بازدید 3739
۲

بازداشت موبایل‌قاپ‌های موتورسوار در بازار تهران

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری دو موبایل قاپ حرفه‌ای در محدوده بازار تهران خبر داد.
کد خبر: ۱۲۳۷۱۰۹
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۹ 13 May 2024

 به گزارش تابناک، سردار علی ولی‌پور گودرزی در تشرییح جزئیات این خبر گفت:‌ به دنبال وقوع موبایل قاپی‌های سریالی از شهروندان در سطح معابر جنوب تهران به‌خصوص در محدوده بازار تهران و خیابان خیام رسیدگی به موضوع در دستورکار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت و در جریان آن مشخص شد که تمامی این سرقت‌ها از سوی دو مرد جوان و به وسیله یک دستگاه موتورسیکلت باکسر مشکی رنگ انجام شده است.

وی با بیان اینکه کارآگاهان پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ در ادامه تحقیقات خود، هویت دو موبایل قاپ را مورد شناسایی قرار دادند، گفت: کارآگاهان با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف جرم و روش‌های علمی پس از شناسایی هویت متهمان، متوجه شدند که این افراد سابقه‌دار هستند و پیشتر نیز به دلیل ارتکاب سرقت بازداشت شده‌اند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه در ادامه مخفیگاه متهمان در شرق تهران مورد شناسایی قرار گرفت، گفت:‌ در همین راستا نیز هماهنگی با مقام قضایی انجام و مجوزهای لازم اخذ شد. پس از آن نیز ماموران با اجرای یک عملیات پلیسی به مخفیگاه این دو سارق رفته و این افراد را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

ولی‌پور گودرزی با بیان اینکه در بازرسی از محل دستگیری این افراد تعدادی موبایل مسروقه نیز کشف و ضبط شد، گفت: دو متهم در مقر انتظامی تحت بازجویی قرار گرفتند که در جریان آن به دستکم ۲۰ فقره موبایل قاپی از شهروندان اعتراف کردند. همچنین شماری از مال‌باختگان نیز در مواجه حضوری با سارقان، آنها را به عنوان سارق تلفن‌های همراه خود شناسایی کردند.

وی با بیان اینکه تحقیقات تکمیلی در خصوص این پرونده همچنان در حال انجام است، گفت: برای دو متهم پرونده‌ای تشکیل شد و آنان به همراه پرونده متشکله و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند. همچنین اقدامات ماموران برای شناسایی و دستگیری مالخر یا مالخران اموال مسروقه این افراد نیز در حال انجام است.

منبع:  ایسنا
 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
آقای دزد فکر نمی کنی دارایی من ممکنه همین موبایل باشه و تو با بی وجدانی و رذیلت از من می دزدی خدا تو رو به راه راست هدایت کنه
طرحی چیزی یا گوشه هارو ارزون کنید قیمت خط هارو یا هزینه های جانبی شو زیاد که تا این موبایل قاپی جمع بشه
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی