بازدید 2218
۱
بازی احتیاطی نکونام برای نباختن به نساجی

استقلال در قائمشهر صدرنشینی را جاگذاشت

شاگردان نکونام برای نباختن به زمین رفته بودند و میلی برای بازی هجومی نداشتند. آنها در اغلب دقایق بازی به کنترل جریان مسابقه پرداختند و شاید دریافت سه گل توسط پرسپولیس در بازی همزمان، روی بازی پراحتیاط استقلال در نیمه دوم تاثیرگذار بود.
کد خبر: ۱۲۳۹۰۵۱
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۱ 24 May 2024

استقلال در قائمشهر صدرنشینی را جاگذاشت

استقلال در هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال در خانه نساجی متوقف شد و جایگاهش در صدر جدول رده‌بندی را به پرسپولیس تقدیم کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، استقلال و نساجی امشب (جمعه) در چارچوب هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۹:۴۵ در ورزشگاه وطنی قائم‌شهر به مصاف هم رفتند که این دیدار کسل‌کننده با تساوی بدون گل به پایان رسید.

ترکیب استقلال

سیدحسین حسینی، صابح حردانی، روزبه چشمی، ایمان سلیمی، مهرداد محمدی، زبیر نیک‌نفس، گوستاوو بلانکو، ابوالفضل جلالی، رافائل سیلوا، جلال‌الدین ماشاریپوف و آرش رضاوند.

ترکیب نساجی

لوآن پولی، وحید محمدزاده، امیرمحمد هوشمند، سعید بیگی، سعید آقایی، منصور باقری، مهرداد عبدی، سیدمحمدرضا حسینی، صابر حردانی، محمدرضا عباسی، محمدرضا آزادی

 

با این نتیجه استقلال ۶۱ امتیازی شد و با توجه به کامبک رویایی پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان در ورزشگاه آزادی و پیروزی ۴ بر ۳ سرخ‌ها، صدر جدول رده‌بندی را پس از هفته‌ها به تیم اوسمار واگذار کرد و حالا باید منتظر دو هفته پایانی و لغزش پرسپولیس برای کسب قهرمانی باشد.

بازی محکم نساجی در این مسابقه ، شایعات درباره احتمال کمک کردن ساکت الهامی به قهرمانی استقلال را رد کرد. البته نساجی هم برای بقا نیازمند هر سه امتیاز این مسابقه بود که از آن باز ماند. پیروزی فولاد خوزستان خطر را برای نساجی افزایش داده است. 

بدون شک بدبین‌ترین هوادار استقلال نیز تصور نمی‌کرد که نیمه نخست طوفانی دیدار استقلال خوزستان و پرسپولیس که با پیروزی سه بر صفر خوزستانی‌ها به پایان رسیده بود، با کامبک سرخپوشان همراه شود و استقلال نیز به دلیل بازی بسیار ضعیف برابر نساجی و تساوی بدون گل، صدر جدول را از دست داد.

شاگردان جواد نکونام در این بازی برای نباختن به زمین رفته بودند و به نظر می‌رسید میلی برای بازی هجومی ندارند. آنها در اغلب دقایق بازی به کنترل جریان مسابقه پرداختند و شاید دریافت سه گل در نیمه نخست توسط پرسپولیس در بازی همزمان، روی این بازی پراحتیاط استقلال در نیمه دوم تاثیرگذار بود.

کارت زرد: زبیر نیک‌نفس، ایمان سلیمی و ابوالفضل جلالی از استقلال ، منصور باقری و حسین زامهران از نساجی

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
اگر بگذارند استقلال قهرمان میشه
برچسب منتخب
# انتخابات # محمدباقر قالیباف # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # مسعود پزشکیان # انتخابات ریاست جمهوری