بازدید 1999
۲

سرقت با الگوبرداری از سارقان اتوبان صدر

دو سارق موبایل قاپ که ‌به تقلید از شیوه و شگرد سارقان اتوبان صدر، دست به سرقت های سریالی می زدند دستگیر شدند.
کد خبر: ۱۲۳۸۳۳۴
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۳ 20 May 2024

به گزارش تابناک، از چندی قبل ماموران پلیس پایتخت در جریان سرقت‌های سریالی از سوی دو موتورسوار قرار گرفتند که در اتوبان های شمال پایتخت دست به گوشی قاپی می زنند. یکی از شاکیان می‌گفت در اتوبان صدر سوار ماشینش بوده که پشت ترافیک، جوانی به سمتش هجوم برده و با تهدید چاقو، موبایل وی را قاپیده است. آنطور که شاکی می گفت با موبایل در حال صحبت و شیشه های ماشینش پایین بود. سارق پس از سرقت، با گام های بلند خودش را به آنطرف بزرگراه رساند و ترک موتور همدستش نشست تا هردو در یک چشم بهم زدن فرار کنند.

در حالی که هر روز به تعداد شاکیان افزوده می شد این فرضیه برای ماموران قوت گرفت که دو سارق موتور سوار احتمالا ما بقی اعضای باند سارقان بزرگراه صدر هستند که شناسایی و دستگیر نشده اند چون سرقت های اعضای این دو باند شباهت های زیادی به یکدیگر داشت تا اینکه چند روز قبل متهمان درحالیکه سوار بر موتور بودندو خلاف جهت اتوبان صدر حرکت می کردند دستگیر شدند و مشخص شد که آنها ارتباطی به هم ندارند. سارقان دستگیر شده می خواستند جا پای سارقان جنجالی اتوبان صدر بگذارند و به تقلید از آنها سرقت می کردند تا پلیس را گمراه کنند. یکی از آنها گفت: من و همدستم اولین بار بود که سرقت می کردیم و فکرش را نمی کردیم که دستگیر شویم. وی ادامه داد: من و دوستم پس از تماشای فیلم سرقت سارقان بزرگراه صدر، ‌از آنها الگو گرفتیم و با خود گفتیم که ما هم می توانیم به سبک آنها سرقت کنیم. درواقع فکر می کردیم با این کار پلیس گمراه شده و فکر میکند مابقی اعضای باند مرتکب سرقت شده اند. پس از تحقیق، متوجه شدیم که می توانیم هر گوشی را از ۵ میلیون تا ۱۵ میلیون تومان بفروشیم و می توانیم پول خوبی به جیب بزنیم. همین شد که سرقت های سریالی مان را شروع کردیم. اغلب به همان شیوه سارقان جنجالی و در اتوبان صدر، پشت ترافیک انجام می دادیم که در نهایت شناسایی و دستگیر شدیم.

این دو سارق، ‌ به دستور قاضی مصطفی تقی زاده بازپرس دادسرای ویژه سرقت بازداشت شده اند و برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی تهران قرار گرفته اند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
حالا اگر مثل همون سارقان حکم اعدام بهتون دادن چه می‌کنید.
بجای اینکه از بی ادبان ادب بیاموزند از آنها تقلید کرده اند.
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # رفح # حج # ارتحال امام خمینی
وب گردی