بازدید 1500

حفاظت از کودکان و نوجوانان در برابر دخانیات

کارشناس مسئول روابط عمومی مرکز بهداشت کیش، گفت: حفاظت از کودکان و نوجوانان دربرابر دخانیات، حق و مسئولیت همگانی شعار هفته ملی بدون دخانیات است.
کد خبر: ۱۲۳۹۲۹۹
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۰ 26 May 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما از کیش، لیدا تفتی افزود: شعار سازمان جهانی بهداشت امسال با عنوان حفاظت از کودکان در برابر مداخلات صنعت دخانیات در نظر گرفته شده است.

وی افزود: روزشمار هفته ملی بدون دخانیات از امروز آغاز شده و تا ۱۱ خرداد ادامه دارد.

تفتی با اشاره به شعار اولین روز هفته با عنوان حفاظت از کودکان و نوجوانان در برابر دخانیات؛ ضامن نسل بدون دخانیات، گفت: فردا یکشنبه ششم خرداد با عنوان حفاظت از کودکان و نوجوانان؛ با ترویج اماکن عاری از دخانیات نام گذاری شده است.

کارشناس مسئول روابط عمومی مرکز بهداشت کیش گفت: حفاظت از کودکان و نوجوانان در برابر دخانیات؛ با قوانین بازدارنده و موثر ، حفاظت از کودکان و نوجوانان؛ با جلوگیری از نمایش و تبلیغ مصرف دخانیات، حفاظت از کودکان و نوجوانان؛ با جلوگیری از تولید و فروش سیگار الکترونیکی و محصولات نوپدید دخانی، حفاظت از کودکان و نوجوانان؛ با آموزش و توانمندسازی همگانی در برابر دخانیات و آخرین روز هفته ملی بدون دخانیات نیز با عنوان حفاظت از کودکان و نوجوانان در برابر دخانیات با آموزه‌های دینی نام گذاری شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# انتخابات # محمدباقر قالیباف # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # مسعود پزشکیان # انتخابات ریاست جمهوری