بازدید 1937

طلا و نقره دوندگان ایران در لیگ الماس قطر

کد خبر: ۱۲۳۶۵۹۱
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۴ 11 May 2024

 سبحان احمدی و مهدی پیرجهان در مسابقات دوومیدانی لیگ الماس(غرب آسیا) قطر به عنوان قهرمانی و نایب قهرمانی رسیدند و فرزانه فصیحی هشتم شد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ در جریان برگزاری مرحله نهایی رقابت ماده۸۰۰متر مسابقات دوومیدانی لیگ الماس(بخش غرب آسیا) که به میزبانی کشور قطر درحال برگزاری است، سبحان احمدی دونده دوهای نیمه استقامت تیم ملی کشورمان در جایگاه نخست قرار گرفت و قهرمان شد.

بر همین اساس، سبحان احمدی در این رقابت توانست حد نصاب۱:۴۸.۹۲دقیقه رابه ثبت برساند و با این زمان عنوان قهرمانی را کسب کرد.

در این رقابت نماینده‌کشور قطر با ثبت زمان ۱:۴۹.۹۸دقیقه نایب قهرمان شد و دونده کشور عراق نیز با ثبت حد نصاب‌های ۱:۵۰.۱۷دقیقه در جایگاه سوم قرار گرفت.

همچنین در جریان برگزاری مرحله نهایی رقابت ماده ۴۰۰متر با مانع مسابقات دوومیدانی لیگ الماس(بخش غرب آسیا) که به میزبانی کشور قطر درحال برگزاری است، مهدی پیرجهان دونده دوهای با مانع تیم ملی کشورمان در جایگاه دوم قرار گرفت و نایب قهرمان شد.

بر همین اساس، مهدی پیرجهان در این رقابت توانست حد نصاب ۵۰.۶۰ثانیه رابه ثبت برساند و با این زمان عنوان نایب قهرمانی را کسب کند.

در این رقابت نماینده‌کشور لبنان با ثبت زمان ۴۹.۸۴ثانیه قهرمان شد و دونده کشور عراق نیز با ثبت حد نصاب‌های ۵۱.۶۹ثانیه پس از پیرجهان در جایگاه سوم قرار گرفت.

فرزانه فصیحی نیز در جریان برگزاری مرحله نهایی رقابت ماده۱۰۰متر مسابقات دوومیدانی لیگ الماس که به میزبانی کشور قطر درحال برگزاری است، در جایگاه هشتم قرار گرفت.

بر همین اساس، فرزانه فصیحی در این رقابت توانست حد نصاب۱۱.۷۱ثانیه رابه ثبت برساند و با این زمان عنوان هشتمی را کسب کند.

در این رقابت نماینده‌کشور انگلیس با ثبت زمان ۱۰.۹۸ثانیه قهرمان شد و دو دونده از کشور آمریکا نیز به ترتیب با ثبت حد نصاب‌های۱۰.۹۹ثانیه و ۱۱.۰۲ثانیه در جایگاه‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی