بازدید 34329
چینی‌ها قسط وام را ندادند و مالکیت نراتزوری را دادند

پاقدم طارمی؛ اینترمیلان مصادره شد! | شرکت آمریکایی صاحب جدید مهدی

دیروز طارمی برای گذراندن تست پزشکی در کمپ برگامو، واقع در ۵۰ کیلومتری میلان توسط خبرنگاران پاپاراتزی قبل از معارفه در سن سیرو شکار شد. حالا مهدی باید با مالکان خسیس آمریکایی کنار بیاید؛ هر چند او با ارزان‌ترین انتقال راهی اینتر شده است.
کد خبر: ۱۲۳۸۶۹۸
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۲ 22 May 2024

پاقدم طارمی: اینترمیلان فروخته شد!

با پایان دوران موفق و پُر جام مدیریت چینی‌ها در اینتر که با ناکامی در درآمدزایی مالی به دلیل شیوع کرونا همراه شد، این باشگاه ایتالیایی سرانجام و ناگزیر، واگذار شد!

به گزارش تابناک ورزشی؛ پس از پایان مهلت بازپرداخت وام 368 میلیون یورویی توسط استیون ژانگ رئیس چینی این تیم، کمپانی آمریکایی Oaktree رسما طبق قرارداد، مالکیت اینتر را تصاحب کرد؛ این شرکت آمریکایی، متخصص در مدیریت سرمایه است و فعالیت گسترده‌ای در امور مختلف سرمایه گذاری کلان در سطح دنیا دارد.

مهدی طارمی دیروز برای گذراندن تست های پزشکی در کمپ ویژه برگامو واقع در ۵۰ کیلومتری میلان توسط خبرنگاران پاپاراتزی شکار شد تا طی روزهای آتی، رسما در سن سیرو، پیراهن نراتزوری را برتن کرده و معارفه شود.

پاقدم طارمی: اینترمیلان فروخته شد!

در بیانیه این شرکت آمریکایی بعد از تملک اینتر آمده است: ما به عنوان مالک جدید، مسئولیت بزرگ خود را در قبال هواداران اینتر می‌دانیم و متعهد به موفقیت بلندمدت نراتزوری هستیم. تمرکز اولیه ما بر ثبات مالی باشگاه است تا پس از آن، بتوانیم در کنار هم به موفقیت‌های آتی دست پیدا کنیم.

در بیانیه‌ای که امروز (چهارشنبه) صندوق اوک‌تری منتشر کرد، نوشته شده: «صندوق اوک‌تری کپیتال منیجمنت از 22 مِی 2024 (2 خرداد) مالک باشگاه اینتر است. این اتفاق به دنبال عدم بازپرداخت وام سه ساله اعطا شده توسط اوک‌تری به شرکت‌های هلدینگ اینتر (اشاره به سونینگ) رخ داده که سررسیدش در تاریخ 21 مِی 2024 با کل موجودی تقریباً 395 میلیون یورویی منقضی شد».

آلخاندرو کانو مدیرعامل استراتژی فرصت‌های جهانی صندوق اوک‌تری هم گفت: به عنوان مالکان جدید، مسئولیت بزرگ خود را در قبال جامعه و میراث تاریخی اینتر می‌دانیم. متعهد به موفقیت بلندمدت نراتزوری هستیم و معتقدیم که جاه‌طلبی‌های ما برای این باشگاه همانند جاه‌طلبی هواداران پرشور اینتر در ایتالیا و سراسر جهان است. تمرکز اولیه ما ثبات عملیاتی و مالی باشگاه است. برای تیم مدیریت اینتر احترام زیادی قائلیم و مشتاقانه منتظر همکاری نزدیک با آنها برای ارائه رهبری قوی به باشگاه هستیم. کسب ستاره دوم (اشاره به بیستمین قهرمانی اینتر در سری A که این فصل به دست آمد) یک لحظه حیاتی برای باشگاه بود و هدف ما این است که موفقیت‌های به دست آمده را با مسیر رشد و موفقیت بلندمدت ادامه دهیم.

روزنامه «کوریره دلو اسپورت» پیش از این خبر داده بود که اولین حرکت مدیران این صندوق آمریکایی این است که تمام اختیارات در حوزه مدیریتی باشگاه را به جوزپه ماروتا (مدیر اجرایی اینتر) بسپارند.

پس از ناکامی شرکت سونینگ، مالک چینی اینترمیلان، در بازپرداخت وام ۳۷۵ میلیون یورویی به شرکت آمریکایی اواک‌تری در موعد مقرر، طبق توافق‌نامه قبلی بین این دو کمپانی، باشگاه اینترمیلان به این شرکت آمریکایی واگذار شد.

