند.
کد خبر: ۱۲۳۹۳۶۱
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۱ 26 May 2024

 

به گزارش تابناک به نقل از المیادین، آژیرهای های خطر در دو شهرک صهیونیست‌نشین اویویم و یرؤون واقع در شمال سرزمین‌های اشغالی و هم مرز با لبنان به صدا درآمد.

منابع خبری همچنین گزارش دادند که موشک‌هایی از خاک لبنان به سرزمین‌های اشغالی شلیک شده و آژیر خطر در مناطق البصه، حانیتا، شلومی و راس الناقوره به صدا درآمده است.

خبرنگار المیادین هم گزارش داد که موجی از موشک‌ها برای بار دوم به سمت الجلیل غربی شلیک شد.

در همین حال، شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که دو فروند موشک ضد تانک به منطقه صهیونیست نشین مرگلیوت در نزدیکی مرزهای لبنان شلیک شده است.

از سوی دیگر، منابع خبری اعلام کردند که یک پهپاد رژیم صهیونیستی به سمت اتوبان الناقوره در نزدیکی پایگاه نیروهای یونیفل در مرز لبنان با فلسطین اشغالی موشک پرتاب کرده است.

حزب‌الله لبنان در چندماه گذشته و در پی جنایات هولناک رژیم صهیونیستی در نوار غزه و به خاک و خون کشیده شدن شمار زیادی از فلسطینی‌ها در این منطقه، مواضع نظامی این رژیم را در شمال سرزمین‌های اشغالی هدف قرار داده است؛ موضوعی که سبب هراس صهیونیست‌های شهرک نشین در این مناطق شده است.

تاکنون ده‌ها هزار صهیونیست از ترس حملات مقاومت از شهرک‌های نزدیک مرزهای لبنان خارج شده‌اند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# انتخابات # محمدباقر قالیباف # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # مسعود پزشکیان # انتخابات ریاست جمهوری