بازدید 6029
۲

جنون ژاپنی‌ها در فضای مجازی: شهاب را اخراج کنید!

کد خبر: ۱۲۳۸۹۱۲
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۳۲ 24 May 2024

جنون ژاپنی‌ها در فضای مجازی: شهاب را اخراج کنید!

اتفاقی عجیب برای مهاجم ایرانی در لیگ ژاپن رخ داده است؛ آنها با واکنشی کم نظیر خواهان اخراج بازیکنی هستند که تا همین دو هفته پیش قهرمان جی‌لیگ بود!

به گزارش تابناک ورزشی؛ سایت ژاپنی ‏Biglobe‏ با اشاره به موجی که علیه شهاب زاهدی در شبکه‌های ‏مجازی از طرف کاربران ژاپنی راه افتاده، می‌گویند اینجور حمله به یک ‏فوتبالیست مدت‌هاست که در فضای رسانه‌ای و شبکه‌های اجتماعی ‏این کشور دیده نشده بود!

سایت ژاپنی از موج بزرگی که علیه زاهدی راه افتاده انتقاد کرد و به ‌منتقدان یادآور شد که ستاره ایرانی در ۱۲ بازی در جی‌لیگ ۶ گل به ‌ثمر رسانده و چند پاس گل هم داده است.  او در هفته‌های اول حضورش در آویسپا فوکوئوکا نه تنها ‌محبوب‌ترین بازیکن این تیم بلکه یکی از محبوب‌ترین ستاره‌های ‌جی‌لیگ شده بود‌.

در گزارش این رسانه به هزاران پیام و حتی ‏فحاشی به شهاب در شبکه‌های مجازی اشاره شده و می‌گوید خیلی‌ها ‏حتی خواهان اخراج او از فوکوئوکا شده‌اند. مدت قرارداد شهاب زاهدی با تیمش به مدت نیم‌فصل بود و تا حدود یک هفته دیگر به پایان ‏می‌رسد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
موجای فضای مجازی قابل اعتماد نیستن. فبکن
از نظر منم شهاب باید اخراج بشه
اما باید دید منظورم کدوم شهابه
:)))))
برچسب منتخب
# انتخابات # محمدباقر قالیباف # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # مسعود پزشکیان # انتخابات ریاست جمهوری