سونینگ در دوره پاندمی کرونا برای حل بحران مالی خود، ۲۷۵ میلیون یورو از شرکت اواک‌تری آمریکا وام گرفت و متعهد شد با بازپرداخت این وام در می ۲۰۲۴ با سود ۱۰۰ میلیون یورویی، مبلغ را بازگرداند، در غیر این صورت، اینتر به شرکت آمریکایی واگذار شود.

به این ترتیب،  مهدی طارمی در اوج بحران مالکیتی اینتر و در حالی که عادت آمریکایی ها در مدیریت ورزشی، کم کردن هزینه‌ها و صرفه‌جویی است، قدم به مشکی و آبی پوشان میلان خواهد گذاشت. شاید در همین آغاز کار، درخواست ۲۵ میلیون یورویی مارتینز برای تمدید رد شده و او از خط حمله اینتر خارج شود. رقم خوردن این احتمال، می‌توان جا برای فیکس شدن طارمی را بازتر کند. 

پاقدم طارمی: اینترمیلان مصادره شد! | شرکت آمریکایی صاحب جدید مهدی

طارمی به عنوان بازیکن آزاد و بدون پرداخت هیچ مبلغ اضافه‌ای برای رضایتنامه به اینتر پیوسته و سالانه حدود سه میلیون دلار دستمزد می‌گیرد که برای یک مهاجم مبلغ پایینی محسوب می‌شود؛ چیزی که اینتر را برای جذب مهدی ترغیب کرده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱۱
شما خرافاتی هستین؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۳
فوتبالیستهای ایرانی در اروپا فقط در لیگهای درجه 2 نظیر پرتغال و روسیه و هلند و بلژیک موفق هستند. بعد از ترانسفر به لیگهای درجه یک نظیر انگلیس و آلمان و ایتالیا و اسپانیا موفق نبوده و نیمکت نشین می شوند.
برگرد پورتو
صاحب چیه مگه برده ست
لااقل بگو کارفرما یا طرف قرارداد
اینجا هم چینی های بیچاره خرج کردند وسود رو امریکایی ها بردن
سرنوشت بازیکن ملی که حتی یک استوری برای درگذشت رییس جمهور کشورش نمیگذاره ذره ای برای مردم اهمیت نداره. در جایی که رییس فیفا عکس خودش و اقای رییسی را منتشر کرده و تسلیت گفته بازیکن ما که فکر میکنه در چه سطحی قرار داره برای از دست ندادن چند تا فالور از تسلیت گفتن مرگ رییس جمهور کشورش که بارها از پاداشهای ملیش برخوردار شده امتناع میکنه....جدا اصالت هیچ ربطی به پول و مدرک و شهرت نداره.
پاسخ ها
ناشناس
| United Arab Emirates |
۰۹:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۳
پس معلوم شد دردتون از کجاست که این تیتز مسخره رو زدین . هر باشگاهی مالک داره به بازیکن جه ربطی داره که مالکش کیه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۳
چرا دوست دارید همه مثل شما متظاهر باشند و با نقاب مصلحتی در جامعه باشن؟! خودت باش حتی اگه تنها باشی
مگر ما کارشناس مسائل ورزشی هستیم که مسائل سیاسی را ربط به ورزشی می‌دهیم ورزشکار در هنگام جابجایی بخصوصی هنگام آزمایشات و ار طرفی ارتباط با طرفداران و انتظار آنها از رفتن بازیکن مورد علاقه‌اش ما در رابطه با اینکه رفتن او در حین فروش تیم نظر بدهیم بدون اینکه کوچک ترین تخصصی در این زمینه ها داشته‌باشیم من بعنوان یک ایرانیامید وارم ور تیم جدید همچون قبل موفق وباعث سر بلندی کشور شود
اکثر بازیکنان تیم ملی هم عاقبت به خیر نخواهند شد از جمله همین بازیکن که تمام مسابقاتش از صدا و سیما پخش زنده شد و
در روزگاری که براندازها در جام جهانی به بازیکنان تیم ملی حمله کردند، انقلابیون کنارشان واستادند اما آنها
حتی حاضر نشدند شهادت رئیس جمهور را به مردم تسلیت بگویند
من خودم استقلالی ام طارمی حقش بوده به اینتر برسه حالا باهرقراردادی که بسته بالاخره راهی اینتر شده مهم نیست مالک کیه طرف باس کارخودشو کنه ورزش وسیاست ازهم جداست مالکان از بازیکنان باشگاه بازی میخوان بهتر بودی حفظت میکنن خصومت شحصی که نداریم ورزشه اقا جان تیتر زدین صاحب دار شده اونم امریکایی
برچسب منتخب
# انتخابات # محمدباقر قالیباف # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # مسعود پزشکیان # انتخابات ریاست جمهوری