بازدید 21199
۱

واگذاری کارت سوخت برای راننده گران تمام شد

مدیر کل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان از محکومیت یک میلیارد و ۷۹۲ میلیون ریالی قاچاقچی سوخت در نیکشهر خبر داد.
کد خبر: ۱۲۳۹۳۳۵
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۶ 26 May 2024

به گزارش تابناک، منصور انصاری در گفت وگو با ایسنا،  گفت: پرونده فروش چهار هزار و ۱۵۳ لیتر گازوئیل به ارزش ۸۹۶ میلیون ریال در شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان نیکشهر بررسی شد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان گفت: شعبه پس از بررسی مستندات موجود در پرونده، تایید واگذاری کارت سوخت خودرو و برداشت غیرمجاز از سهمیه تخصیصی از طریق خودروی دیگر، اتهام انتسابی را محرز و متهم را برای فروش سوخت از نوع یارانه ای خارج از ضوابط تعیینی دولت، به پرداخت یک میلیارد و ۷۹۲ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

وی همچنین از محکومیت یک میلیارد و ۶۰۹ میلیون ریال قاچاقچی سوخت در ایرانشهر خبر داد و گفت: پرونده خرید و فروش ۲ هزار و ۱۵۰لیتر گازوئیل به ارزش ۸۰۴ میلیون ریال در شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان ایرانشهر بررسی شد.

انصاری افزود: شعبه پس از بررسی مستندات موجود در پرونده، علاوه بر ضبط سوخت های کشف شده، اتهام انتسابی را محرز و متهم را به پرداخت یک میلیارد و ۶۰۹ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

به گفته مدیر کل تعزیرات حکومتی استان، هنگ مرزی جکیگور این میزان سوخت را از یک دستگاه وانت نیسان بدون پلاک کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۱
با این اعداد و ارقام نمیشه جلوی قاچاق سوخت رو گرفت.
در آمد ۲ ماه طرف هم نمیشه
برچسب منتخب
# انتخابات # محمدباقر قالیباف # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # مسعود پزشکیان # انتخابات ریاست جمهوری
آخرین اخبار